Eklenen ve çıkarılan sahneler oldu. Keyifli okumalar...
"Çiçekler damlıyor gecenin parmaklarından
Dudaklarımda eski bir mektep türküsü
Karanlıkta sana doğru uzanmış ellerim
Gözlerim gözlerini arıyor durmadan
Nerdesin?"
Okuduğum kaçıncı Attila İlhan şiiriydi bilmiyorum ama okuduğum her şiir hayranlık uyandırıyordu. Edebiyat hocamız iki şairin hayatını araştırmamızı istemişti ve ben en sevdiğim şairlerden Attila İlhan ile Özdemir Asaf'ı seçmiştim. Saatin ikiye geldiğini görünce kafamı masama yasladım. Ödeve ve şiirlere o kadar dalmıştım ki saatin geçtiğini bile fark etmemişim ve daha hayatlarını yazmadım. Harika ! Matematik ödevini yaptıktan sonra şiirleri okumaya daldığım için şairlerin hatalarını kağıda geçirmeyi unuttum.
Çok uykum vardı ama biraz daha dayanmam lazım. Eğer yazmasam önce hocadan sonra da babamdan büyük azar işitecektim.
Babam dersler konusunda çok katı olunca okulda dört dörtlük olmam gerekiyor. Ve gece geç saatlere kadar ders çalışmamı istiyor. Hayır derslerime verdiği önemin birazını bana verse için yanmayacak.
Mesaj sesi ile düşüncelerimden sıyrılıp kafamı kaldırdım. Büyük ihtimalle Kaan mesaj atmıştı. Telefonu açınca tam da tahmin ettiğim gibi Kaan mesaj atmıştı.
Kaan : ses kaydı * Çalışkan peri elimi hissetmiyorum. Sanırım sandalyeye de yapıştım. Beynim de bana veda etti.
Mesaja gülüp bende ses kaydı attım.
Peri : Aynı durumdayız ve daha yazmam gereken 2 tane şairin hayatı var.
Bir dakika sonra mesaj attı.
Kaan : Yuh! Hemen gidip yazsana. Hatta sen bir tane şairi bana at. Ben yazayım. Benim işim bitti zaten. İtiraz edersen yarın okulda görüşürüz Periciğim.
Sondaki mesajı tamamen tehdit içerikli olduğu için itiraz etmeyip yüzümdeki gülümseme ile cevap yazdım.
Peri : Sen var ya. Sen mükemmel birisin. Özdemir Asaf'ı yazsan süper olur.
Kaan: O iş bende. Hadi koş yazmaya. Yarın görüşürüz.
Mesajını beğenip telefonu masaya bıraktım. Yapabilirsin Peri. Son bir sayfa yazı yazacaksın. Yapabilirsin. Uykuya dalma sakın. Kendimi gaza getirdikten sonra Attila İlhan' ın hayatını yazmaya başladım.
🧚🏻♀️
"PERİ OKULA GEÇ KALACAKSIN !" Annemin bağırması ile yerimden sıçramam ve sıçramanın etkisi ile kafamı çalışma masamdaki dolaba vurmam beş saniyemi almıştı. Acıyla kafamı ovaladım.
Kahretsin ! Burada uyuyakalmıştım ve her yerim tutulmuştu. Biraz esnedikten sonra koşar adım banyoya gidip işlerimi hallettim ve odaya geri döndüm. Dolaptan okul formamı çıkarıp giydikten sonra saçımı atkuyruğu yaptım ve masanın üstündeki eşyalarımı çantama yerleştirdim.
Ekim ayındaydık. Sonbahar kendini gösteriyordu. Havalar soğumuştu. Formam kazak ve pantolon olduğu için şanslıydım.
Odada fazla oyalandığımı fark edince telefonumu sessize alıp çantama attım ve koşarak odadan çıktım. Merdivenleri ikişer ikişer indikten sonra yemek odasına girmiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üçüz Derken | Tamamlandı
Novela JuvenilÜÇÜZ SERİSİ - 1 Yıllarca aile baskısı gören , aile sevgisinden mahrum kalan Peri. Babasına gelen telefon ile doğumda karıştırıldığını öğrenir. Peki bundan sonra ne olacak? Peri abilerine , üçüzlerine , anne ve babasına alışabilecek mi ? Peki abiler...