Jungkook outfit:
Taehyung outfit:
alttaki görüntüde sadece kot ceket üstünde olucak diğerleri ilk fotoğrafa ait.
bu ficte yazım ve imla kurallarına dikkat edilmemiştir rahatsız olanlara okumamaları tavsiye eder yazan kişinin bunu yapamayacak kadar üşendiğini bildirmek isterim (ayrıca bu konuda hep kötüydü.)
'beni ölmeden bulabilecek misin
yoksa sen mi öleceksin
belki de beni öldüreceksin
belki de beraber öleceğiz
ölmeyelim
yaşat beni bana yaşamından ver
nefesini üfle dudaklarımdan içime
ensemden al götür şunu
ensemden üfle bir yaşamı
korkularımı alamazsın belki ama kaçabileceğim bir sığınak inşa edebilirsin
o duvarın içindeki yarıkta dururuz belki
kalbini istemiyorum bana yaşamını ver
öyle muhtacım ki kalbini gözden çıkardım
bul beni
biliyorum zor olucak
ama seni seveceğim, ölümlü bir sevgiyle.'-zeynep
*
zemin ıslak.
ayakkabımın tabanında bir kayganlık oluştu ve hoşuma gitmedi neyse ki arkadaşım beni elimden tutuyor ve elimi daha sıkı tutmaya başlamasından da bu düşüncemi doğruluyorum. ıslaklığın birinin temizlik yapmış olmasından olduğunu düşünebilirdim ama koku algılarım bunu engelliyor alkol dökülmüştü ya da belki de alkol ve su ya da meyve su ve alkol belki de gazoz ve alkol bilmiyorum ama bu kalabalığın içinde bir temizlik yapılmayacağı kesindi. alkol kokusu yoğun ve ter kokusu da öyle. kokular arasında çok ayırt edilemeyecek olan ama benim ayırt edebileceğim bir koku da alıyorum, sigara. sigaraya aşina olduğumdan değil istemeden kokuları çok iyi ayırt edebildiğimden. bazıları dayanmadan sigaralarını burada gizlice tüttürmüşler ki sanmıyorum birilerinin prosedür umrunda olsun çünkü dediğim gibi içerisi çok kalabalık ve bir süre sonra herkes zevke, eğlenceye düşmüş durumda neyse ki arkadaşımın elinin hala elimin arasında olduğunu hissedebiliyorum.
ilerlemeye çalışırken mavi kot ceketime taşlı bir şey çarptı. düşünceme göre bir taşlı elbisenin çarpması ile kot ceketimin ipi ona dolandı ya da elbise boncuklu da olabilir emin değilim. çarpan kişi sarhoş ve kafası güzel bir şekilde gülüyor hızlı bir şekilde takılan yeri çıkartmaya çalışıyorum arkadaşım fark edene kadar hallediyorum ve düğmem kopuyor. sorun değil sadece nefes almak istiyorum bir saniye bile aynı yerde kalmak ve ilerlememek korkunçtu. kopan düğmemi cebime attım ve arkadaşımın peşinden gitmeye devam ettim arkamdaki kız çok güzelsin diye bağırdı. teşekkür ederim demeye fırsatım olmadı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
supernatural|taekook
FanfictionTaehyung hiçbir zaman sevilmeyeceğine inanan bir adamdı ta ki aylardır hoşlandığı çocuğun onu arzuladığını fark edene dek.