!Süt,Bir De Çikolatalı!

114 7 2
                                    


Olmayan yaz tatilimin ilk saatlerinde okul otobüsünde şok içinde etrafı seyretmekteyim. Abi saat daha sabahın 7:00'si ya. Nasıl insanlar bu kadar enerjik ve haraketli olabiliyor?! Onların aksine ben kesinlikle bitkin haldeyim.

Gerçi bunun en büyük nedeni yatağımdan annemin beni istemediğim için (okul kampına gitmeyi) yataktan ayaklarımdan çekerek sürüklediği için olabilir. Muhteşem uykumun içine saat 5:00'de daldı resmen.

Kahvaltımı ettikten sonra bana çikolatalı süt ikram etti. Ben almadım. Neden olduğunu hala bilmiyorum. Evden çıktıktan sonra çikolatalı süt içimde kaldı. Şu anda acayip ötesi çikolatalı süt içmek istiyorum. Garson'a sorduğumda bana soğuk bir bakış attı. Ben de bırak çikolatalıyı süt bile olmadığını anladım. Ama hala çok ama çok istiyorum. Yanımda Barış oturuyor. Barış kim mi? Hayatımda gördüğüm en garip ve en gereksiz insan canlısı.

Bu sabah tanıştık ve gereksiz bir insan olduğunu 5 dakikada anladım. Amanın Barış beslenme kabını açıyor! Kim bilir neler çıkacak leziz leziz. OLAMAZZZZZZZ! !SÜT ,BİR DE ÇİKOLATALI!

Alabilir miyim?

Neyi?

Çikolatalı sütü?
Güneş dalga geçme tabi ki vermem canım.
O hiç sevmediğim sanki intikamı kazanmış gibi olan bakışını attı.
Nasıl bir bakış bu Barış?
Ben buna "Einstain" bakışı diyorum.
Barııııış...
Güneeeeeş...
Ne kadar garip bir muhabbet içinde olduğumuzu anladım ve sustum ama içimde kaldı. Neden mi? Son sözü o söylemişti. Hem de hiç sevmediğim ismimle. Kendime aynada baktığımda "Güneş" ismini yakıştıramıyorum. Sevmiyorum ismimi. Ama bana yakışmadığı için. Yoksa isim güzel. Ama ne olurdu ismim
~ Doğa
~ Çağla
~ Yosun veya
~ Işık olsaydı ?!

Yaz ProgramıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin