Selam ben Zian.
Yeni bir okulun yurduna kayıt yaptırdım, bugün orda ilk günüm ama bir gariplik var.... İsterseniz birlikte görelim
Müdür"yurda hoş geldin yeni öğrenci!" Dedi evet normalde müdür kimseyi karşılamaz Allah bilir başıma ne gelecek neyse...
Zian"hoş buldum müdür bey"dedim. O ise "Umarım sana davranış biçimleri hoşuna gider." Diyip gitti.
İçeri girdiğimde oda numaramın olduğu kapıyı açtım ama birde ne göreyim...
Böyle bir oyun alanı ve
Böyle büyük bir beşik gördüm. Tabi ben şok o sırada içeri büyük öğrencilerden biri girdi ve beni kucağına aldı, Zian "ne yapıyorsun lan!" Dedim oda "benim ismim lan değil Sia " dedi "peki Sia 'cım burası ne böyle"dedim Sia"burası senin odan bu haberi sana vermem gerek" Zian(hangi birine şaşırayım amk) dedim içimden.
Sia"bak okuldaki herkesin sana bebek gibi davranması gerekiyor çünkü tahlil sonuçlarında zeka seviyen bir bebeğin ki gibi." Dedi tabi ben gene şok şok üstüne şok....
Zian "lan siktir bırak beni gidiyorum ben" diyip kucağından indim ve dış kapıya doğru yöneldim. Müdür "nereye Zian! Abine sözüm var 1 sene boyunca gidemezsin!" Dediğini duyunca tabi ben kriz... Zian" sikerim abine de seni de siktirin lan!"dedim ve okuldan çıkamadığım için odaya geri gittim.?: Sakin ol altı üstü bebek olucaksın keşke senin yerinde olsam!" Dedi malın biri. Zian"çok beklersin " dedim marifet miş gibi.
Zian"hem sanin adın ne?" Dedim merakla. O ise "bana okulda tazı derler!" "Tazı mı??" Dedim dalga geçer gibi. Beni kucağına aldı ve "Ben sana bakacaklardan biriyim" dedi heyecanla.Ona"Sen bana sabır ver! İndir lan beni piç " diyip tekme attım ve kucağından indim. Tazı"sakin bebeğim bu ne asilik?" Dedi şaşırmış gibi, Ona"Bak sen git gir şu beşiğe bebek ol sonra konuş mal!" Dedim.
Biz böyle kavga ederken bir kız gelip beni nazikçe beşiğe koydu ve sallamaya başladı. Şaşırmıştım ama çok yorulduğum için hızlıca uyudum.
(Sabah olur)
Uyandığım gibi beşikten inip odadan çıkacaktım ki yerde uyuyan dünki kızı gördüm. Yanına oturup onu izlemeye başladım aynı bir melek gibiydi. Bir anda uyandı ve beni görünce şaşırmış gibi söylenip bana "Günaydın bebeğim.. iyi uyudun mu?" Diye sordu nazikçe ben olayı devam ettirip eğlencesine "Günaydın anneciğim!" Dedim. Bana yok olmuş gibi bakıyordu ve gülümseyerek "Ben Aslı bebeğim seni herkezden korumak benim görevim!" Dedi. Ona inanmak isteyerek "Pekala şimdi ne olacak" diye sordum bana "bazı kurallar var bebeğim..." Diyerek üzüldüğünü belli etti. Sanki bu kurallar bana değilde ona konulmuş gibi bir ifadesi vardı, Aslı" 1. Ban anneciğim diyeceksin. 2. Yürümek yok .3. beze yapacaksın" dedi itiraz etmedim sonuçta bebeklerin hiçbir derdi olmaz....
Ona"peki.. anneciğim" dedim. Gülümseyerek beni kucağına aldı ve koltuğa oturup beni kucağına yan oturttu . Bir öğrenci bana süt getirdi ve ?: "Aslı abla bu çok tatlı " dedi benim için Aslı onu odadan gönderdi ve sütü bana verdi hızlıca içip kafamı göğsüne gömdüm ve uyuya kalmışım.....
(Akşam olunca)
Uyanmıştım ve Aslı'nın kucağında uyumuşum bide ben ağırımdır biliyor
musunuz. Kucağından kalkıp üstünü örttüm bende beşiğe girip uzandım bu aralar çok uyuyordum....Ve bir şey daha öğrendim Aslı'dan. Beni bir çift evlat edinmek istiyormuş tabi ben kabul ettim burda kalmaktan iyidir diye düşünüyorum inşallah yani ehehhehe....
(1 hafta sonra)
Evet bugün çift beni almaya gelecekti. Ben ise hemen uyanıp üstüme
Bunları giyip aşağıya indim. Arkası dönük iki adam gördüm biri kas kütlesi gibi diğeri de öyle ama daha nazik biri gibi görünüyor müdür eliyle arkadan gel işarete yapınca çiftin önüne gittim. Çift beni görünce resmen bayılacak gibi olmuştu sarı saçlı adam ?: "selam bebeğim ben yeni annen, Eris buda yeni baban Duman." Dedi onlara bakıp"Ben Zian tanıştığıma menmun oldum Babacıklarım" dedim heycanlı bir şekilde tabi yaranmak lazım bunlara ayı gibiler.
Eris beni kucağına alıp arabaya götürdü ve bebek koltuğuna oturttu ve kemerimi bağladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AGE PLAY BXBXB
Fanfictionkarakterin bebek gibi davranması ile ilgilidir +18 yoktur Lütfen kötü yorum yapmayın su ilk AGE PLAY denemem çok okurum ama hiç yazmadım😅