פרק 27💚

225 41 418
                                    

פרק פרק פרקקקק ❤️
אני אוהבת את הפרק הזה
זהו ביי

קריאה מהנההההה💖

💚💙

נקודת מבט הארי💚

כבר הייתי מכורבל בין השמיכות. יום ראשון בלילה, כלומר לפני יום לימודים, ובגלל שוויל לא שלח הודעות תכננתי ללכת לישון מוקדם. כבר הייתי אחרי צחצוח שיניים, לבוש בבוקסר בלבד, אחרי הודעת 'לילה טוב' מתוקה עם המון לבבות שחורים לוויל, ראשי נח על הכרית הנפוחה ועיניי היו עצומות, מודע לכך שזאת כנראה תהיה הפעם הראשונה מאז שהכרתי את וויל שאזכה לכמות שעות שינה מספקת, ואולי אהיה קצת פחות עייף בבית הספר לשם שינוי.

כבר הייתי מכורבל בין השמיכות כששמעתי דפיקות על חלוני.

את הווילון השארתי פתוח, ולכן יכולתי לראות את לואי, יושב על חלונו ודופק על שלי עם ידיו הקטנות. אלו לא היו הדפיקות הרגילות, הוא דפק בקצב. במנגינה. בדרך כלל הוא היה דופק במהירות ובלחץ, ואחרי השיחה עם אלינור מהבוקר, פתאום הבנתי למה. אבל הפעם זה היה שונה. מנגינתי. עליז.

לבשתי מכנס קצר שהיה זרוק ליד מיטתי והתקדמתי לכיוון החלון, מבחין במבטו המודה ברגע שפתחתי אותו.

"הבאתי לך מתנה." הוא אמר, והגיש לי בקבוק.

בקבוק וודקה.

"אממ.. תודה?" הודיתי בשאלה, מעט מבולבל אך אפשרתי לו להיכנס לחדרי. הבקבוק היה פתוח, ונראה שלואי שתה רבע ממנו בדרכו לכאן. מה שהסגיר אותו היה הריח הנוראי שנדף ממנו. זה יכול להסביר את העליזות שהקיש בה על הדלת.

"הכל בסדר, לואי?" שאלתי אותו, והוא הנהן בהתלהבות.

"הכל מושלם. למה שלא יהיה בסדר?" הוא שאל עם חיוך ענק על שפתיו. הוא בחן מעט את גופי עם עיניו, גורם לי להיות מאוד מודע לכך שאני עדיין ללא חולצה. הנחתי שלא אכפת לו, אז גם לי לא היה אכפת. בכל זאת זה החדר שלי והנוחות שלי.

"אנחנו לומדים מחר.. אתה רוצה שנשתה לפני יום לימודים?" שאלתי אותו, והוא התיישב על מיטתי.

"אין לימודים מחר!" הוא אמר מעט בקול, ואני סימנתי לו להיות בשקט. "סליחה." הוא מלמל, ואני גיחכתי מעט.

"מה אתה עושה אצלי בחדר עם בקבוק וודקה?" המשכתי לתחקר אותו, והוא משך בכתפיו.

"רציתי לראות ממה אנשים כל כך מתלהבים." הוא מלמל וחטף את הבקבוק מידיי. הוא קירב את הבקבוק אליו, בוחן אותו מקרוב. "למה אנשים כל כך אוהבים אותך, וודקה? למה אנשים נהנים מלשתות אותך? אה, וודקה?" הוא שאל את הבקבוק ונתן לו נשיקה קטנה, גורם לי לחייך מרוב שזה נראה מטופש מהצד.

"אתה לא שתית לפני?" שאלתי אותו בהרמת גבה, והוא הנהן כתגובה.

"אתה נראה מופתע." הוא אמר מגחך. "אני יודע מה עובר לך בראש. לואי טומלינסון? לא שתה מעולם?! אבל הוא כזה מגניב ושווה וחתיך!"

Behind Closed Doors || Larry StylinsonWhere stories live. Discover now