Feride'den:
Ahmet'le hayallere dalmayı, Ahmet'le suya dalmaya tercih ederim. Boğazıma su kaçtı!
Sudan çıkar çıkmaz öksürmeye başladım. Ekipten de değişik değişik şaşırma sesleri vesaire geliyordu ama kulağıma su dolmuştu, anlamıyordum.
"İyi misin!?" Dedi Ahmet gülerek ve eliyle yüzümü silerek.
Şu an kucağında değildim ama ayaklarım yere değmediği için iki elimi hâlâ boynundan çekmemiştim.
"Ahmet, Allah senin belanı versin ya!" Dedim omzuna vurarak.
"Ya bela niye okuyorsun kızım!?" Dedi hâlâ kahkaha atarken.
Çok mu komik!?
"Salak!" Diyerek yüzüne su attım.
"Ya Feride, bak kaşınma! Ben olmasam şu an boğulursun, ona göre!" Dedi.
"Cidden bu havuz niye bu kadar derin ya!?" Dedim sinirle.
"Ay gülmekten bayılacağım şuraya!" Dedi Sıla, kendini yerdeki çimenlere bırakmışken.
"Ya sabahtan beri havuz diyip durmuyor musun!? Al sana havuz! Hayır, ben seni atacaktım, ben ne ara girdim!?" Dedi.
"Kendin atladın ya salak!" Dedim.
Hepsi kahkaha atıyordu.
"Ya güleceğinize Havlu getirsenize! Dondum!" Dedim.
"Ya çıksanıza! Ay Allah'ım, karnım ağırdı gülmekten!" Dedi Aysude'de.
Sabır!
Ahmet, eliyle sıkıca belimden tuttu ve beraber havuzun merdivenine yüzdük. Ben merdivene tutununca kendisi çıktı, benim de çıkmama yardım etti. Sıla'nın getirdiği havlulara sarıldık.
"Off ben hemen gidiyorum! Bensiz kapatın videoyu!" Dedim içeriye koşarak.
Bir de bunlar videoda kayda alındı değil mi?..
Hemen odaya koştum, duşa girdim..
Ahmet'ten:
Mert'in videosunun sonunda Feride'yi havuza atayım derken kendim de atlamak zorunda kalmıştım. Yapışmış, bırakmamıştı ne yapayım!?
Odaya gidip duş aldım, üzerimi değiştirdim. Lacivert kot pantolon üstüne beyaz tişört ve siyah deri ceket giydim. Parfüm sıkıp, saçlarımı kurutup yaptıktan sonra odadan çıktım.
Ahmet: Üzerine beyaz tişört lacivert kot pantolon ve deri ceket giy kırmızı limon:)
Kırmızı limon: Bir yere mi gidiyoruz
Ahmet: Evet söyliyim bizimkilere de Alaçatıya falan gidelim
Kırmızı limon: Timam
Telefonu kapatıp aşağıya indim, gitme fikrini söyledim.
"Abiciğim, hazırlanmışsın zaten. Daha ne soruyorsun?" Dedi Sıla, gülerek.
"Duş aldım abiciğim. Bir daha neden değiştireyim üstümü? Üşendim." Dedim koltuğa otururken.
"Mangal yaparız diye düşünmüştüm akşama ya." Dedi Mert.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AhFer"Kırmızı Limon" (Yarı Texting)
Fanfiction!'Kırmızı Limon' ismindeki ilk ve orijinal kitaptır! Kesit~ Gözlerim dudaklarına kaydı. Aynı şeyin onda da olduğunu fark ettim.. Buradan sonra ya mantıklı düşünecektim ya da şu âna kadar yaptığım gibi hiçbir şey düşünmeden devam edecektim... Aramızd...