( Eslem Akay )
Alisa ve aylis abla kurtarılalı 1 gün olmuştu ben odamda oturmuş resim çiziyordum.
Çiçek çizdim, bütün hatlarınıda çizdim. Ama yinede soluktu çiçek. Belli ki yorulmuştu..dedim kendi kendime ve bu resmimide diğer resimlerimin yanına masamın köşesine bıraktım. Yeni bir Kâğıt aldım o sırada biri sanki odamin camina taş atmış gibi bir ses geldi, neyse dedim fakat ikinci defa aynı sesi duyunca ayağa kalktım perdeyi hafifçe aralayip dişari baktiğimda alazı gördüm, camı açtım ve."Senin burda ne işin var!?"dedim sessizce neredeyse evdeki herkes uyuyordu ve uyanıp - özelikle abim! - alazı görürse onuda benide gebertebilirdi.
"Özledim.."dedi alaz, ikimizde bir süre duraksadık sonra ben."abim uyanırsa gösterir sana özlemeyi!"dedim.
"Hadi aşağı in!"dedi alaz beni umursamadam,
"Abim-"
"Eğer gelmezsen ben gelir seni alırım!"
"Nasıl gelicekmişsin?"
"İzle."deyip kapıya doğru yöneldiğinde gözlerim büyüdü ve."dur!"dedim durdu ve bana baktı."geliyorum bekle orda!"dedim ve camı kapatıp üstüme dolabımdan gri hırkamı alıp giydim ve sessizce aşağa gittim tam salondayken."Eso?"diyen abimin sesi ile durdum."Abi?"dedim.
"Niye uyanıksın?"diye sordu.
"Sen niye uyanıksın?"diyerek sorusuna soru ile cevap verdim.
"Suyum bitmiş su içmeye geldim."dedi.
"Bende!, Su içicektim.."dedim abimse."üstünde hırka ile mi?"diye sordu.
"Üşüdümde o yüzden ya.."dedim.
"Peki, öyle olsun"dedi ve mutfağa girdi bende onun arkasından mutfağa girdim.
İki bardak aldı ve ikisinede su doldurdu birini bana uzattı diğerini ise tek dikişte içti. O mutfaktan çıkarken ben suyumu içmeye devam ediyordum."iyi geceler"diyerek sonunda çıktı bardağı lavaboya bıraktım ve bir süre sonra mutfaktan çıktım ve zaman kaybetmeden evden çıktım.
Alaz evin yakınlarındaki ağaca yaslanmış beni bekliyordu. Tam önünde durdum ve."ne var?!"dedim.
Bir süre yüzüme baktı ve."uyuyamadım."dedi.
"Ee?"
"Seni görmek istedim."
"Gece gece yürek mi yedin sen?"dedim ve etrafıma bir tur bakıp tekrar ona döndüm."Abim seni ve beni bir görsün bak nasıl ikimizide gebertiyo!"diyerek omzuna sertçe yumuruğumu geçirdim.
"Tamam.."dedi beni çıldırtmak istercesine.
"Gördün beni hadi git artık."diyerek itelemeye başladım onu.
"Seni seviyorum.."
"Tamam hadi gi- NE!"dedim sesim kontrolsüzce yüksek çıkınca hızla elimle ağzımı kapattım ve bir kez daha."Ne?!"dedim sessizce.
"Seviyorum işte seni kızım, neyini anlamıyosun?"deyince kalp krizi geçirmeme ramak kalmıştı.
"Alaz..şakaysa-"
"Şaka değil, bende şaka mi diye düşündüm ama değil.."
"İyi geceler."diyerek gideceğim sırada alaz kolumdan tutup beni tekrardan kendine çevirdi ve."bir cevap vermeyecek misin?"diye sordu.
"İyi geceleer!"diyerek tekrar ettım ve kolumu çekip hızla eve girdim.
Kapıyı kapattım ve hızlıca odama gittim, üstümdeki hırkayı çıkarırken cebinden bir not düştü...
Yere eğilip notu aldım ve hırkayı dolaba koymak yerine yatağın üstüne attım. Notu okumaya başladım.
O arkadaşlarına söyle benden kurtulduklarını zannetmesinler.
- G.AG.A..Gürkan Aktaş...
~ Nasılsınız ufocuklarımm!👽✨️ ~
~ Umarım iyisinizdirr ~
~ Bölüm sizce nasıldı?? ~
~ Alaz ve esoş? ~
~ bölüm yine kısa oldu biliyorum xbbzhdhsh ama bir sonraki bölümü uzun yapmaya çalışacağim. ~
~ Herneysemm bir sonraki bölümde görüşmek üzere ufocuklarımmm👽🤍✨️ ~