"RUHLAR ALEMİNDE NASIL KARDEŞ OLARAK EŞLEŞTİK ANLAMIYORUM! SENİ ANNEMİN KARNINDAYKEN YEMELİYDİM!"
Sinir krizi geçirmekte olan kız arkadaşımı kardeşine zarar vermemesi için sıkıca tutup ondan uzaklaştırmaya çalışıyordum. Jamie, Elsa'nın yaptığı kombini giyinmek yerine partiye astronot kostümü giyinerek gelince Elsa öfke patlaması yaşamıştı. Jamie'nin üniversiteye başlayınca How I Met Your Mother dizisindeki Barney'nin meydan okumalarını yapmak gibi bir hedefi vardı. Lisede bize bunu söylediğinde dalga geçtiğini düşünüp pek de ciddiye almamıştık fakat şu an ciddi bir vakayla karşı karşıyaydık.
"Tatlım lütfen sakinleş, bir yolunu bulacağım" diyerek kafasının üstüne bir öpücük kondurdum. Fakat hiç sakinleşecek gibi durmuyordu.
Partiyi Martinlerin otelinde yapacaktık. Parti başlamadan birkaç saat öncesinde gelip ayırttığımız odada son hazırlıklarımızı yapmaya başladık. Jamie bir şeyler içmek için odadan ayrıldığında böyle bir planı olduğu kimsenin aklına gelmezdi.
Jamie, "Hadi ama Elsa benim giyindiğim kıyafet yüzünden kimse seni yargılamayacak" diyerek kendini savundu.
Via odanın köşesinde kıkırdayarak olup biteni izlerken oldukça keyifli görünüyordu. Tabii gelecekte tekrar gülebilmek için videoya almayı da ihmal etmiyordu.
Elsa bir anlığına durup derin derin nefes almaya başladığında kafasını göğsüme yasladım. Sinirden titriyordu ve kolay kolay sakileşecek gibi de değildi. "Henüz kimse sizin kardeş olduğunuzu bilmiyor, endişelenmene gerek yok" diyerek rahatlatmaya çalıştım. "İstersen bu bilgiyi sunmayabilirsin."
Olivia "Jamie diskalifiye!" dedi ve Jamie'ye karşı zafer kazanmışçasına sevinç çığlığı attı. Yıllardır yıldızları barışmamıştı. Her fırsatta birbirlerinin kuyusunu kazardılar. Tom ve Jerry gibiydiler.
Jamie Via'ya "Bana bak küçük seni doğduğuna pişman ederim!" diyerek hırladı.
Bunun üzerine Via, Jamie ile uzun bir bakışmanın ardından "Perro lador, poco mordedor*" dedi ve kıvırcık saçlarını savurarak odadan çıktı.
Elsa nefesini düzene soktuktan sonra "Pekala, istediğini giyinebilirsin, fakat adını ve soyadını kimseyle paylaşmayacaksın." dedi.
"Zaten bu kostümün olayı sahte isim kullanmak biricik kardeşim benim. Endişelenmene gerek yok. Şimdi gitmem lazım karşılamam gereken konuklarım var" diyerek hiç güven vermeyen bir açıklamanın ardından odadan ayrılarak bizi başbaşa bıraktı. Biz ise birkaç dakika sonra yaşanacak olan kaostan habersiz birbirimize sarılarak anın tadını çıkardık.
*Havlayan köpek ısırmaz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PELIGRO - Birinci Bölüm
ChickLitHer insanın hayatı trajediler barındırır. Bazıları bu tajediye sarılıp hayatı gri yaşarken bazılarıysa eline boya kalemini alıp hikayesine kendi yön verir. Bana kalsa ilk bahsettiğim personayı benimseyip hayatıma devam ederdim. Ama bir gün eline boy...