gen-z bolum 4

10 1 0
                                    

Daha sonra ramazan ayı gelmişti ve onlar ise sınıfta bir şeyler hazırlayıp getireceklerini öyle anlaştılar önce sınıf hocaları da kabul ettiler . Ve öyle yaptılar börek,kısır,salata,tatlı vb şeyler var. Ve okul bitince yani ezan okununca yiyecekleri onlar ve herkes o kadar açıkmıştılar ki her an yemek istiyorlardı ama ramazan ayındalardı daha sonra ise okul bitince yani dersleri ardından biraz test cozmeye başladılar neden mi zaman geçsin diye ardından ise zaman gelmişti yani ezana okunmasına 30 vardı . Ve yemekleri de hazırlamaya başladılar ve o sırada da ezan okunmaya başladılar ve herkes yemeklere saldırmaya başladılar tıka basa takıyorlardı . Kendilerini egleniyorlardı uno,tabu falan gibi şeyler de oynadılar. Daha sonra ise herkes evlerine dağıldılar ve evde de biraz da ders çalıştılar ardından ise yattip yeni bir güne başlamak istiyorlardı ve öyle oldu zaten . Gen-z ekibinin dersleri de biraz zorlanıyordu ama bunlarında üstesinden de geleceklerdir ve öyle zaten herkes derslere katılıyorum ama berkcan biraz zorlanıyordu çünkü o konuları bir türlü anlayamıyordu da ve bu yüzden de yamak hiç istemiyordu ama fıtrat hocası kaldirıyordu yani aralarından seçip öyle yapıyor ama bazende başka ogrencileride seviyordu ama zaman bir türlü geciyordu zaten ve öyle egleniyorlardi ama sudenaz ise hem derslere katılıyor hem de katılmıyor değişik yani arada Berra ise konularda tikir  tıkır yapıyor mine de öyle Ebubekir de oda eh diyebiliriz ama bu sınıf herseyi yapıyor .

gen-z Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin