100 Lenny faces

9 0 0
                                    

(⁠ ͡⁠°⁠ ͜⁠ʖ⁠ ͡⁠°⁠) (⁠ ͡⁠°⁠ ͜⁠ʖ⁠ ͡⁠°⁠) (⁠ ͡⁠°⁠ ͜⁠ʖ⁠ ͡⁠°⁠) (⁠ ͡⁠°⁠ ͜⁠ʖ⁠ ͡⁠°⁠) (⁠ ͡⁠°⁠ ͜⁠ʖ⁠ ͡⁠°⁠) (⁠ ͡⁠°⁠ ͜⁠ʖ⁠ ͡⁠°⁠) (⁠ ͡⁠°⁠ ͜⁠ʖ⁠ ͡⁠°⁠) (⁠ ͡⁠°⁠ ͜⁠ʖ⁠ ͡⁠°⁠) (⁠ ͡⁠°⁠ ͜⁠ʖ⁠ ͡⁠°⁠) (⁠ ͡⁠°⁠ ͜⁠ʖ⁠ ͡⁠°⁠) (⁠ ͡⁠°⁠ ͜⁠ʖ⁠ ͡⁠°⁠) (⁠ ͡⁠°⁠ ͜⁠ʖ⁠ ͡⁠°⁠) (⁠ ͡⁠°⁠ ͜⁠ʖ⁠ ͡⁠°⁠) (⁠ ͡⁠°⁠ ͜⁠ʖ⁠ ͡⁠°⁠) (⁠ ͡⁠°⁠ ͜⁠ʖ⁠ ͡⁠°⁠) (⁠ ͡⁠°⁠ ͜⁠ʖ⁠ ͡⁠°⁠) (⁠ ͡⁠°⁠ ͜⁠ʖ⁠ ͡⁠°⁠) (⁠ ͡⁠°⁠ ͜⁠ʖ⁠ ͡⁠°⁠) (⁠ ͡⁠°⁠ ͜⁠ʖ⁠ ͡⁠°⁠) (⁠ ͡⁠°⁠ ͜⁠ʖ⁠ ͡⁠°⁠) (⁠ ͡⁠°⁠ ͜⁠ʖ⁠ ͡⁠°⁠) (⁠ ͡⁠°⁠ ͜⁠ʖ⁠ ͡⁠°⁠) (⁠ ͡⁠°⁠ ͜⁠ʖ⁠ ͡⁠°⁠) (⁠ ͡⁠°⁠ ͜⁠ʖ⁠ ͡⁠°⁠) (⁠ ͡⁠°⁠ ͜⁠ʖ⁠ ͡⁠°⁠) (⁠ ͡⁠°⁠ ͜⁠ʖ⁠ ͡⁠°⁠) (⁠ ͡⁠°⁠ ͜⁠ʖ⁠ ͡⁠°⁠) (⁠ ͡⁠°⁠ ͜⁠ʖ⁠ ͡⁠°⁠) (⁠ ͡⁠°⁠ ͜⁠ʖ⁠ ͡⁠°⁠) (⁠ ͡⁠°⁠ ͜⁠ʖ⁠ ͡⁠°⁠) (⁠ ͡⁠°⁠ ͜⁠ʖ⁠ ͡⁠°⁠) (⁠ ͡⁠°⁠ ͜⁠ʖ⁠ ͡⁠°⁠) (⁠ ͡⁠°⁠ ͜⁠ʖ⁠ ͡⁠°⁠) (⁠ ͡⁠°⁠ ͜⁠ʖ⁠ ͡⁠°⁠) (⁠ ͡⁠°⁠ ͜⁠ʖ⁠ ͡⁠°⁠) (⁠ ͡⁠°⁠ ͜⁠ʖ⁠ ͡⁠°⁠) (⁠ ͡⁠°⁠ ͜⁠ʖ⁠ ͡⁠°⁠) (⁠ ͡⁠°⁠ ͜⁠ʖ⁠ ͡⁠°⁠) (⁠ ͡⁠°⁠ ͜⁠ʖ⁠ ͡⁠°⁠) (⁠ ͡⁠°⁠ ͜⁠ʖ⁠ ͡⁠°⁠) (⁠ ͡⁠°⁠ ͜⁠ʖ⁠ ͡⁠°⁠) (⁠ ͡⁠°⁠ ͜⁠ʖ⁠ ͡⁠°⁠) (⁠ ͡⁠°⁠ ͜⁠ʖ⁠ ͡⁠°⁠) (⁠ ͡⁠°⁠ ͜⁠ʖ⁠ ͡⁠°⁠) (⁠ ͡⁠°⁠ ͜⁠ʖ⁠ ͡⁠°⁠) (⁠ ͡⁠°⁠ ͜⁠ʖ⁠ ͡⁠°⁠) (⁠ ͡⁠°⁠ ͜⁠ʖ⁠ ͡⁠°⁠) (⁠ ͡⁠°⁠ ͜⁠ʖ⁠ ͡⁠°⁠) (⁠ ͡⁠°⁠ ͜⁠ʖ⁠ ͡⁠°⁠) (⁠ ͡⁠°⁠ ͜⁠ʖ⁠ ͡⁠°⁠) (⁠ ͡⁠°⁠ ͜⁠ʖ⁠ ͡⁠°⁠) (⁠ ͡⁠°⁠ ͜⁠ʖ⁠ ͡⁠°⁠) (⁠ ͡⁠°⁠ ͜⁠ʖ⁠ ͡⁠°⁠) (⁠ ͡⁠°⁠ ͜⁠ʖ⁠ ͡⁠°⁠) (⁠ ͡⁠°⁠ ͜⁠ʖ⁠ ͡⁠°⁠) (⁠ ͡⁠°⁠ ͜⁠ʖ⁠ ͡⁠°⁠) (⁠ ͡⁠°⁠ ͜⁠ʖ⁠ ͡⁠°⁠) (⁠ ͡⁠°⁠ ͜⁠ʖ⁠ ͡⁠°⁠) (⁠ ͡⁠°⁠ ͜⁠ʖ⁠ ͡⁠°⁠) (⁠ ͡⁠°⁠ ͜⁠ʖ⁠ ͡⁠°⁠) (⁠ ͡⁠°⁠ ͜⁠ʖ⁠ ͡⁠°⁠) (⁠ ͡⁠°⁠ ͜⁠ʖ⁠ ͡⁠°⁠) (⁠ ͡⁠°⁠ ͜⁠ʖ⁠ ͡⁠°⁠) (⁠ ͡⁠°⁠ ͜⁠ʖ⁠ ͡⁠°⁠) (⁠ ͡⁠°⁠ ͜⁠ʖ⁠ ͡⁠°⁠) (⁠ ͡⁠°⁠ ͜⁠ʖ⁠ ͡⁠°⁠) (⁠ ͡⁠°⁠ ͜⁠ʖ⁠ ͡⁠°⁠) (⁠ ͡⁠°⁠ ͜⁠ʖ⁠ ͡⁠°⁠) (⁠ ͡⁠°⁠ ͜⁠ʖ⁠ ͡⁠°⁠) (⁠ ͡⁠°⁠ ͜⁠ʖ⁠ ͡⁠°⁠) (⁠ ͡⁠°⁠ ͜⁠ʖ⁠ ͡⁠°⁠) (⁠ ͡⁠°⁠ ͜⁠ʖ⁠ ͡⁠°⁠) (⁠ ͡⁠°⁠ ͜⁠ʖ⁠ ͡⁠°⁠) (⁠ ͡⁠°⁠ ͜⁠ʖ⁠ ͡⁠°⁠) (⁠ ͡⁠°⁠ ͜⁠ʖ⁠ ͡⁠°⁠) (⁠ ͡⁠°⁠ ͜⁠ʖ⁠ ͡⁠°⁠) (⁠ ͡⁠°⁠ ͜⁠ʖ⁠ ͡⁠°⁠) (⁠ ͡⁠°⁠ ͜⁠ʖ⁠ ͡⁠°⁠) (⁠ ͡⁠°⁠ ͜⁠ʖ⁠ ͡⁠°⁠) (⁠ ͡⁠°⁠ ͜⁠ʖ⁠ ͡⁠°⁠) (⁠ ͡⁠°⁠ ͜⁠ʖ⁠ ͡⁠°⁠) (⁠ ͡⁠°⁠ ͜⁠ʖ⁠ ͡⁠°⁠) (⁠ ͡⁠°⁠ ͜⁠ʖ⁠ ͡⁠°⁠) (⁠ ͡⁠°⁠ ͜⁠ʖ⁠ ͡⁠°⁠) (⁠ ͡⁠°⁠ ͜⁠ʖ⁠ ͡⁠°⁠) (⁠ ͡⁠°⁠ ͜⁠ʖ⁠ ͡⁠°⁠) (⁠ ͡⁠°⁠ ͜⁠ʖ⁠ ͡⁠°⁠) (⁠ ͡⁠°⁠ ͜⁠ʖ⁠ ͡⁠°⁠) (⁠ ͡⁠°⁠ ͜⁠ʖ⁠ ͡⁠°⁠) (⁠ ͡⁠°⁠ ͜⁠ʖ⁠ ͡⁠°⁠) (⁠ ͡⁠°⁠ ͜⁠ʖ⁠ ͡⁠°⁠) (⁠ ͡⁠°⁠ ͜⁠ʖ⁠ ͡⁠°⁠) (⁠ ͡⁠°⁠ ͜⁠ʖ⁠ ͡⁠°⁠) (⁠ ͡⁠°⁠ ͜⁠ʖ⁠ ͡⁠°⁠) (⁠ ͡⁠°⁠ ͜⁠ʖ⁠ ͡⁠°⁠) (⁠ ͡⁠°⁠ ͜⁠ʖ⁠ ͡⁠°⁠) (⁠ ͡⁠°⁠ ͜⁠ʖ⁠ ͡⁠°⁠) (⁠ ͡⁠°⁠ ͜⁠ʖ⁠ ͡⁠°⁠) (⁠ ͡⁠°⁠ ͜⁠ʖ⁠ ͡⁠°⁠) (⁠ ͡⁠°⁠ ͜⁠ʖ⁠ ͡⁠°⁠)

Lenny faceWhere stories live. Discover now