Tanıtım

0 0 0
                                    

10:00

Yazmış olduğum YILDIZLARIN KARANLIĞI kitabının kurgusuna hoş geldiniz.

öncelikle kitabın karakterlerinden bahsedeceğim.

1-DEFNE Ateş

Defne karakterimiz kitabımızın başrol karakteridir ve kitap bu karakterimiz tarafından anlatılmaktadır.

Defne, sarı saçları ve yeşil gözleri olan çekici bir kızdır. Saçları altın sarısı ve doğal dalgalarla yumuşak bir şekilde omuzlarına dökülür. Yeşil gözleri, canlılık ve merak dolu bir ifadeye sahiptir. Yüzü, zarif ve belirgin hatlara sahiptir, gülümsemesi ise samimi ve çekici bir havaya sahiptir. Kıyafet seçimi genellikle tarz sahibi ve rahat olabilir, ancak özel bir durum için zarif ve şık  kombinler yapabilir. Genel olarak, Defne, dikkat çekici bir görünüme sahiptir.
10:09

2-CANSU SEVER

Cansu karakterimiz ana karakterin yakın arkadaşlarından biridir.

Cansu, koyu kahverengi saçlara ve kahverengi gözlere sahip olan çekici bir kızdır. Saçları, koyu kahverengi tonlarda olup, genellikle dalgalı veya çok hafif kıvırcık bir yapıya sahiptir ve omuzlarına kadar uzanıyor. Kahverengi gözleri, derinlik ve sıcaklık yayan koyu kahve tonlarındadır. Yüzü, yumupak ve belirgin hatlara sahip olabilir ve genellikle sakin ve nepeli bir ifadeye sahiptir. Gülümsemesi içten ve samimi bir havaya sahip olabilir. Kıyafet seçimi genellikle modern ve zarif olabilir, tarzı genç ve enerjik bir görünüme sahip olabilir. Cansu, içindeki sıcaklık ve neşe ile dikkat çeken bir kızdır.

3-ΖΕΥΝΕP KURT

Zeynep karakterimiz ana karakterin yakın arkadaşlarından  biridir.

Zeynep, koyu siyah saçlara sahip olan çekici bir genç kızdır. Saçlarıyla, doğal olarak düz veya omuzlarının altına kadar uzanıyor. Kahverengi gözleri, sıcaklık ve derinlik yayan koyu kahve tonlarına sahip. Yüzü, zarif ve tatlı bir ifadeye sahiptir. genellikle neşeli ve enerjik bir ifadeye sahiptir. Gülümsemesi içten ve samimi bir havaya sahiptir. Kıyafet seçimi genellikle modern ve zarif olabilir, tarzı genç ve trendlere uygun bir görünüme sahip olabilir. Zeynep, içindeki güçlü kişiliğe ve zarafetiyle dikkat çeken bir genç kızdır.

TÜM KARAKTERLERDEN BAHSETMEYECEĞİM, KİTABI OKUYUP ÖĞRENİRSİNiZ DIYER KARAKTERLERi

"Defne Ateş, nefes kesen yolculuğu, dostluğun ve cesaretin içinde, sinirleri yapan bir maceraya atılıyor, kalpleri sıcacık bir hikayede buluşuyor okurlari unutulmaz bir serüvene sürüklüyor! "

@yikay136 Yıldızların karanlığı

-instangram

Bol bol yorum yapmayı unutmayın öpüldünüz 🌟❤️‍🔥🫀🌸💮🪷🌷🌼🌈🦄🐸🐇🐻‍❄️🐼🔪🐥🍓🍌🥑🥞🍕🍦🍧🍡🍥🍹🍺🇹🇷
  

YILDIZLARIN KARANLIĞI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin