פרק 31💚

221 39 467
                                    

פרק פרק פרקקקקקק
מזכירה שבעוד יומיים זה יהיה ✨יום הפרקים הוואטפדיסטי✨
אתן מתרגשות?! כי אני כן
ו nuny345 גם כן
וכל מה שיש לה פרק/וואן שוט/אנא אערף מוכן גם כן 😍

תגיבו כאן אם כבר כתבתן את הפרק שאתן עומדות להעלות ביום הפרקים הוואטפדיסטי💖

שרופה שרופה שרופהההה קריאה מהנה😍

💚💙

נקודת מבט הארי💚

קמתי בבוקר מקרני השמש שסנוורו את עיניי. בדרך כלל כשלואי היה מגיע לישון הייתי דואג לסגור את הווילון, אך נראה ששכחנו אתמול בלילה.

הרגשתי את ידו של לואי כרוכה סביבי, ואת אצבעותיו מלטפות את עורי בעדינות. הרגשתי את נשימותיו החמות על חזי, וזה גרם לחיוך קטן לעלות על פניי.

"אתה ער?" הוא שאל אותי, ואני המהמתי. התמקמתי מעט, מתיישב על המיטה, והוא עשה כמוני.

"בוקר טוב." הוא אמר לי בחיוך רחב.

"בוקר טוב." החזרתי לו עם אותו החיוך. "מצטער, שכחתי לסגור את הווילון בשבילך".

"זה בסדר." הוא קטע אותי, ממשיך ללטף את ידי. "היה לי כיף אתמול בלילה".

"גם לי." אמרתי לו ברכות, וליקקתי מעט את שפתיי כשנזכרתי בנשיקה שלנו. הנשיקה השנייה שלי ושל לואי, שלא ידעתי שתרגש אותי כך.

"אני יודע." הוא אמר וקם ממקומו על המיטה, מפסיק ללטף את ידי. "לא הערת אותי הלילה מסיוט".

"לא היה לי סיוט." הסברתי לו, משפשף מעט את עיניי.

"זאת הפעם הראשונה שאני כאן ולא התעוררתי מהצרחות שלך." הוא אמר, גורם לי להסמיק מעט, מובך. "עד שהצלחתי להירדם ניסיתי לחשוב מה אני יכול לעשות אם שוב יהיה לך סיוט, ובסוף לא היה לך כלום".

"על מה חשבת?" שאלתי אותו בסקרנות.

"ניסיתי לחשוב אם כדאי לי להעיר אותך או לא," הוא התחיל להגיד. "חשבתי לנסות לחבק אותך חזק יותר, או לשיר לך שיר, או.. לנשק אותך שוב." הוא הסמיק מעט כשסיים את המשפט, ואני נשכתי את שפתיי. הוא כנראה שם לב לתגובתי, כי חיוך מעושה עלה על פניו.

"אולי עזר לך שהתחבקנו בלילה." הוא אמר, מתקדם מעט לכיווני. אני עדיין הייתי על המיטה, מרים את מבטי במטרה להסתכל עליו. "בכל פעם שהיה לך סיוט, חיבקתי אותך ואז נרגעת. הפעם חיבקתי אותך מההתחלה, ולא היה לך סיוט." לואי הסביר את התיאוריה שלו.

"אולי כל מה שאתה צריך זה חיבוק ממישהו". לא ממישהו. ממך. אולי הייתי צריך חיבוק ממך.
לעזאזל. אסור לי לחשוב ככה.

לואי התקדם לכיוון החלון, פותח אותו ומסובב את מבטו אליי. "אנחנו נפגשים גם היום בערב?" הוא שאל אותי, ואני הנהנתי.

Behind Closed Doors || Larry StylinsonWhere stories live. Discover now