𝗕𝗶𝗹𝗶𝗻𝗺𝗲𝘆𝗲𝗻 𝗰𝗶𝗻𝗲𝘆𝗲𝘁.. (𝗚𝗢𝗥𝗘/𝗞𝗔𝗡/Şİ𝗗𝗗𝗘𝗧 𝗩𝗔𝗥𝗗𝗜𝗥)

15 2 2
                                    


⁺‧₊˚ ཐི⋆GİZEMLİ CİNAYET⋆ཋྀ ˚₊‧⁺
                  ~ (Kaset 1) ~

  ꩜ \𝘉𝘜 𝘏İ𝘒𝘈𝘠𝘌 𝘋İ𝘚𝘊𝘖𝘙𝘋 𝘚𝘜𝘕𝘜𝘊𝘜𝘔𝘜𝘡𝘈
                Ö𝘡𝘌𝘓 𝘠 𝘈𝘡𝘐𝘓𝘔𝘐Ş𝘛𝘐𝘙!/ ꩜

𝙆𝘼𝙎𝙀𝙏 𝟭:

Her zamanki gibi normal bir kış akşamıydı insanların eğlenip gülüştü bir malikane partisiydi...

Partide olan insanlar Fukuzawa, ango, Dazai, Jouno, Bram, Nikolai, Kyouka, Chuuya, Tachihara bu kişiler eğleniyordu

Ango sessiz bir hava görünümüyle insanların eğlenişini izliyordu kısılmış sinsi gözleriyle..

Fukuzawa derin bir nefes almak için dışarı çıktı malikane uzak bir tepenin oradaydı orman manzarası ve deniz manzarası vardı

Fukuzawa ormanlara bakarken derin bir nefes aldı sonra arkasında 3 tane varlık hisseti arkasını döndünde...

Jouno, Bram, Chuuya vardı sırıtırak yanına gidiyolardı Fukuzawa'nın yanına geldiklerinde durdular Fukuzawa bişey söylemeden Jouno hemen konuştu

Jouno: "ahh.. burda ne için oldumuzu sorgulama... sadece seni kontrol ediyorduk sonuçta depresif birisini kim sever ki..?"

Jouno'nun dedikleri anlamsız geliyordu çünkü tam net konuşulmuyordu ve duyulmuyordu havanın hışırtısından..

Fukuzawa: "ne demek istiyorsunuz..?"

Ve 3'ü aniden kahkaha patlatı zorbalık gibiydi.. anlam bulmaya çalıştı Fukuzawa neye güldüklerine karşı

Fukuzawa: "komik birşeymi dedim..?'

Chuuya: "ahh hayır.. hayır! Aklımıza komik bişey geldi sonuçta 'CANIM ARKADAŞIMIZA' neden güleki hm..??"

Fukuzawa tek kaşını kaldırdı pek inanmamış gibi oldu ama umursamazlıktan geldi

Jouno, Bram, Chuuya Fukuzawa'dan bekledi tepkiyi almayınca gözlerini devirip gitmeye başladılar..

Ama ondan önce Bram Fukuzawa'yı hafif iti buda onun biraz kaymasına neden oldu bazı küçük taşlar yere düştü..

Fukuzawa sinirli bir şekilde içini çekip doğruldu tekrar öne baktında yağmur başlamıştı...

Fukuzawa kafasını kaldırıp baktında bulutlu havayı izliyordu tam içeri girmek için arkasını döndünde..

Bir anda bir itilme hisseti ve taşların üstünden düştü son gördüğü 2 tane siyah gölgeydi..?!

Fukuzawa kafasını taşlara sürterek beyninde ki eti gösterek yere düşer ve bütün bağırsakları dışarı çıkar..

**𝙎𝘼𝘽𝘼𝙃 𝙎𝘼𝘼𝙏𝙇𝙀𝙍İ**

herkes kahvaltı için sofraya gelmişti ama etrafına baktıklarında eksik birisini gördüler.. Fukuzawa ortalıkta yoktu

Yemek bittinde Fukuzawa'yı aramak için etrafa baktılar Atsushi dışarı bakıp etrafı gözetliyordu buralardamı diye..

Sonra kayaklıkların oraya geldinde Fukuzawa'nın dehşet verici cesedini gördünde çığlık attı..!

Hemen diğerleri olay yerine koştu ve Atsushi cesedi gösterdinde herkes şok geçirdi ve hemen 60 kilometre ötedeki şerifleri aradılar..

𝘿𝙀𝙑𝘼𝙈 𝙀𝘿İ𝘾𝙀𝙆..!

GİZEMLİ CİNAYETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin