ben galiba aşık oldum

8 2 4
                                    

Selam ben Han Jisung. Lise 2 ye gidiyorum. Ben okulun sessiz çocuğuyum. Okuldakiler benden nefret ederler, sadece 3 tane arkadaşım var, isimleri Felix,Seungmin ve Jeongin.

...

Yine her sabah olduğu gibi alarmımın sesine uyandım. Alarm sesinden nefret ediyorum. Uyanıp mutfağa gittim, herkes uyuyordu. Kendime süt ve gevrek çıkardım, kâseye koydum ve yemeye başladım. Yedikten sonra kaltım odama gidip üstümü değiştirdim.

Yine o lanet olası okul forması adı verilen kıyafetleri giyinmek zorundayım...

Üstümü değiştirdim çantamı aldım ve okula gittim.

...

Okula girdiğim anda yine etrafımdakiler bana kötü bakışlarını atıyorlardı. Alışmıştım artık kimse beni sevmiyordu.
Sınıfa girip sırama oturdum, bir kaç dakika sonra ders başladı. En nefret ettiğim ders olan Matematik dersini işliyorduk. Hoca geldi, her zaman yaptığımız gibi ayağa kalk "günaydın, günaydın" otur. Hocanın derse başlamasını bekliyorduk. Hoca derse başlamadan önce tahtanın önüne geçti ve bize "çocuklar okula yeni bir öğrenci geldi ismi Lee Minho bizim sınıfımızda" dedi ve demesinin üstünden 2 saniye ğeçmeden kapı çaldı. "Gel"

İçeriye gri bir ceket giyinmiş, gözlerinin önüne gelen siyah saçları olan, tavşana benzeyen tatlı bir çocuk girdi. Çok güzel gülüyordu...

"Selam ben Lee Minho"

Bütün sınıf merhaba dedikten sonra hoca " Minho'cuğum bak şu en arkadaki çocuğun yanı boş oraya geçebilirsin" dedi.

NE... HOCA BENIM YANIMDAN BAHSEDİYORDU...

Minho güler yüzle Han Jisung'un yanına gelmişti. Oturup Jisung'a baktı. "Selam"

Jisung'tan
Yanımdan gelen sesle aniden o tarafa döndüm. Keşke dönmeseydim. Aniden aklıma gelen şeyle cevap vermeden önüme döndüm ve başımı eğdim. Ben galiba aşık oldum...

_____

Minho bütün ders bana bakmıştı. Nedenini bilmiyorum ama ona bakmak istemiyorum...

Yazardan

Tenefüs zili çalmıştı. Minho nedenini anlamadığı bir şekilde Jisung'a çok ısınmıştı, daha bir kelime bile söylememesine rağmen. Şu an Minho'nun en çok istediği şey Jisung ile arkadaş olmaktı.

Selam

Jisung Minho'nun yine ona selam dediğini duyduğu için cesaretlenip ona doğru döndü

Selam

Tanışalım mı?

Olur

Tanışırlar...

Jisung'tan

Bugün hauatımda ilk defa biri benimle arkadaş olmak istediği için çok mutlu olmuştum. Normalde hep ben arkadaş olmak isterdim, bu çok değişik geldi. Sadece 4 kişi ile arkadaş olmak istedim, 3 ü kabul etti, birisi zorbam oldu...

Minho bana çok değişik hissetiriyor...
Hayatımda hiç bu hissi yaşamadım anlayamıyorum...
Aşık mı oldum ben...

Yatağımda uzanmış düşünürken uyuya kaldım.

Helloo, hayatımda ilk defa fic yazmadım ama bu hesapta ilk defa fic yazıyorum. İlk bölüm diye kötü ve kısa olmuş olabilir. Diğer bölümlerde düzeltmeye çalışacağım. Kendinize iyi bakın, sizi seviyorum. Görüşürüzzzzz

Kelime sayısı=388

Jisung u sevmeyen varlık mı vardı/MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin