Nova, koşa koşa kütüphaneye gidiyordu. Aslında bu kadar acele etmesine gerek yoktu. Ama bir sebepten dolayı koşarak gidiyordu işte. Saçları sağa sola savruluyordu. Birden Clara'yı farkedemedi. İki kız yerden kalktılar. Clara, Nova'nın düşen not defterini ona geri verdi.
Clara: İyi misin Nova?
Nova: Ben iyiyim, sen Clara?
Clara: Bende. Bu arada nereye gidiyordun?
Nova: Kütüphaneye. Pardon, seni farkedememiştim. Biraz acelem vardı da.
Clara: Gene ne manyaklıklar peşindesin?
Nova: Yok, bu sefer öyle bir şey değil. İstersen anlatabilirim.
Clara ve Nova yakın arkadaşlardı. Nova, biraz macerayı seven bir kişilikti.
Nova, Clara'yı evine götürdü.
Pamela (Pemila): Biraz çay ister misiniz kızlar? (Gülşah Nur: Çay ne alaka? İnsan yanına bir kurabiye falan teklif eder.)
Nova: Yok ben istemiyorum anneciğim.
Clara: Bende bayan.
Kızlar, Nova'nın odasına çıktılar. Nova, kapıyı kilitleme gereği duydu. Çalışma masasının önündeki sandalyeye oturdu. Clara, masanın üstündeki zarfı açtı. İçinden bir mektup çıktı. Yazının sahibi, güzel bir yazı stiline sahipti. Okumaya başlayacaktı. Ama Nova onu durdurdu.
Nova: Clara, dur. İlk önce bunu nereden aldığımı söylemeliyim.
Nova, bu zarfı not defterine yapıştırılmış bir halde buldu. Clara, artık okumaya başlayabilirdi.
Sevgili Seçilmiş Kişi,
Senin şu an kim olduğunu bilmiyorum. Ama yardımın lazım. Aa, doğru kendimi tanıtmalıyım. Ben Japonya. İşte bildiğiniz Japonya. Kulağa saçma gelebilir. Ama ben yemin ederim Japonya'yım. Ama gerçekten benim/ bizim/ onların sana ihtiyacı var.
Şu an ülke boyutunda olmamız gerekiyor. Ama benim yüzümden, başka bir boyuttayız. Şu an, bu mektubu bile zar zor yazıyorum. Senin kim olduğunu bilmiyorum. Çünkü bu mektubu, burada bulduğum parçalar ile yaptığım bir cihaz sayesinde Dünya'ya yolluyorum. Şu an burada esirim. Boyutun yerlileri bana ihanet ettiler. Arkadaşlarım beni kurtarmaya geldiler. Ama yerliler onlara tuzak kurdular. Onları bir bulmaca boyutuna hapsettiler. Kurtuluşumuz, onların bulmacaları çözmesine kaldı. Ama bulmacaları çözebilmek için, bilmeceler in cevaplarına ulaşılması gerekiyor. Bilmeceler ise hep bilgiye dayalı. Orada ne internet var, ne de kütüphane. Bu konuda bize yardımcı olmalısın.
Şu an bir kağıt bulmam bile bir mucize. Ama gardiyanlar yakalanmamalıyım. Yoksa her şey daha kötü olur. Lütfen bize yardım edin. Lütfen. Kendi ülkeniz için.
Nova: Eee, ne düşünüyorsun Clara?
Clara: Bu işlerle daha önceden de ilgilendim. Ve gerçek olduğunu düşünüyorum. Sen?
Nova: Troll yapmıyorlarsa, gerçek sanırım.
Clara: Bu Japan'ın el yazısı.
Nova: Onla yazışıyor muydun?
Clara: Uzaylı istilasından beri yakın arkadaşız. (Shipper'ın ilk kitabı)
Nova: Bu ülkeler tam olarak neye benziyor?
Clara: İnsan uzuvlarına ve mimiklerine sahip. Ama korkacak bir şey yok. Öhmm... Ama bazılarından kork.
Nova: Acaba Ayşe Sena bilir mi? (TurkishManyaq'ın genel au karakteri)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İnterdimensional Friends>CH<
FanfictionClara; @ShipperBiSusAq Nova; @TurkishCHlover