Dimineata:
Marius: Ba, scularea. Hai mai repede.
E: Ce tot vrei ma?
M: Mai stiti gardianul ala pe care l-am rapit?
E: Da. Ce e cu el?
M: Acum e spionul nostru. Il cheama Cosmin si are 27 de ani.
C: Salut.
E: Salut.
C: Uite, m-am hotarat cu Marius sa spargem baza de date NASA, dar trebuie sa ajungem tocmai in S.U.A
E: Cee..
M: Ce-ai auzit. Cosmin o sa plece in America, iar noi stam aici pana ne face rost de pasapoarte, apoi mergem si noi.
E: Ok, dar unde o sa stam?
M: El are o vila acolo. Cand ajungem acolo, eu merg cu el in baza NASA.
E: Si eu cu Andrei si Ionut?
M: Voi mergeti si va luati suculet cu pai.
E: Ok..
C: Maine plec. Luati-va pasapoartele.
Toti: Multumim
C: Eu cu Marius ne vom deghiza in gardieni si vom intra in baza NASA.
E: Ok. Hai sa dormim.
P: O sa te bantui.
E: Mars ma.Urmatoarea zi:
Ii vad pe toti la masa, cum râd fiecare pe cate un scaun negru si inalt.
Merg la ei.
E: Ce faceti ba?
A: Ce ti s-a intamplat pe față ma? *rade*
E: What?
A: Uita-te in oglinda.
Ma duc in baie si ma uit in oglinda. Cand vad ce am pe fata incep sa ma enervez. Era pasta de dinti lipita cu scoci.. Ma duc inapoi.
E: Cine a facut asta? Il castrez in momentu asta.
P: Eu. *rade in hohote*
E: Ia vino ma incoace tu-ti grijania ta.
P: N-ai sa ma prinzi viu!!!
C: Lasa-l ma. Lasa asta acum haideti la aeroport ca am zborul in 1 ora.
E: Ok...
Pornim spre aeroport cu masina noastra. Dupa ceva timp ajungem . Vedem avionul si ne luam ramas bun de la Cosmin.
Toti : Pa Cosmin.
C: Pa..
Cosmin intra in avion. Noi ne ducem acasa si ne culcam.Cam atat.. Mai dati-mi si voi idei. Ca nu vreau sa fac spoil. Si daca vreti dedicatii spuneti-mi.
CITEȘTI
Cei 2 frati
ActionIn aceasta carte este vorba despre 2 frati carora mama le-a murit iar tatal i-a abandonat. Ei sunt despartiti printr-un accident de masina iar intr-un final, dupa multi ani, Denis, fratele mai mic s-a intalnit cu Marius, care era traficant de drogur...