"Hayatımın kadını."
Kızlara lavaboya gideceğimi söyledikten sonra hızla lavaboya geçip elimi kalbimin üzerine koymuştum. Son günlerde o kadar sık dört nala atıyordu ki, birinin duymasından korkuyordum.Ayaz'ı ikna ettikten sonra yerime geçmiş uzun bir süre susmuştum. Son günlerde kendimden bağımsız bir şekilde hareket ediyordu vücudum, istemsiz hareketler sergiliyordum. Az önce de böyle olmuştu: Bir anda kendimi Ayaz'ın ellerini tutuyorken bulmuştum.
Elimi yıkayıp aynadan kendime baktığım sırada dudaklarımın yukarı doğru kıvrılmış olduğunu gördüm. Ne oluyordu bana? Onun ile olan anılarımı aklıma getirince bile gülümsüyordum.
Düşüncelerimi düzene sokmaya çalıştıktan sonra makyajımı tazeleyip çıktım. Masaya baktığımda Ayaz'ı yerinde görememiştim. Korkuyla etrafa baktığımda bir kızın ellerinin altında olduğunu gördüm. Az önce dokunduğum tene dokunuyordu kız.
Ayaz gülümseyip elini çektiğinde içimde bir şeylerin koptuğunu hissettim. Midem bulanıyordu. Bu normal miydi? Kendimi toparlayıp masaya geçtim. Gökçe'nin yanına oturup koluna dokunduğumda odağı ben olmuştum.
"Ayaz'ın yanındaki kim?"
Gökçe benim baktığım yere baktıktan sonra şaşkınlıkla gözlerini açmıştı. Ne oluyordu?
"Eski sevgilisi, Ecem." Beni tehdit eden kız yani. İçimde biriken öfke harlanırken ne konuştuklarını deli gibi merak ediyordum.
"Bu kız bana mesaj attı."
"Bir dakika, bir dakika ikinci bir şok geliyor. NE?" Gökçe'nin bağırması ile elimi dudaklarının üstüne koydum. "Biraz daha bağır tüm bar duysun Gökçe."
"Bu kız sana yazdı ve sen bunu bize şimdi mi söylüyorsun Ayla?"
Kırıldığı gözlerinden belli olan arkadaşımın yanağını parmaklarımın arasında alıp sıkıştırdım. "Bir tanem buraya gelmeden birkaç saat önce oldu zaten bu olay. Müsait bir zaman bulunca söyleyecektim." Dudağımı büzdüğümde dayanamayıp gülümsemişti.
"E, ne yazdı peki?" Telefonumu çıkarıp instagrama girip mesajlaşmaları açtım.
"Ben bu kızın saçını başını yolarım." Bir süre telefona baktıktan sonra konuşmanın bitişine geldiğinde kocaman sırıtmıştı. "Sen, Ayaz'ı mı kıskandın Ayloşum?"
"Ha-hayır Gökçe ne alakası var Allah aşkına! Saçmalıyorsun şu an! Hayır yani çok mantıksız neden kıskanayım Ayaz'ı. Hah!"
"Neden 'benimle ilgileniyor' dedin o zaman?"
Evet Ayla neden öyle dedin o zaman? Gelde açıkla şimdi. Rezalet, rezalet!
"Gökçe asıl olaya odaklanır mısın lütfen." Sözlerimin ardından göz ucuyla Ayaz'ın bulunduğu yere baktığımda Ecem'i görememiştim. Ayaz ise mikrofonun başına geçmiş çocuklarla konuşuyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sende hissettin mi?
Teen Fiction[yarı texting,] Bitirdiği sigarasını yere atıp is kokan ellerini kahverengi saçlarının arasından geçirip tebessüm etti. Acı bir tebessümdü bu, az önce benim ona sunduğum tebessüme çok benziyordu. "Yalnız olmam gerekiyordu. Herkesin üstüme düşüp 'her...