⁰'³

76 11 2
                                    

Jimin's pov:
Bir sekilde kendimi ise aldirmistim ve sadece bu okulun ogrenciyken gezemedigim bazi yerlerini gezmek kalmisti. Bir de su gicik ve aptal mudur yardimcilariyla ugrasmak. Okul 3 kattan olusuyordu. 0 ci bodrum kati sayiliyorsa, 4.

Suan benim oralara girip adamin yerini ogrenmem lazimdi. Kim hayatinda bu kadar cekici hizmetci gormustu ki? Beni gordugunde illa bir sey yapacakti ki, bunlara hazirlikliydim.

1 hafta sonra..
Okulun butun katlarini ezberlemistim. Ne kadar ezberimde olsa bile yadirgamistim, kac yildir buralara gelmiyordum. Adamla yakinlik kurmustum bile. Ve bu aksam yemege cagirmisti beni. Sanki bilmiyoruz o yemegin icinde ne var. Zaten yemegi yemesem bile zorla bir seyler yapacagina emindim. Okulda sakin gorunuyordu ancak bu gorunuse kanmamak lazim.

Hey Jimin bulusmamizi unutmadin degil mi? Seninle bas basa kalmak icin cok sabirsizlaniyorum!

-Hayir unutmadim tabikide. Neden bu kadar heyecanlisiniz bay Jong? (Bay denilmesini bile haketmiyorsun aptal)

Sizin gibi cekici birisiyle yemek yiyecegim icin olmali! Aksam gorusurus Jimin!

-Gorusuruz aptal.
Onun duyamayacagi sekilde soylemistim son cumlemi. Konusurken bile beni bastan ayaga igrenc bir sekilde suzmustu. Rahatsiz olmustum tabi, ancak boyleleriyle fazla ugrastigim icin alisiktim.

-Hersey hazir mi Giselle? Eve giriyorum.

Hazir Karina. Minho, Changbin ve Eunseok apartmanin catisinda tam adamin odasinin penceresinin ust kisminda bekliyorlar.

-O zaman baslayalim pislik herif.
Adamin yasadigi kata cikarak kapisini calmistim. Acinca hemen yine beni suzmustu aptal. Ne kadar onun uzattigi o igrenc eli tutmak istemesemde selamini almistim.

Cok şık gorunuyorsun Jimin.. Keske sevgilim olsaydin

-Tesekkur ederim bay Jong. Lutfen is arkadaslari iliskimizi asacak sekilde konusmayalim.

Tabi nasil istersen Jimin!
Siritiyordu hâlâ.

Hadi yemege gecelim! Sizin icin ozel yaptim..

-Tabiki hadi yiyelim.
Yemek zorundaydim sanirim. Baska bir secenegim yoktu. Cunku adamin arkamdan kapiyi kilitledigini ve anahtari sakladiginida gormustum.
Yemegi bitirdigimde bin lanet ettim adama. İcinde ilac vardi. Ve yerimde kivraniyordum artik icine ne kadar ilac koyduysa.

E Jimin nasil hissediyorsun bakalim

-Biraz garip hissediyorum.

O zaman hadi gel odama sana birsey gostereyim. Garip hissini azaltacaktir..
Pislik sapik. Zaten yerimde duramiyorken bir de seninle ugrasiyorum.

Odasina dogru ilerliyordum, iceriye girdigimde adam arkamdan girerek kapiyi kilitlemisti yine. Arkami dondugumde ellerini belime sarmisti ve dudaklarimizin arasinda cok az mesafe vardi. Minho, umarim bu adamla opusmeden gelirsiniz.

Jimin, bu gece bizim olsun. Sabahlara kadar seviselim guzelim. Hadi uzerini cikar.

-Ne demeye calisiyorsunuz bay Jong. Biz is arkadasiyiz.

İs arkadaslari sevisemez mi? Seni bodrumda skmedigime dua et.
Bunu soyledikten sonra beni yataga itmis, ve kendi uzerini cikarmaya baslamisti. Tamamen ciplak degildi ancak ustu yoktu. Ve bu sekilde benim uzerime uzanmisti bile.

Ellerimi yataga sabitledikten sonra yuzunu boynuma gommustu. İz birakmasa iyiydi. Bu adamin bedenimde birsey birakmasini istemiyorudum.

Yerimde kivransamda ilac yuzunden adamin hareketleri kahretsin ki, hosuma gitmeye baslamisti.

Adam dudaklarima yonlenirken, camin kirilmasiyla birlikte irkilmisti, Changbin adami uzerimden tekmeyle iterek, yere yatirmisti. Minho ise adami yumrukluyordu. Eunseok benim yanimdaydi ve beni cam kiriklarindan uzaklastiriyordu.

Adami ofis1 e yonlendirerek Eunseok'un beni evime birakmasini istemistim. Genelde kendim giderdim ama kivranmaktan yerimde duramiyordum resmen.

Sen neden yerinde duramiyorsun Karina? Adam sana vurdu mu yoksa?

-Hayir serefsiz ilac koydu yemege. Suan fena aci cekiyorum.

Hemen eve git ve uyu. Uyuman zorlasir ama uyku ilaci ic.

-Denerim Eunseok. Tesekkurler eve biraktigin icin.

Ne demek gorusuruz Karina!

Arabadan inip evin kapisinin onune gelmistim. Eunseok'un dedigi gibi, ilac icip uyuyacaktim sanirim. Eve girdigimde, kapinin acik oldugunu fark ettim. Unutmusum sanirim. İceri girdigimde gulusme sesleriyle birlikte bugun onlari evime davet ettigimi hatirlamistim.

Suan acidan kivranirken birde bununla ugrasacaktim. Sktigimin herifi gercekten nefret ediyorum senden.

Vay Jimin hosgeldin kanzi, gelsene lan ne dikiliyorsun orda.

Digerleriyse beni gorduklerinde ayaga kalkmisti. Benimle birlikte 6 kisi vardi evde. Minjeong burdaydi ve suan canim onu cekmeye baslamisti. Hayir kendimi durdurmaliyim.

Merhaba Jimin. İyi gorunmuyorsun noldu?

-Hayir hayir sadece yorgunum biraz..
Dudaklarinda gloss mu vardi onun? Asiri parlak ve pembeydi. Tam isirmalik.
Hayir Jimin ne diyorsun sen?

Yanlarina oturmustum ve biraz sohbet etmeye calismistim. Ancak ne ilacin etkisinde bir zayiflik vardi, ne de benim Minjeong'un vucudunu suzerek dudagimi isirmaktan kipkirmizi etmem durmustu.. Kizi gozlerimle delecektim resmen. Elimi yuzumu yikamaliydim.

-Ben bir elimi yuzumu yikayayim. Hemen donecegim.
Mutfakta yikayacaktim cunku lavaboya gitmeye halim kalmamisti artik.

Yikanip yuzumu kuruladiktan sonra arkamda Minjeong'u gormeyi beklemiyordum.

Hey Jimin sende bir terslik var gibi. Bir sorun mu var?
Sanirim artik dayanamiyorum.

-Umarim pismanlik duymazsin Minjeong.

Ne?
Bunu soyler soylemez dudagina yapismistim. Yavas hamlelerle ancak sertce opuyordum onu. İlac miydi boyle haz veren yoksa dudaklari beni altedecek kadar mukemmel miydi?

Şoktan cikamamisti ki, bana karsilik veremiyordu. Alt dudagini isirmamla birlikte kisik bir inleme cikmisti agzindan. Ve artik karsilik veriyordu. Ellerim bacaklarina dogru ilerlerken daha ileriye gidersem, daha dogru duzgun tanimadigim birisiyle birlikte olacaktim.

Ancak icimdeki seytanlar daha da ileri gitmemi istiyordu. Nefes almak icin durmusken dudaklari daha da kizarip sismisti bile. Cok hosuma gitmisti, onu incitmek istemiyordum. Devam ettirmeli miydim bu opucugu?

Tam bunlari dusunurken Minjeong geri cekilmisti. Beni orda birakip, mutfaktan cikti ve salona dogru ilerledi...

------------------------------------------------------------

Boyle yerlerde bitirmek cok eglenceli of 🥹

Welcome To My World | Winrina Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin