Tanem'le hala birbirimize bakarken bi an kendime geldim ve onlara doğru kafamı çevirdim."Bu bu samimiyet ne yaa " dedi Tanem öfkeli bişekilde.
"Hele hele tiplere bak Erenime nasıl yapışmış
oruspu ya" ikimizde onlara kitlenmiştik.Tanem'in koluna girerek okulun girişine yürüdük daha doğrusu ben yürüyodum Tanem sürünüyodu.
"Tanem az hızlı yürü ya ayakkabının altında yapıştırıcımı var"daha çok çekiltirdim.
"Ya nereye gidiyoz yaaa"
"Sınıfa hani sınıf okulun içinde ya Tanem" dedim alaycı bir şekilde.
"Hee doğru bi an onların yanına gidicen zannettim de"
Uyuyan yılanı uyandırdı.
"Doğruu bu aklıma hiç gelmemişti bak" haklıyım yani, Tanem bişey yapmasa bile ben asla Eren'i onlara bırakmam yani PARDON.
"Dedimi unut lütfen Ekim" kedi gibi bakmıştı. Böyle bakınca asla kıramıyorum ya
+Malmısın nesin ya+kes bee
"Tamam konuşmam ama elbet bi gün ağızlarına sıçacam be onların ya kimsiniz siz oruspularrr" dedim.
"Bence ikimizde tenhada dövebiliriz bende bir sarışını sende diyer sarışınolanı yolarasın nasıl fikir"
"Mükemmell " dedim sınıfa girerek.
İlk ders coğrafyaydı...😩
🙂
Öğlen tenefüsünün zili çalmasıyla Tanem'le kantine gittik.Kantinin bi köşesinde tanemin yemek almasını bekliyodum.
Çünkü ben hiç bi zaman,zamnı olan birşeyi zamanında yapmam yani daha doğrusu yapamıyodum onun için genelede ya öğlenden önce yada sonra yemek yerdim.
"Çok şükür geldin tenefüs bitti resmen Tanem"
"Off napayım ya mal kantinci siyaset yapmaktan siparişleri almıyoki neyse boş ver sen onuda gördün mü ?" Dedi merakla.
"Malesef " tam da bu lafımı söylerken kafamı çevirmemle karşıdan geldiklerini gördüm.
"Allah kahretmesin elimde yemek varrr ay al şunu bi yerine sok Ekim " elime tutuşturarak tostunu bana verdi.
"Tanem sen malmısın yani yemek elindeyken görse nolcak allah aşkına sanki o yemek yemiyo" dedim elimdeki tostu tutarak
Ömer cidden Tanem'i hak etmiyor!!Tanem saçlarını düzelterek dikeldi bende biraz kendimi düzelttim çünkü karşıda Erende geliyodu.
+Ahh ahh şu boy,pos,endam,yakışıklılık...+
Ayy dimi dimi ericem şimdiii + git yapış dudana ekim git koş+ ya ne diyon tövbe tövbeee Allahtan iki yüz vetdik sanaOff cidden bi piskolağa gitmem gerek benim yoksa bu gidişle kafayı yicem
Karşımda dik duruşuyla duruyodu evet duruyodu bi dakkaa neden duruyo bu kafamı onun baktığı yere doğru çevirdim
OMGGG ALLAHIM BU KIZLARI CİDDEN YOLCAMM HER BOKTAN ÇIKIYOLAR
Aklıma gelen fikirle Tanem'i sağ tarafıma alarak yer değiştirdim kızlar Erenlere doğru yürüyolardı veeeee
Bismillahhh
Diyip kızın omzuna çarptım SERT bir şekilde