Chuť jeho rtů

23 9 6
                                    

,,Je pravda že jsi se kdysi vykousl s Uchihou?"

,,C-Co?.. já.." vydrmolil ze sebe blonďák.

,,Já jen že se to k nám jaksi přes někoho dostalo asi před dvěma týdny, tak mě to zajímalo" dodal Neji, když prohodil oční kontakt s ostatními v místnosti.

,,No.. dobře, kdysi mezi námi něco málo bylo, ale záleží na tom snad?" zpanikařil.

,,Ne, nezáleží. Jen mě zajímalo, zda nám zdroj lhal, nebo říkal pravdu" upřesnil Neji. Mezitím si Gaara, Lee a Shikamaru sdíleli poněkud posměšné výrazy.

,,Stejně nechápu proč bys měl něco zrovna se Sasukem.. je to pěknej kretén" prohodil Kiba.

,,Nechci to řešit, prosím.."

,,Fajn, fajn. Toč" přerušil celou konverzaci Choji a Naruto tak roztočil lahev. Ta padla na Gaaru.

,,Teď se ti pomstím, nečekals to, co?" změnil blonďák tón hlasu.

,,Popravdě.. docela čekal" pousmál se zlomyslně.

,,Tak a dost! Pravda nebo úkol?!" rozzuřil se.

,,Úkol."

,,Vykousni se s tlustoobočnatcem!" vykřikl Naruto svůj rozsudek. Gaara v tu chvíli zkameněl a smích ho rozhodně přešel. Svůj pohled pomalu otočil na Leeho, který mu věnoval úplně stejně zmatený pohled. Za to ostatní si sdíleli poněkud ujeté výrazy. Zajímalo je, jaké to bude. Jaké to bude vidět zatím poněkud chladného rudovláska, když mu někdo položí své rty na ty jeho. Jak bude reagovat? A co Lee? Všichni přeci viděli, že je do nového spolužáka pořádně zakoukaný. Musel v duchu přeci jásat.

,,N-No.. když já nevím jestli je to úplně vhodné.." začal rozporovat Lee celý rudý.

,,No ale je to úkol, který musíš splnit Gaaro, takže hodně štěstí" vysmál se mu Uzumaki, který si mnul ruce.

Gaara mezitím přemýšlel, co má vlastně dělat. Nikdy nikoho nelíbal. Nikdy nikoho neobjal. Nikdy se tímto způsobem ani nikoho nedotkl. Své tyrkysové oči přesměroval do těch, které měl vedle sebe. Rock Lee.

Zadíval se nejdříve na jeho oči a pak na rty. Cítil, jak se v jeho břiše odehrává něco zvláštního. Bylo to snad poprvé v životě, kdy cítil nervozitu.

Ani Lee nebyl v klidu. Tváře měl sytě rudé a v břiše cítil motýlky. Miliony motýlků. Když se pohledem střetl s Gaarou, cítil, jak se celé jeho tělo napnulo. Takhle nervózní snad v životě nebyl. Jakoby se snad všude kolem zastavil čas.

A asi opravdu zastavil. Gaara na svých rtech ucítil něco hřejivého. Příjemné teplo. Takové teplo, které ještě nikdy necítil. Rty, které ležely na těch jeho se po chvilce rozhýbaly, a tak musel začít spolupracovat. Bylo to pro něj tak nové.. tak příjemné. I když to pro něj bylo opravdu zvláštní a nezvyklé, trvalo mu, než se odhodlal odtáhnout a polibek přerušit.

Lee se mezitím cítil, jako v sedmém nebi. Nejen že konečně věděl, jak chutnají Gaarovy rty, ale dokonce i věděl, jak Gaara voní. Byli si najednou tak blízko. Tedy dokud se rudovlásek, celý rudý neodtáhl. Oba se na sebe nevěřícně zadívali. Najednou, jako by se svět kolem nich začal zase hýbat. Slyšeli, jak se všichni kolem nich smějí a dělají si legraci ze vzniklé situace.

,,G-Gaaro.." zamumlal černovlásek, který si po rtech přejížděl prstem. Rudovlásek mu ale neodpověděl. Naopak si hbitě stoupl.

,,O-Omluvte mne. M-Musím si zavolat" oznámil všem v místnosti a odběhl okamžitě do předsíně, z které bylo slyšet prasknutí venkovních dveří.

Spolužák [LeeGaa]Kde žijí příběhy. Začni objevovat