І летять лелеки в небо синіє, де чекають на них батьки.
І бачать ціх лелек на полі бою , кружляють.
"чого ж вони літають тут так спокійно, не жахаючись.."
" бо на ненці своїй , боятися нічого, все своє рідне."
"а чому ж їх так багато, і всі вони такі різні.."
"бо це українські родини, які приходять лише в вигляді лелек. Шукають свій будинок , але його вже й немає зовсім."
Кружляли лелеки на полі, над кістками та напіврозкладених дітей та дорослих.
В їх очах стільки болю,що кров біжить по тілу швидше та витікає з ран.
-Добрий день, ви Стефан Вишненко?
Я відірвався від свого блокнота, коли три велетенскі чоловіки стояли біля мене в комуфляжі.
-Так, це я,а що сталося?
-та зовсім нічого.
Один з самих балакучих підтримував зі мною доволі таки не зрозумілу бесіду , посміхаючись дуже підозрілою посмішкою.
-вибачте, я трішки зайнятий, якщо вам щось треба дізнатися , то будт ласка кажіть, я уважно вас слухаю.
- Справа в тому , що вам вже 21 рік, університет ви закічили, призивний вік.
-Ага.. Я зрозумів вас, одну секундочку.
Я спокійно встав та взяв блокнот в руки.
-От би всі так спокійно йшли.
" наївний.." подумав я, та швидко побіг на вулицю. Мужики не одразу зрозуміли що їх розвели як лохів, та через 3 секнди вони побігли за мною. Якщо честно, я не дуже хотів йти на фронт, тому що були плани на життя. Та й для нашої армії я не дуже хороший , зір поганий, фізична форма в мене погана, ніколи не служив, вбивав тільки комаря , який сосав мою кровушку.
-Стій гад! Ми все одно знайдемо тебе!
Я біг як можна швидче, перестрибуючи паркани та клумби гострих одесських троянд, вони так солодко пахли, що я трішки пригальмував щоб хоч трішки насолодитися цим запахом, але нічого окрім почутого мною запаху хорошого мені не принесло. Чоловік налетів на мене та схопив міцними грубими руками.
-ну все. Добігався ти юначе.
- Я поганий у службі, від мене користі як від кімнатної рослини!
-Хе, розберемося.
Він повів мене в чорний бусик, ще його називають порталом, бо потім зникають люди. Як би я їх не вмовляв мене відпустити , їм було байдуже, та через пів години я вже просто прийняв це, як за кінець.
-невже замовчав?
-Мг..
-Ну і чого ти злий такий? Розумієш, ти станеш героєм для своїх знайомих, можливо колишніх товаришів.
-Мг, а нічого що героїв присвоєють посмертно?!
-ну, а тут вже як вийде, проте , тебе не забудуть, і ти завжди будеш в наших сердцях.
Я нічого не відповів на це, тому що ніякого сенсу я не бачив у цьому діалогу.
-Я доречі читав твої твори, доволі реалістично. Але не вистачає емоцій, особливо в творі про Маджахеда, царство йому небесне. А на фронті, коли ти все це переживеш, то в тебе вже вийде набагато краще, тому що зрозумієш ці емоції.
-Добре, але все одно, я ж навіть не служив... чим я допоможу?
-Ну це вже дивлячись що ти на навчаннях покажеш, і там вже скажуть хто ти.
-А куди ми їдемо?
-У військомат.
-А потім?
-до тебе , збирати твою сумку з речами, та потім на медкоміссії, перевірки ,і потім на навчання.
-Господи прости..
-не сци...
- А що у військкоматі?
- там дядя , який буде дивитись тебе та твою мед картку.
-не треба зі мною розмовляти як з малим хлопчиком.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Лелеки
Historical FictionСтефан Вишненко , 2002 року народження , Одесський поєт та письменник, якого забрали ТЦК , після чого, в хлопця починається нове життя.