Rwoon"hassiktir ya!"
Jk"hyung özür dilerim ben...
Ben onunla buluşacağını bilmiyordum bilsem izin vermezdim özür dilerim."Rwoon hızla ayağa kalkıp jungkookun yakalarına yapıştı.
"Bana bak çocuk senden sadece bir şey istedim onu uzak tut oğlumdan bugüne kadar seninle ne adamları öldürdük ama sen,sen bu ufacık boku beceremiyorsun!"
Jungkook utançla kafasını eğdi.
"Git. Git gözüm görmesin!"
Jungkook ceketini düzeltip odadan çıktığın sırada namjoon'la yüzyüze geldiler.
Namjoon sevince gülümsedi."Hyung? Ne işin var senin burda???"
Hyung'una sarılıp güldü ama jk ona karşılık vermeyince anlamazca ona baktı.
Jungkook patronunu hayal kırıklığına uğratmıştı hemde böyle basit bir mevzuda şuanda azar işitmesinin sebebi karşısındaydı e haliyle biraz sinirliydi.
Jungkook sinirini bastırmak adına sessizce konuştu."O it ile yakınlaşmamanı söyledim...
Ama beni dinlemedin.
Beni her geçen gün beni daha çok
Üzuyorsun namjoon."Ve yanından hızlıca ayrıldı Namjoon anlamazca arkasından bakakaldi kolundaki çantayı duvar kenarına bırakıp babasının odasına girdi.
"Baba gelebilirmiyim?"
"Gel!"
Ne oluyordu Tanrı aşkına ne herkesteki bu sinir?!
Namjoon içeri girip yavaşça koltuğa oturdu."Nerdeydin Namjoon?"
Ne?
Babası ömrü hayatı boyunca bu soruyu Namjoon'a ilk defa soruyordu.
Neler oluyor?"H-hiç"
"Yalan söyleme okul biteli baya oluyor. Nerdeydin?"
"B-ben yemek yedim."
"Kiminle?"
"Bİr a-arkadasimla."
Namjoon istemsizce kekeliyor ve bacağını titretiyordu babası onu tanıyordu.
"Vayy öğretmenin ne zamandan beri arkadaşın kim namjoon?"
....
Sana"hayatım ne bu sinir oğlumuzun yaptıklarını kisitlamakta nereden çıktı o artık büyüdü."
"Sen karışma sana o sebebini çok iyi biliyor büyük olması umrunda falan değil!"
Babası çekip gittiğinde annesi yatağın kenarına oturup ağlayan namjoon'un sırtını sıvazladı
"Olayı bilmiyorum annecim ama merak etme onunla konuşacağım."
Annesi tama giderken namjoon bileğine elini dolayıp onu durdurdu
"Yapma anne, bana yeterince sinirli lütfen birde sana patlamasın."
Annesi usulca başını sallayıp odadan çıktı.
Babası telefonunu sinirle alıp duvara vurmuş, telefonsuz kalmasına sebep olmuştu.
Artık okula giderken ve dönüşte hep şoförle birlikte olacağını şoförün arkadaşları ile gittiği heryerde olacağını söylemişti.
Ve tabikide yoongi ile iletişim kurmasını yasaklamıştı.
Sadece ders içlerinde akedemik olarak konuşma izni vermişti.
Tabiki bunları jungkook'ta öğrenecekti.
Namjoon gözlerinden akan yaşlara engel olmazken.
Yatağının başlığına yaslanıp gözlerini yumdu babasının neden bu kadar kızdığını anlamıyordu jungkok'un dedimlerinide.
Birşeyler oluyordu ama sanki sadece onun haberi yoktu.....
Rwoon"Bu sefer batırma jungoo.
Elimizde büyük bir fırsat var o adamı oğlumdan uzak tutmak için.
Namjoon'un şuanda telefonu yok en kısa zamanda bir tane alır,okulda konuşmasını yasakladim eğer konuşursa o adamla saniyesinde bilmek istiyorum.
Duydun mu?"Jk"tamam hyung."
"Güzel gel şimdi bir yemek yiyelim sonra gidersin."
"Tamam."
Jungkook patronunun karşına oturup yemeğine başladı.