Selam arkadaşlarr nasılsınızzz
Wilbur's pov
Alex'i biraktım ve o da gitti o uzaklaşınca bende evime gittim, odama geldim ve kapımı kapatıp yatağıma yatıp düşünmeye başladım. Neden böyle yapıyordum? Neden zorbalık yapmıştım? Neden travmasının üstüne gitmiştim? Bunun gibi birçok soru kafamda dönüp durdu. Ayağa kalktım.
W:değişicem! Onu kendime aşık edicem?(Özgüvene gel)
Yerime oturdum. Fazla mı abarttım ne.. düşünmeye devam ettim,acaba ne gibi tipleri severdi..evet belki heteroydu ama illaki bi erkek tipi vardı..onu en iyi tanıyan kişi karldı o zaman onunla konuşmalıydım,ama o yüzüme bile bakmazdı o yüzden o seçeneği eledim..bütün gece bunu düşündüm ve dolabımı karıştırdım, Alex'in tarzına benzer bir kombin hazırladım ve köşeye koydum saat zaten geçti yatağa geçip uyudum. Sabah olunca ilk işim kombini gitmekti
(Kombini kesss)
Aynadan kendime baktım aslında güzeldi, çantamı aldım ve evden çıkıp okula geldim, sınıfa heyecanlı heyecanlı yürürken içeri girdiğimde Alex'i biriyle konuşurken gördüm(sap 2.0)
Quackity's pov
Wilburun yaptıkları kafa karıştırıcıydı, henüz karl'a söylememiştim ama dertleşecek biri lazımdı.. kendimden başka kimse olmadığı için salak gibi kendimle konuşarak geçirdim o geceyi, sabah olunca baş ağrısıyla uyandım ama umrumda değildi. Yataktan kalkıp üstümü giydim
(Quackitynin kombini)
Karl ile okula doğru yürüyorduk, çok erkendi ama sorun değildi,hem annem zorla göndermişti. Sınıfa girdiğimizde jake'i ve sonra da yanında bi çocuk gördüm. Tipi fena değildi.
(Çocuğun tipi)
Karl Jake ile dışarı çıkmak istedi ama ben istemediğim için sıramda oturuyordum, o çocukta gitmemişti.. konuşmayı çok istiyordum ama o iş benlik değildi o yüzden kafamı gömüp uyudum. Arkadan bi 30 dk geçmişti,yanımda birini hissettim Karl diye takmadım ve uyumaya devam ettim,ama bu kişi ellerini yanağıma götürüyordu.
Q:karl sapık mısın amk..
Ses yoktu,kafamı kaldırma zahmetine bile girmedim ve o kişi de bunu devam ettirdi, aslında huzur vericiydi. O sırada biri sınıfa girdi ve bi anda ayak sesleri kesildi.. merakla kafamı kaldırdığımda wilbur'u gördüm..ona bakakaldım..evet onu sevmiyordum ama bu an acı vericiydi.. başını eğdi ve çantasını bırakıp çıktı bende hızla peşinden geldim ve bileğinden tuttum.
Q:bekle!
W:sana iyi flört etmeler hetero Alex..Sertçe bileğini çekti ve bende o sertlikle sarsıldım,düşücekken belimde bir el hissettim(romantik an yaşansın diye abartıyorum 😍) o anlık korku ile gözlerim sıkıca kapalıydı, wilbur bana seslendi.
W:aç gözünü hadi
Q:düştüm mü..
W: hayır..yakaladım
Q:sağolKalktım ve arkamı döndüm.
Q:kusura bakma.. rahatsız ettim, görüşürüz..
Dedikten sonra tam gidicekken bi el beni tuttu ve kendine çekti..kafamı kaldırıp baktığımda kahverengi gözleri gördüm..
W:sana git diyen mi var?
Q:ama sınıfta olanlar..
W:evet kırıcıydı ama ben de hatalar yaptım
Q:herkes hata yaparEvet wilbura dair hala pek birşey hissetmiyordum ama bi şans vermek istedim,arkadaş olarak
Q:bak wilbur..bu yaşanan olay bana sana karşı bi aşk hissettirmemiş olabilir ama yinede sana bi şans vermek istiyorum..arkadaş olarak
W:nefretten iyidir
Q: sanırım.Biz bunları konuşurken hala aynı pozisyondaydık ve o sırada karl bizi görmüştü.
K:abi..?
Q:hayır! Dur düşündüğün gibi değil!Daha açıklama yapmadan arkasın dönüp bizden uzaklaştı,bende hızla peşinden gittim ama çok hızlıydı..en sonunda kolundan yakaladım.
Q:Karl, lütfen dinle..
K:daha neyi dinliycem, gözlerimle gördüm!! Ben kör müyüm he!! Sen aha sapnap ile konuşmama bile izin vermiyorsun! Ama sen wilbur ile flörtleşiyorsun!
Q:öyle bişey yok!
K:tabi canım! Zaten birbirinden nefret eden herkes birbiriyle dip dibe oluyor dimi?! Hatta biri heteroseksüelken!Haklıydı..evet affetmiştim ama bu samimiyet fazlaydı..ve ben heteroseksüeldim..elini çekti ve yanımdan ayrıldı. Tam bir aptaldım..herşeyi elime yüzüme bulaştırıyordum(bu şey değilmi ya ben 😻(sevgilim ve kardeşim bunu okicak ama korkmuyorum) olduğum yerde dona kaldım, birinin omzuma dokunması ile ona döndüm..bu Georgedu, boşuna bu çocuk adamım demiyorum. Sıkıca ona sarıldım ve ağlamaya başladım. İlk defa biri için ağlıyordum. George da bana sarıldı ve beni sakinleştirmeye çalıştı..sakinleşmeye çalıyordum ama bu pek kolay değildi, o sırada zil çaldığı için sınıfa gitmek zorundaydık hızla göz yaşlarımı sildim çünkü karlın beni böyle görmedisini istemiyordum sonra sınıfa gittik ve sıramıza oturduk,Karl yüzüme bakmıyordu bile..ders boyu bu böyle devam etti,son derse kadar...hatta çıkışta bile,beni beklemeden hızla çıktı ve gitti. Eve vardığımızda konuşmakta kararlıydım, kapısına gittim ve tıklattım, yanımda hamburger vardı,yoksa dinlemezdi. Kapıyı açtı.
K:ne var?
Q: konuşmaya geldimDedim ve hamgurgeri ona uzattım,beni içeri aldı ve yatağına oturttu.
K:neden onunla çıkıyorsun?
Q:Karl,öyle bişey yok cidden
K:gördüm..sarmaş dolaştınız! İnkâr edemezsin..
Q:ben değildim kendisi yaptı
K:ve sende izin verdin? Öyle mi?
Q:o an ne yapacağımı bilemedim..
K:madem çıkmıyorsun neden onu affettin?
Q:sen neden sapnapi affettin?
K:eh..hey! Burda soruları ben sorarım!!
Q:peki öğretmenim
K:of!
Q:peki..affetin mi?
K:bi şart ile affederim
Q:pekala? Ne bu "şart"
K:sapnap ile olmama izin vericeksin
Q:iyi tamam..Bunu dememle karl üstüme atladı ve bana sarıldı,dünden hazırmış meğersem..
|Sevenleri buluşturdum😍
!767 kelime!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The News are Losers | TNTduo Sapkarl
Fiksi Remajayeni okula giden Karl ve alexe takılan zorba sap ile wil