Jisung'tan
Sabah yine orospu çocuğu alarm yüzünden uyanmıştım. Çok sinir bozucu amk ya. Annem yine kesin evde değildir diye birazcık daha uyuyim bari derken..
Bayan Han : "Oğlum! Kahvaltı hazır uyan! "
Diye bi ses duydum. Oflaya oflaya yataktan kalktım ve tuvalete girip işlerimi hallettikten sonra aşağıya indim. Annem bana "Günaydın oğluşum" dedi ve yanağımı sıktı. Bende sabahları konuşmaktan nefret ettiğim için gülümsemiştim cevap olarak. Kahvaltı yaptıktan sonra annem acele acele dışarı çıkmaya hazırlanıyordu.
Jisung : "Anne noldu sakın olsana."
Bayan Han : "Oğlum işe geç kalıyorum. Hadi kendine dikkat et görüşürüzz"
Jisung : "Bayy"
Annem dışarı çıktıktan sonra bende sofrayı toplayıp çantamı ve anahtarımı alıp dışarı çıktım. Otobüs durağında beklerken bir kadın bana bakıp duruyordu. Rahatsız olsam da belli etmedim. Otobüs geldiğinde hemen bindim ama o kadında benimle aynı otobüse bindi. İçimden ya sabır diliyorum. Kulaklığımı taktım ve kafamı cama yasladım. Kısa bir yol var ama yine de gözlerimi kapatmak istedim. Kapı sesini duyunca hemen ayağa kalktım ve otobüsten indim.
Jisung : Şimdi gelde işsiz gibi en üst kata çık amına koyim "
Okula adım attığım an o bok gibi kokan kutsal deterjan kokusunu aldım. Neyse ki artık alışkın olduğum için sıkıntı yok. Birisinin enseme vurmasıyla söve söve arkama döndüm ki mal gibi sırıtan Seungmin'i görmem bir oldu.
Jisung : "Ulan gerizekalı ben sana demedim mi enseme vurma diye"
Seungmin : "Ama güzel ses çıkıyo"
Diyip güldü. Bende onunla beraber güldüm ve sohbet ede ede yukarı çıkmaya başladik. Ben daha 2. kattan pert olmuşken bu Seungmin hala güle güle bişeyler anlatıyodu.
Seungmin : "Olm bu 11. sınıflar en üst katta da, niye 12. sınıflar 3. katta ya haksızlık bu. Neyse, şu 12lerden Bang Chan varya olm çok yakışıklıııııııı onu her gördüğümde bayılıcak gibi hissediyorum. BANA GÜLÜMSEYİP EL SALLIYO OLMMMM! "
Jisung: "Seungmin şuan 3. kattayız ve sen en sondaki şeyi bağırarak söyledin"
Seungmin : " Ee"
Jisung: " Mal Bang Chan şuan arkamızda"
Seungmin donup kalmıştı. Yavaşça arkasını döndü ve Chan'ı görür görmez ışık hızıyla üst kata koştu. Chan onun bu hareketine gülmüştü. Bende Seungmin'in arkasından gitmiştim. Sınıfa girdiğimiz da terden başka bişey kokmuyodu. Neyse bugünü de kazasız belasız geçiricez inşallah.
| 9 saat sonra Jisung eve yeni gelmişken |
Jisung: " Off şarjım bitmiş yaa sikicem şarjını da senin gibi telefonu da. Neyse şarja takıyım. La annem yazmış"
Annemin yazdığını okuduktan sonra kısa bi şok geçirmiştim. Annem aynen şöyle yazmıştı 'Oğlum, ben senin yanında fazla duramıyorum. Bu yüzden sana bir bakıcı tuttum. Ama merak etme senin yaşlarında birisi iyi anlaşırsınız. Birazdan eve gelir seni seviyorum bay bay❤' Şuan çığlık atmamak için zor duruyorum resmen. Aklıma bi plan geldi eheheh. Bu bakıcıyı iğrendirmek için şort ve çok az iç gösteren beyaz bi t-shirt giyicem. Zaten havalar sıcak.
Üstümü giydikten sonra kapı çalmıştı. Saçımı da hafiften dağıttıktan sonra kapıyı açtım.
Jisung : "Siz kimsiniz?"
Bakıcı erkekti. Neyse. Biraz şaşırmış olsa da hemen cevap verdi.
Bakıcı: "Beni Bayan Han bakıcı olarak tutmuştu da o yüzden geldim. Siz Bayan Han'ın çocuğusunuz değil mi?"
Pff çok resmi konuşuyor sevmedim.
Jisung: "Evet. Benimle resmi konuşmana gerek yok. Sevmiyorum."
Dedim ve kapıyı iyice açtım. O da kafasını sallayıp içeri geçti. Elindeki çantayı salondaki koltuğun yanına bıraktı ve koltuğa oturdu. Bende hemen yanına oturdum
Jisung : "Adın ne?"
Bakıcı : "Lee Minho. Senin ki de Han Jisung değil mi?"
Jisung : "Evet. Yaşın kaç? Ben 17 yaşındayım"
Minho: "Ne güzel. Bende 21 yaşındayım. Yaşlarımız yakın yani iyi anlaşırız diye umuyorum."
Jisung: "Umarım.."
Minho: "Başka soracak bir şeyin yoksa mutfakta bulaşıkları yıkayacağım. "
Jisung : "Tamam"
Bu arada Minho böyle
Minho yani bakıcı bulaşıkları yıkarken bende oyun oynuyodum. 17/0/12 skorum vardı. Tam üçte üç atıcakken birisi beni öldürmüştü
Jisung: "HAY SİKEYİM SENİ OROSPU ÇOCUĞU SİKİK SEN NE DİYE ARKADAN GELİYOSUN YA SÜRTÜK! "
Minho bu sesleri duyunca yanıma geldi ve "Noluyo lan ne küfür ediyosun bu yaşta" dedi. Zaten sinirli değilmişim gibi bi de o geldi. Ya sabırr. "Bişey yok" diyerek geçiştirdim. Sonra kapı çaldı bende içimden çok şükür diyerek kapıyı koşa koşa açtım. Annem gelmişti.
Minho: "Hoşgeldiniz Bayan Han. Ben gideyim en iyisi. Size iyi akşamlar."
Bayan Han: "Görüşürüz canım."
Minho gittikten sonra anneme "Anne ben bebek miyim niye bakıcı tutuyosun ki! Of anne off" diyerek yukarı odama çıktım ve ödevleri umursamadan hemen uyudum.
💋💋💋
Bence çok güzel olduu
Siz nasıl buldunuzz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bebe bakıcısı // minsung
AléatoireJisung daha 4 yaşındayken babası vefat etmiştir. Annesi tek başına Jisung'a bakamadığı ve iş yüzünden eve hiç gelemediği için Jisung'a bir bakıcı tutar. Fakat beklenmedik bir şekilde, Jisung bakıcısına aşık olur.. . . . . . . . angst değil°