Ahmet'ten:
Emre'nin dediğiyle ona döndüm.
"N- ne demek aşık olmuşsun? Siz gece gece iyi boş yaptınız he. Kalkın, yatalım." Dedim konuyu dağıtarak.
"Ya kankacığım! Kızı özlüyorsun, sevgilisi olsa deliriyorsun, kıskançlık krizine giriyorsun ama hâlâ arkadaşım mı diyorsun ya!?" Dedi Emre.
"Ya tamam! Ben de salak değilim a*k! Bu kadar yanımdan ayırmak istemediğim, hep yanımda olsun istediğim bir kadına nasıl arkadaşım gözüyle bakabilirim!? Ama onun bana duygularını bilmiyorum işte!.. Kaç kere yakınlaştık.. Ama o da duygularından emin değil!.." Dedim içimdekileri dökerek.
İçimde, benim bile bilmediklerimi dökerek...
"Vay be..." Dedi Mert yalnızca, düşünceyle..
Bir nefes verdim, cebimdeki sigara kutusunu çıkartıp yeni bir sigara yaktım..
Feride'den:
"Ya arkadaşlar! Neden dönüp dolaşıp konu bize geliyor!?" Dedim.
Çünkü ağzımdan laf almak için her konuyu Ahmet ve bana çekiyorlardı!
"Aman be kızım! Söyle de biz de kurtulalım sen de kurtul diyorum! Amma inatçısın he! Kırmızı limon!" Dedi Aysude.
"Aysude bak bu iki oluyor! Sen de Ahmet gibi başımda kırmızı limon diyip durma!" Dedim.
Hepsi güldü.
"Oha abimin sevgilisi mi varmış!?" Dedi Sıla telefonuna bakarken âniden.
Hemen ona döndüm.
"NE!?" Dedim biraz fazla bağırarak.
Hemen yanına gittim, telefona baktım. Fakat ekranda hiçbir şey yoktu ve hepsi kahkaha atarak gülüyordu.
"Ya gıcıksınız ya! Hainler!" Diyerek yerime geçtim.
"Aşkım, anla artık! Se-vi-yor-su-nuz!" Dedi Sıla.
Ofladım, başımı duvara dayadım. Biraz düşündüm..
Gözlerimi tavandan ayırmadan, başım duvara yaslıyken konuşmaya başladım.
"Aslında bazen ben de düşünüyorum... Hatta daha bugün düşündüm. Ahmet bana Sıla'nın dediği gibi bebeği gibi davranıyor... Hep beni çok düşünüyor, en ufak bir zarar görmemi istemiyor.. Ve benim de çok hoşuma gidiyor, yalan söylemeyeceğim... Ama ben de ona bir şey olsun istemiyorum. Bazen bunu düşününce de ‘Feride, salak mısın? Sen boşu boşuna neden birine bir şey olsun isteyesin? Ahmet'e bir şey olsun istememen de normal.’ diyorum. Ama sonra onun değerini ve başka erkek arkadaşlarımın değerini kafamda düşünüyorum, kıyaslıyorum. Farklı..."
Kısa bir süre sessizlik oldu.
"Düğün ne zama-"
"Sus Aysude!" Dedim hâlâ aynı şekildeyken.
Herkes hafif güldü.
"Ay ben ağlayacağım sanırım!.." Dedi Sıla.
Başımı duvardan kaldırdım, ona baktım.
"Ya hem abimin sevdiğini hem de abimin sevildiğini daha net anladım şu an.. Bir duygulanmadım değil..." Dedi.
Gülümsedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AhFer"Kırmızı Limon" (Yarı Texting)
Fanfic!'Kırmızı Limon' ismindeki ilk ve orijinal kitaptır! Kesit~ Gözlerim dudaklarına kaydı. Aynı şeyin onda da olduğunu fark ettim.. Buradan sonra ya mantıklı düşünecektim ya da şu âna kadar yaptığım gibi hiçbir şey düşünmeden devam edecektim... Aramızd...