BÖLÜM 13

1.8K 75 8
                                    

Kübra'nın ameliyatından bir gün sonra

Dün emirde ameliyattan çıkmıştı onunda ameliyatı başarılı geçmişti şuan oda yoğun bakıma alınmıştı uyanmak tamamen kendilerine kalmıştı 1 gün sonrada uyanabilir 1 hafta sonrada 1 ay sonrada tamamen kendilerine kalmıştı.

Kübra'nın olduğu yoğun bakım odasına girdiğimde yanına gittim ve oturdum "Kübra bak biliyorum biz tanışalı daha çok olmadı ama sen bana benim abimin yapmadığı kardeşliği yaptın ben sana çok alıştım biliyorum daha tanışalı kaç gün olduda beni kardeş belledin bu kadar sevdin diyorsun ama ben seni gördüğüm ilk anda kanım ısındı kızın için uyan bizi fazla bekletme olur mu bak daha birlikte yapacağımız çok şey var neolur uyan biz burda seni bekliyor olacağız güneşi merak etme o sen gelene kadar bize bana emanet"sustum diyecek başka birşey bulamadım gözyaşlarım akıyordu sildim hemen ve yoğun bakımdan çıktım.

Emirin olduğu tarafa gittim yoğun bakıma girip gerekli konturolleri yaptım sonra konuştum "bak emir bir an önce uyanman lazım yoksa azad kafayı yiyecek güneş için uyanman lazım o küçük bir çocuk babasız yapamaz anladın mı beni onun için uyan emir "

Odadan çıktığımda yarısı emirin odasının önünde yarısı kübra'nın odasının önünde bölünmüşlerdi . Azad'ın yanına gittim"bak gördün mü ilk aşamayı atlattık şimdi sıra onlarda ben eminim uyanacak onlar "

Azad kolunu kaldırdı ve beni kolunun altına aldı"uyanacaklar senin sayende helin çok teşekkür ederim bana kardeşlerimi geri verdiğin için "ardından anlımdan öptü bende yanağından öptüm aklıma güneş gelince konuştum.

"Güneş nerde "

"Bizim konakta aysel abla bakıyor "

"Tamam ben bir konağa uğrayıp güneşe bakayım zaten yeterince korktu daha fazla korkmasın"

"Tamam ama dikkatli git gel hatta selim seni bıraksın "

"Gerek yok ben giderim "

"İtiraz istemiyorum "

"Tamam "

Selimle arabaya binip gitmeye başladık yolda azda olsa sohbet etmiştik konağın önünde durdugumuzda arabadan inip konağa girdim.

İçeri girdiğimde çok sesizdi bu haline şaşırsamda ses etmedim "Aysel abla ben geldim nerdesiniz"

Mutfaktan gelen sesle oraya doğru gitmeye başladım"mutfaktayız kızım buraya gel"

Mutfağa girdiğimde güneş ağlıyordu aysel abla onu susturmaya ve yemek hazırlamaya çalışıyordu "Abla sen git dinlen ben bakarım güneşe"

"Olur mu kızım ben bakarım sen ne için gelmiştin"

"Yok abla ben evdeyim akşama kadar ben bakarım sen dinlen öyle güneşe bakmak için geldim"

"Tamam kızım kübralar nasıl"

"Şimdilik durumları aynı ameliyatları çok zordu uyanıp uyanmamak onların elinde olan birşey "

Aysel abla ağlamaya başladı"Allah'ım sen onları bize bağışla "

"Amin abla amin sen git dinlen hadi "

"Tamam kızım görüşürüz"

"Görüşürüz abla "

Aysel abla mutfaktan çıktıktan sonra ağlayan güneşin yanına gittim beni görünce boynuma atladı.

"Yege anni babi nede"(yenge anne babam nerde)

"Güneşçim annenle baban yorulmuşlar biraz bi tatile çıktılar ama geri dönecekler"

"Meni nede almadı"(beni neden almadılar)

TÖRE'NİN ESİRi |BERDEL| (ARA VERİLDİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin