İlahi Bakış Açısı
Aziz, takip edildiğini bildiğinden bir kaç gün kalacağı evine geldi.
Yorulmuştu, çok yorulmuştu hem de. Kendini sırt üstü yatağa attı ve Soysuz'a biraz (!) sövdü.
Daha sonra ayağa kalktı ve hemen banyoya gidip soğuk bir duş aldı.
Soysuz'a verdiği dosyada sahte telefon numarası da dahildi. Bu görev de iki telefon kullanacaktı.
Biri arkadaşları ile iletişimi için, diğeri de Soysuz ile iletişimi içindi.
İkinci telefonundan bildirim sesi geldi. Aziz, duştan çıktı ve hemen giyinip telefonuna baktı.
054-.... Numarasından bur mesajınız var.
Aziz, bunun kim olduğunu merak etti ve hemen Yiğit'e attı numarayı.
Aziz: Bu kimin numarası, öğren ve kimseye çaktırma!
Daha sonra mesaj atan kişinin mesajına girdi ve baktı.
054-..: Selam!!!!
054-..: Aslan'dı, değil mi????????Demek ki sahte kimliği ile biri oyun oynuyordu. Sıkıntı yoktu, Aziz oyunları çok severdi.
Aziz: Kimsin?
Aziz: İnan çocuklarla uğraşacak kadar vaktim yok.Hemen cevap geldi bile.
054-..: Ne çocuğu be!
054-..: İstersen numaramdan kim olduğumu bulabileceğini biliyorum. Sen bul istersen?Aziz: Hay hay.
Bir iki dakika sonra Yiğit'ten beklediği cevap gelmişti.
Yiğit: Yağmur Demirkan. Senin deyiminle Deli Kız.
Yiğit: Ee, sen numarayı nereden buldun?Aziz: Gitmem gerek. Sonra konuşuruz.
Bu mesajdan sonra Yiğit bir şeyler yazmıştı ama Aziz hemen Yağmur'a mesaj yazdı.
Aziz: Deva için mi yazdın?
Yağmur'un cevabı gecikmemişti.
054-..: Yoo, ne alaka Deva şimdi?
Aziz: Başka niye yazacaktın pardon da? Ben abin ile çalışmaya başladım, seninle hiç iletişim kurmama gerek bile yok.
Bilerek bunları yazıyordu. Aslında hedefinde Yağmur ile ilişki yaşayıp kaleyi içten fethetmekti. Ancak, böyle yaparak ters psikoloji yapıyordu. Bundan sonra Yağmur inat edip daha çok iletişim kurmaya çalışacaktı. Buna adı kadar emindi, Aziz. Ki düşündüğü gibi de oldu.
054-..: Ben de senin patronunum. Abim kadar yani.
054-..: Bu yüzden sorularıma cevap vermekle sorumlusun.Aziz: Hiç de öyle değil aslında, ama merak ettim bak bu çok önemli soruyu. Sorunun cevabını o kadar merak etmişsin ki numaramı bulmuşsun. Sor bakalım, Minik Prenses.
Minik Prenses diyip onu kızdıracaktı. Çünkü cidden de bu kız bir prenses gibi büyütülmüş kadar şımarık ve etrafındakileri göremeyecek kadar aptaldı, Aziz'e göre.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OYUN BOZAN
RomanceYağmur'un babası mafyadır ve yıllar önce bir cinayete kurban gitmiştir. Şarkıcı Yağmur babasının kalp krizi geçirerek öldüğünü düşünüyordur. Ancak babasının cinayete kurban gittiğini öğrenince gözünü kin bürür. Şarkıcı Yağmur'un yeğeninin doktoru Za...