7.bölüm "𝐤𝐨𝐫𝐤𝐮"

1.6K 61 2
                                    

Yol boyunca hiç konuşmamıştık  sadece sitenin nerde olduğunu sormuş ben ise cevaplamıştım. Sitenin önüne geldiğimizde Aylin hoca arabayı durdurdu çantamı aldıktan sonra "iyi günler" deyip bir şey demesine izin vermeden inmiştim arabadan.

Asansörün önünde beklerken "Teşekkür etmen gerekirdi." diye duyduğum sesle arkama baktım. Ne işi vardı burda? "𝙽𝚎 𝚒𝚜̧𝚒 𝚘𝚕𝚊𝚌𝚊𝚔 𝚜𝚎𝚗𝚒 𝚝𝚊𝚔𝚒𝚙 𝚎𝚍𝚒𝚢𝚘𝚛." İç sesimin saçmalamasına içimden bir göz devirip konuştum.

"Neden teşekkür edeyim? Beni tanımadığım bir yerde bir başıma bıraktığınız için mi? Bana emirler verdiğiniz için mi? Yoksa bana bağırdığınız için mi?"

Ben bunları söylerken asansör gelmişti ve beklemeden ileri girdim. Aylin hoca da benimle birlikte içeri girince ona baktım.

"Beni sinirlendirmeseydin onlar olmayacaktı. Sana söyledim Kumsal. Bana karşı çıkma dedim!"
Diye konuştuğunda gözümü devirdim ve kat numarama bastım.

Kapının kapanmasıyla birlikte Aylin hoca beni asansöre yasladı. Elini çeneme koyup sertçe kendisine çevirdi.
"Kumsal bana sakın gözlerini devirme! Çocuk yok karşında"

Öylece Aylin hocaya bakıyordum. Bir şey söylemiyor, yapmıyordum. Daha doğrusu yapamıyordum. Donup kalmıştım.

Aylin hoca sertçe yüzüme bakmaya devam etti bi süre sonra ise yavaşça çenemdeki elini çekti ve geri çekildi. Asansörün durmasıyla kendime geldim. Aylin hocaya bakmadan hızla çıktım asansörden. Arkama bakmadan evin kapısı açtım ve içeri girdim. Ama asansörün kapısı kapanana kadar bana baktığına emindim.

"𝙰𝚢𝚕𝚒𝚗𝚍𝚎𝚗"

𝚂𝚒𝚗𝚒𝚛𝚕𝚒𝚢𝚍𝚒𝚖 𝚋𝚊𝚗𝚊 𝚐𝚘̈𝚣𝚞̈𝚗𝚞̈ 𝚍𝚎𝚟𝚒𝚛𝚖𝚎𝚜𝚒𝚢𝚕𝚎 𝚍𝚊𝚑𝚊 𝚍𝚊 𝚜𝚒𝚗𝚒𝚛𝚕𝚎𝚗𝚖𝚒𝚜̧𝚝𝚒𝚖. 𝙰𝚜𝚊𝚗𝚜𝚘̈𝚛 𝚔𝚊𝚙𝚊𝚗ı𝚗𝚌𝚊 𝙺𝚞𝚖𝚜𝚊𝚕ı 𝚍𝚞𝚟𝚊𝚛𝚊 𝚢𝚊𝚜𝚕𝚊𝚍ı𝚖 𝚜𝚒𝚗𝚒𝚛𝚕𝚎. 𝙴𝚕𝚒𝚖𝚒 𝚌̧𝚎𝚗𝚎𝚜𝚒𝚗𝚎 𝚊𝚝ı𝚙 𝚔𝚎𝚗𝚍𝚒𝚖𝚎 𝚌̧𝚎𝚟𝚒𝚛𝚍𝚒𝚖 𝚟𝚎 𝚋𝚊𝚗𝚊 𝚋𝚊𝚔𝚖𝚊𝚜ı𝚗ı 𝚜𝚊𝚐̆𝚕𝚊𝚍ı𝚖.
"𝙺𝚞𝚖𝚜𝚊𝚕 𝚋𝚊𝚗𝚊 𝚜𝚊𝚔ı𝚗 𝚐𝚘̈𝚣𝚕𝚎𝚛𝚒𝚗𝚒 𝚍𝚎𝚟𝚒𝚛𝚖𝚎! 𝙲̧𝚘𝚌𝚞𝚔 𝚢𝚘𝚔 𝚔𝚊𝚛𝚜̧ı𝚗𝚍𝚊"

𝙱𝚎𝚗 𝚋𝚞𝚗𝚕𝚊𝚛ı 𝚜𝚘̈𝚢𝚕𝚎𝚛𝚔𝚎𝚗 𝚘  𝚘̈𝚢𝚕𝚎𝚌𝚎 𝚋𝚊𝚗𝚊 𝚋𝚊𝚔ı𝚢𝚘𝚛𝚍𝚞. 𝙼𝚊𝚟𝚒 𝚐𝚘̈𝚣𝚕𝚎𝚛𝚒 𝚐𝚘̈𝚣𝚕𝚎𝚛𝚒𝚖𝚍𝚎 𝚒𝚍𝚒.
"𝙰𝚢𝚕𝚒𝚗 𝚘̈𝚐̆𝚛𝚎𝚗𝚌𝚒𝚗 𝚘 𝚜𝚎𝚗𝚒𝚗 𝚔𝚎𝚗𝚍𝚒𝚗𝚎 𝚐𝚎𝚕"
𝙸̇𝚌̧ 𝚜𝚎𝚜𝚒𝚖𝚒𝚗 𝚜𝚘̈𝚢𝚕𝚎𝚍𝚒𝚐̆𝚒 𝚜̧𝚎𝚢𝚕𝚎 𝚎𝚕𝚒𝚖𝚒 𝚌̧𝚎𝚔𝚝𝚒𝚖 𝚌̧𝚎𝚗𝚎𝚜𝚒𝚗𝚍𝚎𝚗. 𝙰𝚜𝚊𝚗𝚜𝚘̈𝚛 𝚍𝚞𝚛𝚞𝚗𝚌𝚊 𝚋𝚊𝚗𝚊 𝚋𝚊𝚔𝚖𝚊𝚍𝚊𝚗 𝚔𝚘𝚜̧𝚊𝚛𝚊𝚍ı𝚖 𝚌̧ı𝚔𝚝ı 𝚊𝚜𝚊𝚗𝚜𝚘̈𝚛𝚍𝚎𝚗. 𝙳𝚊𝚒𝚛𝚎𝚜𝚒𝚗𝚎  𝚐𝚒𝚛𝚎𝚗𝚎 𝚔𝚊𝚍𝚊𝚛 𝚋𝚎𝚔𝚕𝚎𝚍𝚒𝚖.


"𝙺𝚞𝚖𝚜𝚊𝚕𝚍𝚊𝚗"

İçeri girip kapıyı kapattım ve sırtımı kapıya yasladım.
Neler oluyordu? Bu yaşananlar da ne? Öğretmenim o benim, üstelik bir kadın. Ama dokunuşları deli ediyordu adamı..
Hayır bu böyle olmaz. Artık yaklaşmasına izin vermeyeceğim. Öğretmenin sadece öğretmen.



YasakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin