Asya Hun: Erkek/aktif
Han: Erkek/pasif
!Smut Bölüm!
<><><><><><><>
(Bölümde yazım hataları olabilir, tekrar okumadım-)
Hun: Tanrı aşkına bırakır mısın şunu Han?!
Eşinin kuyruğunu yakalamış, tutunduğu koltuğu bırakması için çekiştirip duruyordu.
Han: Olmaz! Girmem o odaya! İstemiyorum..
Hun: Evde gerekli ilaç yok ve sen kabul etmesen de ihtiyacın var, yoksa asla sakinleşemezsin ve kusura bakma ama iki hafta boyunca senin homurdanıp sızlanmalarına katlanmak zorunda değilim! Bırak koltuğu!
Son bir gayretle çekti kuyruğunu Han'ın, ve en sonunda sonuç verdi çabaları. Han çırpınıp dursa da onu gelin taşır gibi kucağına alıp sıkı sıkı tuttu. Ardından da yatak odasına doğru yürüdü.
Hun: Çok abartıyorsun, ne zaman canını yaktım senin ha? Asiliğin tuttu yine değil mi? Mızmızlanacak hiç bir şey yok, 2000 yılı aşkın vakittir birlikteyiz, artık utanmadığının da gayet farkındayım. Yardım etmeye çalışıyorum.
Han cevap vermeyip kucağına iyice gömülünce gülümsedi Asya Hun.
Hun: Aah sakin olsana biraz? *Onu yatağa bırakıp yanına oturdu.* İhtiyacın olduğunu sen de biliyorsun.. Hem sonradan hoşuna gideceğini de biliyorsun.. Neden itiraz ediyorsun ki bu kadar?
Han: ... Bilmiyorum.. *dizlerini kendine doğru çekip kızaran yanaklarını gizlemek için başını biraz eğdi.* .... Kızgınlık dönemlerini sevmiyorum....
Hun: .. Biliyorum~
(AU bilgisi vermem gerek; Yeni ülkelerde bu pek görülmese de eski ülkelerin pek çoğu kendilerine bahşedilen sıradan ya da mitolojik bir canlının {çoğunlukla bir hayvanın} özelliğini barındırır. En basitinden örnek vermek gerekirse, Göktürk Kağanlığı kurt kulaklarına ve kuyruğuna, ayriyeten sivri dişlere ve dilediği zaman, özellikle de sinirlenince sivriltebildiği pençelere sahiptir. Koguryo Krallığı Kore mitolojisindeki Kumiho/Gumiho adı verilen 9 kuyruklu tilki (çoğunlukla normal tilki özellikleri gösterir ve tek bir kuyruğu göze görünür), Selçuklu, Ak Hun ve Avrupa Hun devletleri kuş, Asya Hun ve Han hanedanlığı ise ejderha özelliklerine sahiptir. Asya Hun ateş, Han hanedanlığı da onun tam zıttı şekilde buz nefesine sahiptir. Bu sebepten ötürü hayvanlarda olduğu gibi kızışma dönemleri geçirebilirler.)
Han başını hafifçe kaldırıp onunla göz teması kurunca iç çekti. Cidden ihtiyacı vardı sevgiye, tüm hormonları ayaklanmış hareket halindeydi ve bu da bedenindeki bazı noktaları doğal olarak tetikliyordu, elinde değildi. Dizlerini birbirine bastırıp oluğu yerde biraz kıpırdandı.
Han: .. Tamam. Ama çok uzatmasak?... Sadece rahatlamama yardımcı olacak kadar..
Hun: Nasıl istersen öyle olsun..~
Han'ın bu dediği şeye kendisinin bile inanmadığını bilse de çok takılmadı ona. Sakince yanına yaklaştı, çenesinden nazikçe tutup dudaklarına minik bir buse kondurdu. Tabi sonrasında devamı da geldi öpücüklerin. Kısa sürede derinleşti, arzuyla yanıp tutuşur oldular.
O esnada da Hun'un elleri belini buldu eşinin. Han gözlerini kapatıp sessizce yatağa uzanırken, üst giysisinin içine süzülen soğuk ellerin etkisiyle ufak bir ürperti heçirip titredi. Ancak ne kadar soğuk olursa olsun her zaman ısıtıyor, sıcacık tutuyordu sevdiceğinin elleri onun bedenini...
YOU ARE READING
Old CH One-Shots
Dla nastolatkówKısa hikaye kesitleri şeklinde yazıp çoğunlukla eski ülkeleri konu alacağım. İyi okumalar ♡