W Madrycie mieszka pewien chłopak o imieniu Samuel pochodzi z bardzo bogatej rodziny jednakże nie zachowuje się jak typowy „banan", szanuje pieniądze które dostaje od rodziców oraz traktuje tak samo ludzi którzy mają mniej mniej pieniędzy.
Uczęszcza do prywatnej szkoły w której jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych osób w szkole, większość dziewczyn jest w nim zakochana, jednakże on od razu każdej dziewczynie daje do zrozumienia że jedynie mogą się przyjaźnić bo nie szuka narazie dziewczyny. Aż do momentu w którym do szkoły dołącza nowa dziewczyna. Dostała się ona dzięki stypendium ale Samuel odrazu zwraca na nią uwagę. Próbuje do niej zagadać ale jedynie dowiaduje się że ma na imię Carla. Chłopak się nie poddaje i za wszelką cenę próbuje zapoznać się z dziewczyną jednak ona się dziwnie zachowuje, jest skryta i prowadzi tryb życia samotniczki. Samuela to trochę dziwi ale jest to dla niego zagadka którą pragnie rozwikłać. Idąc przez korytarz wbiega w Carle aby zwrócić na siebie uwagę, dziewczyna pomimo tego że jest cicha tym razem się irytuje i woła
- co ty robisz?!? urwałeś mi wisiorek który jest dla mnie bardzo cenny ( dziewczyna ucieka do toalety nawet nie daje szansy na wytłumaczenie) Carla postanawia uciec ze szkoły aby już nie zobaczyć Samuela bardzo jej się podoba chłopak ale nie wie jak z nim zacząć rozmawiać, boi się że on nie czuję tego co ona.
Gdy zapada wieczór Samuel postanawia napisać do CarliSms:
samuel: Hej piękna, przepraszam że tak wyszło nie chciałem zepsuć twojego wisiorka jak mogę się odwdzięczyć!
carla: nic się nie szkodzi, możemy się spotkać?Gdy Samuel zobaczył tą wiadomość wiedział że wkrótce uda mu się namówić dziewczynę na randkę był z siebie bardzo dumny więc odpisał jej że tak i żeby spotkali się na drodze technicznej niedaleko ich domów. Gdy się spotkali dziewczyna zachowywała się całkowicie inaczej niż w szkole była pewna siebie. Dziewczyna zaproponowała Samuelowi aby pobiegali bo jest to jej pasja, on się zgodził ponieważ również prowadził sportowy tryb życia, a nawet grał w szkolnym klubie koszykarskim, gdy tak biegli w pewnym momencie dziewczyna się wywróciła, chłopak się bardzo wystraszył i podał jej rękę a ona go pociągnęła tak mocno że siw również wywrócił, byli tak blisko siebie, wpatrywali się w siebie, nie widzieli świata poza sobą w tamtym momencie aż dziewczyna go pocałowała, całowali się przez dłuższą chwilę aż w pewnym momencie jechać rower, okazało się że to kolega Samuela, Ander który mieszkał niedaleko niego, gdy zobaczył ich leżących i całujących na drodze zaczął trąbić ponieważ był zakłopotany. Para szybko wstała, gdy Carla zobaczyła że to Ander najlepszy przyjaciel Samuela znowu zachowywała się jak w szkole i powiedziała że musi wracać do domu i pobiegła, było to trochę dziwne ale chłopcy nie zwrócili na to uwagi ponieważ Samuel dalej myślał o tym co dopiero się wydarzyło, już wiedział, że ta dziewczyna zawróciła mu w głowie i szybko o niej nie zapomni.
YOU ARE READING
po złej stronie
Teen Fictiontutaj pokażę wam jak wytresować pieska i jak o niego dbać