8 0 0
                                    


Uzun boylu oğlan eve hızlı ve sinirli bir şekilde girmiş ve arkasından gelen kısa boylu oğlan da girmişti.

“Nasil onu öpebilirsin ya çıldıracağım!”

Uzun oğlan bu sözleri hızlı ve sinirli bir şekilde söylediğinde artık sınırına gelmişti.

“Ben onu ö-öpmedim Minho”

Sesi kısık ve ağlamaklı çıkmıştı kısa oğlanın.

“Nasıl öpmedinya geldiğimde o sikiğin kucağında öpüşüyordunuz!”

Uzun boylu oğlan artık sona gelmişti ve eline ne geçtiyse yere atmaya başlamıştı, kısa boylu oğlan ise ağlamaktan gözleri şişmişti

“O-o zorla yapt-”

“Sen bundan zevk alıyordun ve zorlamı diyiyorsun tch!”

“Sen tam bir sürtüksün Jisung, altımda ağlamaktan sonra başkaların altında ağlamak için yalvarmışşındır”

Uzun boylu oğlan hemen kısa boylu oğlanın yakasına yapışmıştı gözlerinden resmen ateş bile çıkıyordu. Kısa boylu oğlan ise yere bakmayı tercih ediyordu, bu ateşi görmek istemiyordu

“Siktir git evimden Sürtük!”

“Minho sana yemin ederim ki o.....zorla yaptı-”

Evet uzun boylu oğlan kısa boylu oğlana tokat atmıştı. Kısa boylu oğlan artık biraz daha şiddetlenmişti ağlaması ağzından çıkan hıçkırıklar onu zavallı gösteriyordu yani uzun boylu oğlanın karşısında.

Minho ben sadece...... seni sevdim ve seni...... öptüm başka birini ö-öpmedim”

Uzun boylu oğlan bunlara dayanamayıp kısa boylu oğlanın kolundan tutup kapıya kadar sürüklemiş ve kapıyı açarak onu dışarı atmıştı. Üstüne üstlük sert bir şekilde atmıştı, kısa boylu oğlan ise saatlerce çamurlu yerde oturup ağlamıştı bu acıya dayanmak istemiyordu. Doğru söylediği halde en sevdiği kişinin hatta kendinden çok sevdiği kişinin ona inanmaması çok kötü bir şeydi bunlara katlanamayarak ayağı kalkmaya başladı bir kere yere düştü ama tekrardan kalmaya çalıştı daha sonra ayağı kalktıktan sonra biraz yürümeye başladı dolu gözleriyle, biraz daha yürüdükten sonra bitkilerin yanındaki makası aldı ve en çok acıdığı yere tamda kalbine saplamıştı elindeki makası.

Ayın ışığı kanlarını parlatıyordu ay bile ona Minho'yu hatırlatıyordu bu yüzden son kez aya bakarak gülümsedi
“ben sana bunu yapmam Minho”
ve gözlerinin kapanmasına izin verdi...

******

Sabah uyandığında pencereden dışarı baktı uzun boylu oğlan ve yerde bir ceset görmüştü. Hemen aşağı inip bahçeye çıktı bunun bir rüya olduğunu falan düşünüyordu uzun boylu oğlan ama sonra gerçekliğe dönmüştü evet bu olaylar olmuştu bu ne bir kâbus ne de bir rüyaydı bunlar sadece birir gerçekti.
Yavaşça elini uzattı uzun boylum oğlan ve kalbinin tamda üstünün kara kanlarla olması onu değişik hissettirmişti bu onun için acı bir şey miydi bilemiyordu. Uzun boylu oğlan da kısa boylu oğlanın tamda kalbine saplamış olan makası çıkarıp kendine saptırmıştı bu olanlardan sonra asla yaşayamazdı...

Bazıları onlarin aşklarının gerçek olduğunu sanar ama aslında gerçek, onların aşkları sahteydi Minho ölen eski sevgilisini unutmak için Jisung'la evlenmişti, Jisung ise bunu aşk sanmıştı
Gerçeklere dayanamayıp kendilerini öldürmüştü iki kişide.

the truth hurts / MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin