Evet gerçektende Rose'nin evine ziyarete gideceklerdi ama babaları izin verir miydi?
Evet artık zengin bir ailenin çocuğusun herşey tamam ama onlar için tamam olmayan tek bir şey vardı aile baskısı ve üvey anne çocuklarına bana köktü davranıyorlar diye şikayet ediyordu babalarına ve babaları karısına kendinden çok güvenirdi ama üvey anneleri bir şeyden haberdar değildi ona sadece para için güveniyordu babaları. Ve bu yüzden evde şiddet boldu Jisoo her zaman babasını ve üvey annesini uyarıyordu
Ji: Baba birgün öğreneceksin bize hep iftira atıyor bu kadın!
Ji: Üvey anne bu adam seni para için seviyor!
Ve babaları onların dışarı çıkmasına sadece iş için izin veriyordu ama yalan söyleyip gidemezlerdi çünkü işleri tatildi ve Lisa'nın aklına mükemmel bir fikir gelmişti.
Ls: Kızlar buldum! Bu gün iş yok ama biz yine de katili araştıracağız diyeceğiz.
Jen: İyi fikir!
Ji: Sahi zaten onun için çıkmıyor muyuz?
Ls: Babalarından izin alır*
Ls: İzin verdi tamamız artık
Ji: Çok şükür!
Dışarıya çıkmıştılar bile ama Rose'nin onların ziyarete geleceğinden hiç bir haberi yoktu ve maalesef tutuklanmaya bir adım daha yakın olma ihtimali vardı...
Rose'den
Bir anda zil çaldı ve zilin çalmasıyla irkildim çünkü eve kimse gelmeyecekti bildiğim kadarıyla ve kim o diye seslendim ve sonrasında kardeşlerimin geldiğini biziz demeleriyle anladım ve hemen kapıyı açtım neyse ki evde bulabilecekleri hiç bir kanıt yoktu küçükken yaptığım gibi kağıda yazmamıştım yalanımı ama Jennie'nin sorduğu soruyla yalanımı belli etmemek güçtü ama yine bir yalan uydurarak kılpayı kurtuldum.
Jen: Geçen bize neredeyse ölüyordum bana zorbalık yaptılar demiştin sana ne şekilde zorbalık yaptılar çok merak ettim.
Rs: Ha o mu çok uzun hikaye aslında
Ls: Hadi amaa anlatt
Ji: Meraklandırma insanı Rosee
Rs: Tamam o zaman anlatsam iyi olacak
Okuldaki bodrum katına beni zorla götürerek bana işkence yaptılar beni videoya çektiler onları karşı çıkınca hastahanelik oldum ama beni hastaneye götürmediler bir hafta devamsızlık yaptım hocalar kızdı ve sebebini söyledim daha doğrusu onları şikayet ettim ve bana yine işkence yaptılar ve bir hafta daha devamsızlık yapmış oldum hocalar bana inanmadı ve sadece haftalarımı evde yatarak geçirdiğimi ve sana kızmadan biraz daha evde yatmak için bu yalanı uydurduğumu söyledi ve bu kadar yeterlidir anlatım bence size...
Rose'den
O an aslında Alya'nın yaşadıklarını anlatmıştım sadece yani ilk avın yaşadıklarının hepsini anlattım ve o an ne kadar cani olduğumu fark etmiştim ama o da bana zorbalık yapıyordu kahrolup gitti artık nasıl olsa.
Ji: Hmm gerçektende kötüymüş
Ls: Bugün sende kalabilir miyiz Rose?
Jen: Eski zamanlar gibi hani
Rs: Olur hatta siz oda seçin benim odamdada yatabilirsiniz ben yatarım salona
Jen: Hmm bilemedimki şimdi
Rs: Hatta sizin işten dolayı beliniz ağrıyordur siz benim odamda yatın sığarsanız eğer
Ji: Ben salonda yatayım siz üçünüz yatak odasında nasıl fikir?
Ls: İyi fikir unnie
Jisoo salonu Jennie ve Lisa yatak odasını arayacaktı çünkü Jisoo Rose'den çok fazla şüphelenmişti
BU BÖLÜM BİRAZ KISA OLDU ÖZÜR DİLERİM DEVAMI GELECEKTİR❤️❤️🎶🎶
YOU ARE READING
three police officers and a serial killer
Fantasiburada 4 kardeşten 3 polis ve 1 seri katilin hikayesini anlatıyorum başrol Rose