- gyerünk, nyomjad!!- nevette Tom, és bömbölt a zene, és a Bruno Marstol az uptown funk-ot hallgattuk Tommal. És én örülten táncolni kezdtem. Tom is de ő jobban nevetett,és tapsolt.
Ráztam a fenekem, riszáltam, énekeltem, mutogattam, és ugráltam az ágyon is. Tom csak nevetett, majd én megfogtam a két kezét és magammal hívtam egy táncra. Majd egy kis pezsgő, és már Tom is tejjesen bele élte magát a zenébe.
Majd volt amikor mind a ketten kifáradtunk, és egymásnak háttal rá dölve egymásnak, mozogtunk.
- ahh..fáradt vagyok.
- én ish..- majd hirtelen az ágyra döltünk.
Egymásra néztünk és hirtelen nevetni kezdtünk.
- te egyh, őrült nőszemély vagy. De imádlak.- ne nevette Tom.Majd el halkultunk, és Tom egyszer engem, majd mikor rá nézek a villanyt kezdi nézni.
- i think i like this little life..- nevettem.
Tom nevetett, és a hozzám közeli kezét a hasamra tette.
- dik!- nézett fel.
- mivan?- néztem rá.
- ez mi??- húzta fel a pólóm.
- mivan vele?
- mii?¿ Ez egy kocka has!- fogta, és egyszer végig simította, majd kicsit erősen megfogta. De én ott voltam a legcsikisebb , így nevetni kezdtem és fogtam a kezét.
- mivan. Tán csikis vagy??
- jah, ott. Igen.- rám ült és csikizni kezdett.
- NEEH, ÁÁH!! Álj lee!! Nem bírom!- de Tom akkor sem hagyta abba.
- nee, be fogok pisálni!!- én annyira szorítottam a pólóját, hogy az leszakadt.hoppá;).
- na,mostmár vetkőzünk is?
- bocs, de nem én kezdtem magam csikizni!
- sztm jobb hogyha mást csinálnál magaddal;)- mondta és a két kezem a fejem fölé tette.
- mégis mit?
- akarod tudni??
- még szép , de akkor nem, ha valami erotikus, vagy 18+-os dolgot akarsz tőlem.
- jaja, a park mosdójában pedig engedted hogy megujjazzalak.- hajolt közelebb hozzám.
- távozz tőlem sátán!!
- nem nem. El viszem a lelked, és a szivedet is. Nameg a tested is magamhoz láncolom- ért össze a szánk.
- nem hiszem hogy sikerül.
- és most?- csókolt meg, és az erekcióját hozzám dörgölte.
- éjéjéj! Azért ha megdugsz, azért már legyen annyi eszed hogy óvszert húzol!
- meglessz picinyem. Meglessz!- csókolt erősen._____________
Rajtam még volt némi ruha, ami nem mondanám hogy takart, de ha már fel izgatott, akkor dugjon meg. Tom rajtam rédelt, és már a keze mozgott a farkán.
( Aki nem bírja ezeket az erotikus dolgokat, azok hagyják ki. Jó olvasást;) .)
Majd lassan szét tárta a lábam és, mielőtt belém hatolt volna,fel görgetett a farkára egy óvszert, és mivel még szűz vagyok, és még nem voltam senkivel, félek, hogy fájni fog, amikor át hatol a szűzhártyámon... Tom látta hogy valamin gondolkodom, ezért el próbálta terelni a figyelmemet, azzal hogy egyszer a nemi szervem masszírozta, vagy a nyakam szívta, vagy csókolta. Amikor már látta Tom hogy el lazultam, és már eléggé be nedvesedtem, akkor lassan a hüvelyemhez helyezte a farkát, és fel le kezdte huzogattni ,de nem bírt magával és belém csúsztatta. Sikítani akartam, de Tom nem hagyta, mert erősen csókolt.
- nyugi. Vigyázok rád. Ígérem. Csak lazulj el. - suttogta bele a csokunkba. Én meg megpróbálotam.
- mmhh!..- morgott egyet, amikor jobban belém nyomult.- olyan.. annyira..ah.. annyira szűk vagy..ah.. basszameg..
- fáj..
- shut up!!- jött újra belém, majd ki.
- ahh...- erre Tom ki nyitotta a szemét, és miközben egyre jobban nyomult belém. A kezem lassan a nyaka köré fontam és jobban szét tártam a lábam, hogy még jobban belém jöjjön.
Tom a kezét a derekamra tette és lejjebb húzta. Tom gyorsabban akart mozogni, de én megállitottam.
- elég.- fogtam az arcát, és egymás szemébe néztünk.
-légyszi.- suttogtam.
Tom még egy utolsót belém jött, majd kiszállt. Lassan fel öltöztünk, és vissza ültünk az ágyra, és ujjabb kínos csend lett közöttünk. Majd hirtelen Tom megszólalt.
- khm...- köszörülte meg a torkát.- elég..elég szűk voltál..- én rá néztem, komoly arcal, majd nevetve hozzá dobtam egy párnát.
-hagyál már.- nevettem.