ELEVA-Emma

28 4 0
                                    

Este luni. Astăzi îmi voi cunoaște noii profesori și îmi voi vedea noua școală pentru prima dată.
Primisem o uniformă școlară pe care trebuia să o port, alcătuită dintr-o fustiță foarte scurtă, de culoare albastră, o cămașă albă, un sacou albastru și o cravată albă cu dungi albastre.
M-am urcat în mașină când eram gata, am băgat cheile în contact și am pornit.
Am ajuns cu cinci minute mai devreme. Nu voiam să fac o impresie proastă chiar din prima zi. În acest timp, mi-am verificat orarul.
Prima oră era de engleză, a doua de matematică, a treia de sport, a cincia de educație muzicală, iar a șasea era de teatru.
În timp ce îmi notam orarul în telefon, o mașină Ferrari parchează în parcarea de lângă mine.
La nici cinci secunde, un domn îmbrăcat la trening iese din mașină. Nu știu ce i-a trecut prin minte să își faca o astfel de "intrare", dar nu asta contează acum. Sunt pe cale să îmi întâlnesc viitorii profesori.
-Tu ar trebui să fii noua elevă, așa este? Întreabă el, apropiindu-se de mine.
-Da, iar tu de unde știi?
-Sunt noul tău profesor de sport. De astăzi, cu mine cei face orele de sport, și, dacă ai noroc, poate și orele de înot. Nu am de gând să fac orele de sport cu dubiosul ăsta. De înot nu mai zic!
După miile de gânduri furioase care mi-au trecut prin minte, observ faptul că este foarte aproape de mine. Prea aproape.
-Te-ar deranja să te dai mai în colo? Ești prea aproape de mine.
-Te deranjeaza? Spune, un zâmbet afurisit afișându-i-se pe față.
-Dacă vei fi profesorul meu, nu te poți apropia de mine!
-Și dacă nu aș fi profesorul tău, m-aș putea apropia de tine?
Pe bune? Are tupeul să mă întrebe așa ceva?
Am deschis gura pentru a îi răspunde, dar nu am apucat să spun nimic. Doamna director a apărut din senin lângă mine.
-Bună dimineața! Mă numesc Sandy Willson și voi fi noua ta doamnă director. Dacă ai nevoie de ceva, poți apela la mine.
-Sau la mine, se grăbește proful de sport. Dacă voi avea nevoie să apelez la cineva, cu siguranță acel cineva nu va fi el.
-Ei bine, spune doamna Sandy. Haide să îți fac un tur al școlii.
Nu am ezitat, și am intrat în școală.
Prima clasă pe care mi-a arătat-o a fost sala de teatru. Nu era nimic special, doar o încăpere spațioasă cu o scenă și o mulțime de scaune.
Următoarea clasă a fost cea de înot.
-Înotul îl vei practica tot cu domnul Nicholas Neoni, care este și profesor de sport.
Apoi, mi-a mai arătat clasa de educație muzicală, de engleză și de matematică.
Se făcuse târziu și primul curs era pe cale să înceapă, așa că am stabilit că, în pauze voi cerceta eu restul școlii.
***
Primele două cursuri au decurs destul de bine. Doamnele profesoare sunt foarte simpatice și ne înțelegem bine.
Însă nu sunt pregătită de ora de sport. Nu vreau să fac ora cu domnul Nicholas, dar nu am de ales.
Când am ieșit din sala de matematică, l-am zărit pe domnul Nicholas așteptându-mă să termin cursul.
-Nu am apucat să îți arăt unde este sala de sport, spune el imediat dupa ce privirile noastre se ating.
-O puteam găsi și singura, dar dacă tot ești aici, să mergem!
Am mers în jur de cinci minute până să ajungem la sala de sport. Aici erau o mulțime de moduri în care puteai face sport.
O parte a sălii de sport era asemănătoare unei săli fitness, o altă parte avea o piscină, lângă care era banca pe care m-am așezat eu, iar ultima parte era probabil pentru yoga.
-Ar trebui să te schimbi, nu poți face sport într-o fustiță atât de scurtă. spune el, a doua secundă dându-și tricoul jos, un sixpack afișându-i-se pe abdomen.Poți purta un tricou de al meu, daca vrei.
-Nu, mulțumesc, mi-am adus echipament.
Mă ridic, iar privirea lui Nicholas se îndreaptă spre mine, atunci când îmi aranjez fusta care se șifonase puțin din cauza băncii.
Îl ignor, și mă duc spre vestiar. Acolo, îmi trag pe mine o pereche de colanți, pe care deja regret ca i-am luat, și un top alb.
Când m-am întors, sala era plină de elevi, iar fetele m-au informat că ziua de luni este pentru yoga.

ELEVAUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum