פרק 13

196 4 0
                                    

קים
זהו זה סיפרתי לאלכס שאני הולכת לנסוע ללונדון בעוד חודש.
זה לא היה קל אבל הייתי מוכרחה להגיד את זה.
אולי זה לא היה נראה שאני אוהבת אופנה אבל אני מתה על אופנה מאז שגיליתי את עולם האופנה. תמיד הייתי לוקחת בגד שלא הייתי צריכה או שהייתי גונבת לאמא שלי או לאח שלי והייתי מתחילה לגזור ולעצב עם זה שמלה או מכנס או אפילו חולצה.
אבל הבעיה היא שהזדיינתי עם כריסטיאן בלילה בלי שאלכס יודע מזה בכלל. וברגע שאני או אי וכריסטיאן נספר לו את זה הוא יתחרפן!
מספיק אני נוסעת ללונדון לשנה בשביל ללמוד לעצב אופנה הוא יצטרך להתמודד עם העובדה שאני וכריסטיאן פאקינג הזדיינו מאחורי הגב שלו.
״אלכס אני מפחדת״ אני אומרת לאחי בגלל החיסון.
״אין לך ממה זה רק חיסון קטן״ אחי אומר לי ברוגע.
״אני יכנס איתך״ אחי אומר לי בחיוך. אני מהנהנת לו.
אחי נכנס לחדר האחות לעשות את החיסון. הוא יוצא ואומר לי.
״אני שניה בא אני הולך להשתין יש לי דחוף״ הוא אומר ורץ לשירותים.
אחרי זה כריסטיאן נכנס לחדר האחות.
הוא יוצא משם ואומר לי. ״תורך סאנשיין״ הוא אומר.
״מה? לא אלכס לא פה אני מפחדת להיכנס לבד״ אני אומרת בפחד.
״למה?״ הוא שאל. ״אני מפחדת מחירונים מאז שהייתי ילדה קטנה״ הודיתי. ״ואלכס לא פה״ אני אומרת בחשש.
״קים את יכולה בבקשה להיכנס?״ האחות יוצאת מהחדר. ואומרת לי.
״כן..בטח״ אני אומרת בחשש.
״את רוצה שאני יכנס איתך?״ כריסטיאן שואל.
״כן..״ אני אומרת. ״בסדר אני יכנס איתך בואי״ הוא אומר בחיוך.

נכנסנו לחדר האחות והאחות ישר שואלת. ״כריסטיאן כבר עשית את החיסון״ האחות אומרת. ״לא אני נכנסתי בשבילה היא מפחדת מחיסונים״ כריסטיאן אומר. ״הוו כן בטח אתה יכול להישאר״ האחות אומרת.
אני מתיישבת בכיסא ומרימה את השרוול שלי בשביל שתיתן לי חיסון.
כריסטיאן מחזיק לי תיד. ״תסתכלי עליי ותרגישי זה שניה וחצי״ כריסטיאן אומר ברוגע. ״בסדר״ אני אומרת בטיפת פחד.
אני מסובבת תראש לכריסטיאן בשביל לא להסתכל על האחות שתעשה לי תחיסון. אני מסתכלת על כריסטיאן ועיניים שלי ושלי ננעלות זה על זה.
מרוב שהייתי עסוקה בעיניים של כריסטיאן האחות עשתה לי כבר תחיסון.
״זהו סיימנו״ האחות אומרת ואני ישר מעיפה תמבט שלי מכריסטיאן.
״הינה פתק שאם את לא מרגישה טוב אחרי החיסון את יכולה להשתחרר״
האחות אומרת בחיוך ומביאה לי פתק. ״תודה״ אני אומרת בחיוך.

אני וכריסטיאן יצאנו מחדר האחות ואני רואה את אלכס.
״נכנסת לבד?״ אלכס ישר שאל אותי. ״לא כריסטיאן נכנס איתי״ אמרתי.
תוך כדאי אני מרגישה קצת כאבי בטן.
״אה בסדר רגע מה?״ אחי אומר מופתע.
״תרגע הוא היה איתי בפנים בגלל שפחדתי ואצה הלכת להשתין״ הרגעתי אל אחי. ״בסדר זו הפעם אשמתי״ אחי מודה.
״מה אומרים ילך לבית?״ אחי אומר. ״אני בעד כואב לי הבטן פיצוצים״ אני אומרת. ״גם אני״ כריסטיאן אומר.
״אחי תגיד אמא שלך לא דואגת לך?!״ אחי שואל בבלבול.
״לא כי אמרתי לה שאני אהיה אצלכם לפחות שבוע״ כריסטיאן אומר בגיחוך. ״כן ברור שאמרת לה״ אחי אומר.
״טוב יאללה בואו אני לא מרגישה טוב בכלל״ אני אומרת ושמה יד על הבטן. הבטן שלי התחילה לכאוב פיצוצים.
אחי בלי התראה מוקדמת מרים אותי על הגב.
״עכשיו פחות יכאב לך כריסטיאן תביא את התיקים שלנו מהכיתה אוקיי?״ אחי אומר לכריסטיאן. ״סבבה אני הולך להביא אותם״ כריסטיאן אמר והלך לכיוון איפה שכולם הניחו את התיקים שלהם.
בנתיים אחי לקח אותי על הגב עד למכונית.

Love pressed💞Where stories live. Discover now