-02-
Birde kimi göreyim "URAZ" evime gelmiş.Dondum kaldım"Sen s-ssen neden geldin"evet dediğim şey buydu aklıma tüküreyim."Şey o kızları senin evinin yakınlarında gördüm merak ettim seni bişey olurmu diye geliyim dedim"URAZ BENİ MERAKMI ETTİ."Teşekkürler"çok iyi flört ediyosun Gece gerçekten ya.Okula geldiğimizde kızlar bize dik dik bakıyorlardı gerçekten korkuyordum.Bi anlık korku ve stresle Urazın koluna girdim.Neden böyle birşey yaptım neden ya.Uraz bana döndü.Noldu der gibi başını salladı ve bende kızları gösterdim,Uraz kızlara dönüp baktı ağzından küfür savurdu ve "Sal artık beni istemiyorum seni anladın mı"dedi.Ben tam elimi çekicekken sıktı kolunu bırakmıyım diye,ellerim terlemeye başladı kalbim deli gibi çarpıyordu kolunu sıktığında kaslarını hissettim,bu çocuğa yavaş yavaş bağlanıyor gibi hissediyordum."Okula geldik"dedim."2. günümden milletin ağzına dedikodu vermek istemiyorum,özür dilerim"dedim ve kolumu çektim.Anlayışla karşıladı ama üzüldü gibiydi.Okul vakti geldi herkes sınıflarına girdi.Okul bitti tek başıma çıkıyordum Uraz yanıma gelmedi.Ben niye gelmedi diye düşünür,üzülürken arkadan çok tanıdık bir ses duyuldu."Geç kaldım sanırım kusura bakma"dedi.Çok mutlu olmuştum hemde çok.Beni unutmaması,özür dilemesi çok hoşuma gitmişti."Yok sorun değil"dedim."Seni arıcaktım ama numaran olmadığı aklıma geldi,verebilirmisin"Bu çocuk şaka olmalı ya"Tabi veriyim,0533 198 22 65""Teşekürler"dedi."Ben bugün seninle gelemicem birisiyle görüşmem lazım çok özür dilerim arıcam seni" dedi ve gitti.Kimle görüşecekti,görüşeceği kişi kızmıydı,neden görüşüyordu.Kafamda bir sürü soru,kulaklığımı taktım evime doğru ilerledim.Eve gelince üstümü değiştirdim rahat kıyafetler giydim çantamı boşaltıyordum ki cüzdan çıktı içinden, benim olmadığı kesindi içine bakmak istemiyordum ama kimin olduğunu bilmem gerekiyordu.İçini açtım kimliğe baktım üstünde kocaman URAZ YILDIRIM yazıyordu.Nasıl girmişti bu cüzdan çantama,içinde elime değen bir kız tokası ve kagıt vardı.Kağıdı karıştırmamam gerektiğini bilsem bile meraktan çatlıyacaktım o yüzden açtım kağıdı.Saat ve yer adı vardı,bugün buluşacağı yermiydi acaba diye düşündüm.Çok mantıklı geldi,kağıdı masama bırakıp tokayı aldım elime bu benim tokamın aynısıydı nasıl olabilirdi böyle birşey.Toka kutumu alıp baktım,aynısıydı.Yıllardır bunun tekini arıyordum çünkü o tokayı bana Uraz almıştı,en yakın arkadasım.Üstüme elime ne geçtiyse giydim,hafif bir makyaj yaptım ve çıktım.Taksi çağırdım,nedense ellerim titriyordu.Kağıtta yazan yerde durduk,taksiciye parasını verdikten sonra o kafenin önünde sadece öyle durdum,kalbim çarpıyordu resmen,onu bir kızla görmek istemiyordum.Cesaretimi toplayıp kafeye girdim gözlerim Urası arıyordu,istediği kişiyi gördü gözlerim ama bilin bakalım kiminle...
YOU ARE READING
CÜZDAN
Teen FictionGece cüzdanda bulduğu kagıtta yazan yere gitti içinde nedense bir korku vardı bilemediği bütün cesaretini toplayıp girdi kafeye ama bilin bakalım kiminle gördü...