67.Bölüm(Ailem)

15 2 0
                                    

Yeni bölüme hoşgeldiniz canlarım. Özlediniz mi beni? ;) bence bölüme geçin.

İYİ OKUMALAR.

...

BÖLÜM ŞARKISI: Dilediğiniz birşey.

İYİ DİNLEMELER.

...

Günler gelip geçiyordu. Mayısın sonlarına yaklaşıyorduk. Gerçekten büyüdüğümüzü anlıyordum.

Anladığım şeylerden biri de biz büyüdükçe omuzlarımıza daha çok yük biniyordu.

Fakat umurumda değil.

Ben bu hayatı kendimi mahvetmek için yaşamıyorum. Mutluyum ve mutlu olacağım.

Karargahta Gürkan'ın bize verdiği dosyanın üstünde çalışıyordum. Bazı kısımlarda şifreleme kullanılmıştı. Kriptoloji ile çok bir alakam da yoktu. Şimdi uzmanını ben nasıl hızlıca bulacaktım?

Çok kısa sürem vardı. İki gün sonra sevkiyatı gerçekleştirmek isteyecekti Doğukan. O zamana kadar birşeyler çıkarmam gerekiyordu. Olasıkları hesaplamak gerekiyordu.

Beynimi çöpe atacağım şimdi. Ateş elinde kahve ile geldi. Kahve kupasını
Önüme bıraktı.

"Nasıl gidiyor güzelim?" diye sordu.

Adım güzelim artık. O kadar çok güzelim diyorki. Hoşuna gidiyor seninde hıyar. Kesinlikle doğruydu.

"Gitmiyor Ateş. Oturup ağlayacağım şimdi." dedim elimdeki kağıdı masaya bırakırken.

"Sıkıntı etme güzelim. Çözeceksin. Ben inanıyorum sana." dediğinde gülümsedim.

"Biliyorum canımın içi." dedim. Tatminkar bir gülümseme oluştu yüzünde. Sonra kendi kahvesinden bir yudum aldı.

"Oo gençler nasıl gidiyor?" diyerek yanımıza oturdu Bora.

"Gitmiyormuş Bora." dedi Ateş.

"Me-" diyeceği şey bayağı yarım kalmıştı. Çünkü telefonu çalıyordu. Yabancı numarayı görünce kaşlarını çattı. Telefonu açıp sesliye aldı duyabilelim diye.

"Merhaba." dedi karşıda gelen erkek sesi. Ortalama otuzlu yaşlarda bir adama aitti bu ses. "Ben Nihat Arslan." dediğinde Bora ile birbimize baktık. Ateş'in ise yüzünde bir gülümseme oluştu.

"Dinliyorum Nihat bey." dedi Bora.

"Milli istihbarattan olduğunu biliyorum." dediğinde yüzlerimiz de garip ifadeler oluştuğuna yemin edebilirdim.

"Ne diyorsunuz Nihat bey. Ayrıca neden aradınız beni?" diye sordu Bora.

"Bak kim olduğunu bilmiyorum. Sadece istihbarattan birine ulaşmam gerekiyordu. Yardımınıza ihtiyacım var. Takip ediliyorum şuan. Yüksek ihtimalle diğerlerini infaz eden o kadın. Örgütten bir yardım gelmedi. Son çaremsiniz..." dediğinde kahkaha attı.

"Örgüt derken neyi kastediyorsunuz cidden anlamıyorum." dedi Bora dalga geçer gibi.

"Gerçekten canım tehlikede. N'olur bana yardım edin. Kurtulamıyorum o kadından." dedi adam.

Türkiye'nin zengin iş adamlarından biri, Nihat Arslan. Örgüt şüphesi ile bir kaç kez yargılanmıştı fakat aklanmıştı. Bağlantıları açıkça belli oluyordu ama bir şekilde aklanıyordu hep. Fakat şimdi kendisi itiraf ediyor ve resmen teslimiyetini açıklıyordu.

Ünlenmiş Aşk 💫❤️‍🩹🧡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin