Rozdział 10

6 0 0
                                    

📢 Ogłoszenie 📢

Dzięki za ponad 100 wyświetleń kiedy to pisze jest 111. Wajna liczba, więc ten rozdział będzie miał 2000 słów nie wlicając tych. Jakby ktoś chciał na tiktokow robić edity z tą książką to możecie mnie oznaczać. 💥 książka z zakładką 💥 i też są tam ogłoszenia co do książki. Dzięki i miłego czytania.

□■□■□■□■□■□■□■□■□■□■□■□■□■□■□■□

Nicholas

Obudziłem się u Dylana w pokoju (DRAMATYZM.HeHe.-Autorka) Gardło i ręke już nie bolały, ale głowa jeszcze bolała ale już nie jak wcześniej. Zaczołem rozglądać się po pokoju i zobaczyłem że Dylan siedzi przy biurku i gra w coś na kompie. Podniosłem się do siadu, co kosztowało mnie dużo Energi. Głód Nikotynowy zaczoł mi doskwierać. Mój brat miał słuchawki więc git mam jak uciec. Wstałem z łóżka tak aby nie narobić chałasu, wszedłem z pokoju brata i polazłem do siebie na balkon. Znowu byłem w krótkim rękawie, ale miałem to w dupie bo mój muzg myślał tylko o fajkach. Wypaliłem 2 paczki fajek i wtedy mój głód nikotynowy się skończył. Siedziałem na balkonie ale nagle do pokoju wbił mi się Dylan.

-NICHOLAS MASZ GORĄCZKE I SIEDZISZ NA BALKONIE W KRUTKIM RĘKAWIE!

Nie odzywałem się, bo nie chciałem drażnić brata, ale on wsumie miał rację. Wróciłem do pokoju I zamknołe drzwi. Z Dylana złość też już schodziła, miał zamknięte oczy. Podszedłem do niego I go przytuliłem. Dylan zesztywniał, ale pochwili się rozluźnił

-przepraszam.-powiedział nagle.

-Spoko.

Potem Dylan poszedł do swojego pokoju, a ja walnołem się na łóżko I wziołem telefon. Była 22.43 Zaczołem oglądać tiktoka i Ig skończyłem o 2 w nocy i zasnołem. Wstałem o 5 i zaczołem się szykować do szkoły, przyjedzeniu śniadania zobaczyłem wiadomości z grupy.

Szybkie Debile

Hubi
Dzisiaj o 17 koło Basenu.

Joker
Spoko

Black
Git

Lolo
Mnie nie ma

Hubi
@LoloOlivcia czemu?

Lolo
Jestem umówiona z chłopakiem

Joker
CO!?

Black
CO!?

Hubi
CO!?

Król
CO!?

Lolo
Co dziwi was to nie jesteście jedynymi chłopakami jakich znam

Hubi
Dobra. A ty @KrólNico idziesz?

Król
Tak

Joker
To spoko

Król
Ja kończę muszę iść do szkoły

Hubi
Bajo

Joker
Pa

Black
Sajo Nara

You won't save my lifeOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz