Inara memberhentikan kenderaan dan meletakkan di tempat khas yang memang disediakan untuknya selaku pelanggan vvip di kelab malam itu. Sesudah mematikan enjin, terus sahaja dia keluar dari kenderaan dan melangkah masuk ke dalam.Michael yang sedang berbual bersama kliennya terus mengalihkan pandangan memandang Inara yang melangkah laju ke arah kaunter minuman keras. Dia senyum sinis lalu meminta diri kepada kliennya untuk beredar sebentar.
Inara memesan whiskey seraya melabuhkan punggung di atas kerusi di kaunter bar. Fikirannya yang serabut memaksa Inara untuk meneguk minuman haram itu. Aku kena minum! Ini semua sebab perempuan takguna tu! Inara mengepal penumbuk setiap kali mengingati gadis yang disangka polos tapi perampas baginya.
Michael terus sahaja memeluk pinggang Inara dari arah belakang dan melabuhkan dagunya di atas bahu gadis itu. Dia menyembam mukanya ceruk leher Inara lalu menghidu bau minyak wangi Inara yang amat menggoda baginya.
"Jarang you minum whiskey sendiri, selalunya you minum kalau I yang paksa je" soal Michael seraya mencium telinga Inara. Dia tahu titik sensitif Inara iaitu leher dan telinga.
Terpejam mata Inara menahan godaan Michael saat ini. Michael ialah pemilik kelab malam ini dan juga pengedar dadah yang agak terkenal di kalangan pihak polis namun lincah melarikan diri daripada di tangkap. Mereka sering menghabiskan masa bersama di kelab dan Michael memberikan kad vvip kepada Inara kerana selalu memuaskan nafsu syaitannya.
"You jangan goda I boleh tak mich? I stress malam ni, so jangan ganggu I please" ujar Inara seraya melepaskan pelukan Michael. Dia meneguk air dihadapannya sehingga habis dan memesan lagi dan lagi.
Michael yang melihat Inara menghabiskan 3 gelas whiskey terus sahaja mengangkat tangan ke arah pekerjanya tanda berhenti memberi air kepada Inara.
Michael terus merampas gelas yang dipegang Inara dan menjauhkannya. "Stop it Inara! You takpernah minum lebih daripada 2 gelas! Baby, are you out of your mind?!" marah Michael sambil menekup kedua dua pipi Inara. Dia menepuk lembut pipi Inara untuk menyedarkan gadis itu.
Inara yang sudah hanyut dalam dunianya sendiri terus sahaja memeluk leher Michael dengan senyuman menggodanya. "I want you tonight baby" bisik Inara seraya menggesel puncak hidungnya di puncak hidung Michael. Dia dah takkisah pasal semua benda, yang dia nak sekarang hanyalah sentuhan dan layanan Michael.
Michael menelan kesat air liur tatkala merasakan bawahnya sudah mula mengeras dengan godaan Inara. "Shit Inara! You're gonna be my dinner tonight dear" terus Michael mendukung Inara masuk ke dalam bilik tidurnya di kelab itu.
Inara yang terlalu asyik dengan hiburan dunia terus terleka sehingga lupa tentang dosa pahala. Sudah menjadi rutin Inara melayan nafsu serakah Michael walaupun kadang kadang Inara yang meminta untuk di layan. Tolong puk Inara jap!
♾️🦋♾️
Camelia termenung sambil mengusap cincin yang terletak elok di jari manisnya. Sejak tadi dia memikirkan sama ada keputusan menerima lamaran Aayden ini keputusan yang betul ataupun tidak.
Keluh Camelia seraya memicit pelipisnya lalu membaringkan badan diatas katil. "Aku ni orang gaji je, layak ke untuk dia?" bisik hati Camelia.
"Haih kau takboleh macamni Camelia, kau kena juga tanya dia sekali lagi" kata Camelia sendirian lalu bangun dan turun dari katil.
YOU ARE READING
1 | Aayden's Amore [ C ]
Romance[ KARYA PERTAMA 💄] Aayden Nadhif x Camelia Razqya Mengisahkan tentang seorang anak kecil yang kehilangan ibu dan ayahnya ketika berusia 8 tahun akibat nahas kemalangan. Kehidupannya yang sebelumnya ceria dan periang berubah menjadi seorang yang pe...