Beleégett a memóriámba az hogy te csak egy hullócsillagként tekintesz magadra,bizonyos értelemben igaz mivel hirtelen jöttél és becsapódtál az életembe megváltoztatva azt.
A soraimat komás állapotba írva,de mégis tisztában vagyok azzal hogy te vagy életem szerelme.
Elegem van a várásból,abból hogy szeretsz,hogy szemedben a hold vagyok de mégis hullócsillagok üzenetein mosolyogsz,hogy elhiszed az álszent bókjaikat miközben egyetlen céljuk van hogy ahogy feltünnek azzal a tempóval el is fognak miután elérték a célukat.
Miközben itt vagyok én a hold,aki gravitációja nélkül folyamatosan darabokra hullik mert nem vagy vele.
El nem hiszed micsoda csoda vagy a szememben,érzéseid akár a nap melege,szemed akár a legfényesebben ragyogó csillag mely csodálása közben megszűnik minden problémám,gravitációd ami egyenesen magával ránt mind testileg és mind lelkileg.
Hangod akár egy tökéletesebbnél tökéletesebben hangolt hangszer és a mosolyod az ami mindenegyes nap átsegít a nehéz pillanatokon lehet bármennyire szörnyű és kilátástalan a helyzet.
Tudom azt hogy rengeteg mindenben kell fejlődnöm,hogy próbálsz rossz lenni annak ellenére hogy én vagyok az aki megakar menteni de elhiheted nekem én akarok az lenni aki visszahozza az igazi mosolyodat,azt a gyermeki mosolyt amiben évekkel ezelőtt megbabonáztál és mind a mai napig az egyetlen boldogságom forrása.
Számomra nem kell megfelelned,nem kell szavakkal sem tettekkel bizonyítani,mert imádom ha hisztis vagy,ha kis szeretet gombóc vagy,ha éppen rossz napod van,ha majd kicsattansz a boldogságtól mert így fogadtalak el.
Nem ámítani akarlak,nem becsapni,igazából hátsó szándékom sincs veled kapcsolatban...csak téged akarlak,mert amint mondtam a hold a gravitációja nélkül szertefoszlik.
Annyi mindent elterveztünk együtt és ezeket mind megszeretném veled valósítani,a Naplás-tó(hoz) hasonló pillanatokat szeretnék veled megélni mikor szólt a lágy weeknd,ott volt a 6üveg sör,a chips-ek,az érdekesen rendelt sushi, de ami a nap fény pontja volt hogy érezhettem tested közelségét és mosolyod gyönyörét.
Számodra ezek mindcsak üres szavak tudom én,de kérdem én ha ezek üres szavak akkor a "lovagjaid" szava micsoda?mikor te is a 21.században élve rajtam kívül mindenki csak egy valamit akart tőled.
Hidd el mindig itt leszek neked,mikor életed legsötétebb pillanatait éled és akkor is amikor a legszebb pillanatait éled,eddig is ezt tettem és ezzel te is tisztában vagy.Ezek a sorok mind neked szólnak én kicsi nyuszim,mikor motiválatlan vagy bízom abban hogy segít átvészelni az érettségi nehéz időszakjait,mentsd le ezt a olvasmány és mikor úgy döntesz hogy elengeded a holdat szeretném ha erre évek múlva is emlékeznél hogy ezt azért írtam utolsó próbálkozásnak hogy megmentselek a feltűnő hulló csillagoktól és hogy mi legyünk újra a hold és annak gravitációja.
Szeretettel : Az a bizonyos hold.