Trecuse deja două ore de când am leșinat.Trecuse de douăsprezece noaptea și ceilalți erau obosiți.
-Ce ține atâta?întreabă Darrin.
-Nu credeam că ține așa mult,spune Chad.
-Derek?Te rog nu plânge.
-Vanessa e acolo.
-Da dar își va reveni.
Atunci o asistentă iese grăbită.Derek se ridică rapid cu Sara de pe jos.
-Cum e Vanessa?
-Are nevoie urgentă de sânge grupa AB negativ cu Rh negativ.E o grupă rară de sânge și nu mulți au.
-Pot dona eu!spun Derek și Sara deodată.
-Dacă aveți grupa asta veniți amândoi cu mine.
Derek și Sara sunt duși să se recolteze sângele de care aveam nevoie.După ora patru dimineața am fost transferată într-un salon obișnuit.Toți dormeau pe unde apucau.Sara,Chad și Darrin dormeau pe canapeaua din salon și Derek dormea pe un scaun lângă mine.Avea mâna mea dreaptă în mâinile lui.Îmi deschid ușor ochii neștiind unde sunt până văd branula ce-mi ținea perfuzia.
-Derek,Derek!
-Vanessa?Vanessa!
Toți se treziră la ce tare țipase.
-Ești bine?Te doare ceva?
-Sunt bine.Cât ați dormit?
-Patru ore,spune Chad somnoros.Te-au adus în salon doar la patru dimineața.
-Îmi pare rău Vanessa!
-Nu ai de ce,Sara.Eu nu am respectat sfatul doctorului la a doua operație.Dacă îmi îngrijeam rana cum trebuia nu eram aici.
-De asta a avut tatăl tău nevoie de acei bani?
-Da!Eram proaspătă operată,îi răspund lui Derek.
O urmă de tristețe apăru pe fața mea.
-Nu fi tristă!
-Nu sunt Derek!
Încerc să-mi pun un zâmbet pe față dar e cel mai fals zâmbet al meu.
-Am primit 40 de apeluri de la tata și 20 de la mama,a zis Sara.
-Cleo?Am lăsat-o în mâna lor!spun eu luându-mi branula jos de pe mână.Darrin îmi făcuse actele de externare și mergem spre vilă.Acolo ce să vezi,Cleo era în brațele tatălui său.
-Dă-mi copilul!
-E fata mea!
-DĂ-MI COPILUL!țip mai tare.
-Tata!spune Derek.
Eu iau copilul și mă duc în camera mea și a lui Derek.Ceilalți au rămas jos față-n față cu el.
-Să nu cumva să te atingi de soția mea că...
-Că ce?Crezi că nu știu pe cine am crescut atâția ani!?Știu exact ce ai făcut.Știu exact că ai dat bani tatălui ei să-i plătească operația și apoi l-ai forțat să ți-o vândă,se apropie de el și îi spune la ureche:Ştiu că ai lăsat-o pe Anesia însărcinată!
Derek făcu ochi mari înainte să-l ia de gât și să-l trântească de un perete.
-Dacă mai zici ceva de mine sau...
-Și tu ți-ai ales o curvă de soție!
-Gata tată!
-Nu comenta în fața mea!apoi îi dă o palmă zdravănă Sarei.
-Să vezi ce-ți fac!spun Darrin și Chad deodată.
Dar înainte ca cei doi să dea,Derek începu să-i dea doi pumni în față.
-Împachetarea!Nu rămânem aici!
Darrin se duce sus.
-Ce așteptați?Și voi veniți cu noi!
-Rick!spune Ana punându-se lângă soțul ei.Ce i-ai făcut?
-Eu nimic.
-Frate,noi nu venim...spune Sara.
-Ba da veniți!
Derek pleacă sus iar Ana după el.Rick se ridică de pe jos imobilizând-o pe Sara.Ana intră să-i dea o palmă lui Derek dar eu o opresc la timp.
-Nu știu ce a făcut Derek ca să merite palma ta dar tu nu ai dreptul să-l lovești.Odată să mai ridici mâna la el și îți jur că nu o să fie bine deloc.
Ana auzind asta pleacă în camera ei.
-Ce ai făcut iar?
-L-am bătut pe tata,fericită că ți-am zis?
-Și să ghicesc ai luat hotărârea să plecăm naibii de aici.
-Da!Fă bagajele!
-Cum să nu domnule dar bagajele sunt făcute de mult așa că eu cobor.Pregătește-o pe Cleo!
Iar eu plec din cameră.Între timp,Rick o ține pe Sara imobilizată de perete.Chad plecase înainte să se întâmple asta.
-Tata lasă-mă!
-Ști ce pățesc fetele obraznice!
-Tata nu o face!
Tatăl ei începe să o violeze până să cobor eu.
-Sara...
Văzând scena asta mi-am amintit de mine.Doamne,ce moment groaznic.
-Dementule!
Îl iau pe Rick de acolo împingându-l.
-Dacă o mai atingi vreodată jur că te omor eu cu mâna mea.Hai Sara!
O duc pe Sara în camera ei să-i fac bagajul.Ea plângea foarte mult.După ce îi termin bagajul mă duc la ea.
-De când te violează?
-De la unsprezece ani încontinuu.Pentru orice.Chiar dacă nu făceam deloc rele.Aseară am scăpat dar acum nu!
Își afundă capul cu fața plină de lacrimi în mâinile ei fragile.
-Ridică-ți privea să-ți zic ceva.
-Ce este?
-Nu știu ce a zis tatăl tău despre mine dar și eu am fost violată de fostul meu iubit pentru că mă logodisem cu Derek cât timp am fost cu el.Știu prin ce treci.Eu chiar am fost însărcinată și gata să plec din vila fratelui tău dar am pățit un accident și am pierdut copilul.Îți garantez,nimeni nu-ți face niciun rău în Buenos Aires!
Atunci cineva bate la ușă cu putere.
-Dacă e tata?
-O să verific acum!
Ma apropii de ușă și când o deschid era Derek cu Cleo.
-Hai să plecăm!
Noi coborâm dar Ana se pune în drumul nostru.
-Voi doi nu plecați niciunde.
-Suntem imediat majori și facem ce vrem,spune Chad.
Iar apoi plecăm la mașina lui Derek.El ne pune bagajele în spate cât timp eu o dau la Sara pe Cleo să o țină puțin din cât timp am avut de parcurs din Rivera în Buenos Aires.Ajungem seara la vila Russon foarte obosiți.Nici nu știu cum adormiserăm dar eu mă trezesc prima dimineața pe la vreo șase.Știu că ar trebui să stau în pat ca să mi se vindece rana dar nu puteam.Aveam de îngrijit cinci frați dar ceva mă măcina acum.Toți cinci aveau același semn și trebuia să caut de ce pentru că tatăl lor nu avea și nici Ana.M-am gândit vă Derek ar avea actele de la nașterea lui Darrin.Din câte am înțeles de la servitoarele care erau acolo de mai bine de șaptesprezece ani, mama lor,doamna Maria a născut tripleți și că doar un copil ar fi trăit adică Darrin.Totodată am aflat că Derek ar avea toate actele posibile despre acești copii morți și despre doctorul care a asistat la naștere.Intru în biroul lui Derek fără să mă audă careva.Căutam în toate locurile posibile și le-am găsit dar atunci Derek a intrat.
-Ce faci aici?
-Ămmm....îmi caut...ăăă,inelul.
-Ți-e pe mână.
-Serios?A,uite-l!Vai uitucă mai sunt.
-Vanessa cumva mă minți?
-Nu te mint.
-Ba da mă minți.De ce o faci?
-Nu te mint Derek.Nu te mint!
Iar eu ies afară.Nu am putut lua actele alea dar le voi lua cumva.O auzeam de la etajul doi pe Sara cum plângea.Fug rapid la ea la etajul unu.Ea plângea foarte mult.Fața îi era scăldată în lacrimi.
-Sara ce e?
-L-am visat pe tata cum mă viola.Nu mai suport Vanessa.
-Calmează-te scumpo.Nu trebuie să afle încă Derek.
-Fetelor veniți la masă.
-Acum Chad!
Noi ne punem la masă.Telefonul meu sunase.Era mama,mama mea frumoasă.
-Scuzați-mă!Alo mamă ce faceți?spun eu ridicându-mă de la masă ca să mă îndepărtez puțin.
-Nu ai mai dat de mult timp un telefon.Ne era dor de tine.
-Și mie îmi e dor de voi.Am multă treabă aici.O vreme nici nu am avut telefon că mi s-a spart dar Derek mi-a luat altul.Ști,nu e așa de rău cum am crezut.Ne înțelegem!Încercăm să fim o familie.
Derek se întristează.Oare de ce?
-Ești bine?Te-ai vindecat de la operație?
-De la operația aia?Am și uitat de rană dar sunt foarte bine,mamă.Tata ce face?
-Bine fata mea,sunt aici.
-Elena și Cristina sunt bine?
-Suntem bine surioară.
-A mai sunat Matei?
-Da scumpo,spune mama.Poți sta liniștită nu știe nimic încă.
-Soră?
-Da Elena?
-Ai reușit să-ți faci cafeneaua aceea?
-Încă nu surioară.Nu i-am zis nimic la Derek.O să văd ce fac.
-E visul tău cel mare,zice Cristina.
-Visele nu devin întotdeauna realitate.Sper să vin pe la voi cândva.Vă iubesc foarte mult.
-Și noi te iubim,spune tata.
Le închid apelul și mă pun înapoi la masă.
CITEȘTI
Negocieri Periculoase
RomanceCând inima devine monedă de schimb și viața ta va fi exact ca o bancnotă care se plimbă dintr-o mână-n alta negăsindu-şi locul.Vanessa trece prin multe lucruri nedorite,fiind forțată să fie soția unui mafiot cu inimă rea care o modelează cum vrea.Nu...