Bölüm 57 - Zayıflık
İkilinin park buluşması yalnızca konuşarak geçen huzurlu bir akşamdan ibaret değildi, akıllarında bir amaç vardı. Ve Quinn Layla'yı genellikle takıntılı bulsa da deli ve tuhaf benliği işe yarıyormuş gibi görünüyordu.
Bugünün tüm amacı güneşin sistem üzerindeki etkisini azaltmanın veya geçici olarak durdurmanın bir yolunun olup olmadığını öğrenmekti ve bu iş için Layla'dan iyi biri bulunamazdı. Bu konuyla ilgili şeyler okuyarak büyüdüğü için vampirler hakkında her şeyi biliyordu.
Ve işe yarayabileceğini düşündüğü ne var ne yoksa sipariş etmişti.
Quinn, Layla'nın getirdiği onca şeye bakarken yanındaki bir iki parçayı daha fark etti. Yani metal bir haç, bir diş sarımsak ve hatta bir gümüş mücevher parçasını.
"Oh, onlar sonrası için." dedi Quinn'in getirdiği şeylere baktığını fark edip utanan Layla. "Normal vampirlerin sahip olduğu zayıf noktalara sahip olup olmadığını da test etmeliyiz."
"Peki, neden önce şemsiyeyi denemiyoruz?" diyen Quinn şemsiyeyi almak için eğildi.
Sonra da ayağa kalkıp şemsiyeyi açtı. Şemsiye, ışığın büyük bir çoğunluğunun nüfuz edememesi veya aşamaması adına simsiyah renkteydi. Quinn, bedeninin tamamen gölgelerin altında kalacağından emin olmak adına şemsiye üzerinde bir iki ayarlama yaptı, sonra da şaşırtıcı bir şey oldu.
<İstatistikler normale döndü>
Quinn tamamen gölgeler altında kaldığında istatistikleri geri dönmüştü. Ardından elini kaldırıp gölgelik alanın çok az dışına götürdü ve parmağının ufacık bir kısmı dışarıda kalır kalmaz alışıldık durum ekranı belirdi.
<Doğrudan güneş ışığına maruz kalıyorsunuz>
<Tüm istatistikler yarıya indi>
"Ee?" dedi Layla.
"İşe yarıyor. Ama bedenimin bir zerresi bile güneş ışığı gördüğü anda güçsüz düşmeye başlıyorum."
Böyle olmazdı. Şemsiyeyi tutmak istatistiklerini geri getirse de savaş sırasında kullanmakta zorlanırdı. Bir eli şemsiyeyi tutmakla meşgul olursa yalnızca tek eli boşta kalırdı. Ayrıca düşmanın rahatlıkla yok edebileceği büyük ve güçsüz bir hedef olurdu.
Ama hiç değilse yanında bir şemsiye taşırsa güçsüz düşmeyeceğini öğrenmiş olmuştu. Şimdilik bir şemsiye taşımak iyi bir fikir olabilirdi.
"Bu özel bir şemsiye." dedi Layla. "Güneşin UV ışınlarını engelleme amaçlı, gerçi en fazla yüzde doksanını engelleyebildiği için harika bir ürün değil. Dürüst olmak gerekirse işe yaradığına şaşırdım."
"Güçsüz hissetme nedenim UV ışınları mı yani?"
"Kesin değil, yani vampirlerle ilgili bilgiler her yerde bulunuyor ama bu efsaneler bir yerlere dayanıyor olmalı, haksız mıyım?" diyen Layla yere bakarak güneş kremini eline aldı. "Şemsiye gerçekten de UV ışınları yüzünden işe yaradıysa güneş kremi de biraz etki edecek olmalı."
Sonra da kremin bir kısmını eline sıkarak Quinn'e doğru yürüdü. "Hazır mısın?"
Layla'nın bedenine krem süreceğini düşünen Quinn birazcık kızardı. Onu üzerinde okul üniforması yokken görünce hoş biri olduğunu fark etmeden geçememişti. Ne olmuş birazcık tuhafsa ve Vampirler hakkında çok fazla şey biliyorsa! Herkesin bilgili ve takıntılı olduğu bazı inekçe konular olurdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benim Vampir Sistemim [ÇEVİRİ]
Fantasyİnsan Irkı, vahşi Dalki ırkı ile savaş halindeydi ve yardıma her zamankinden daha fazla ihtiyaç duyduklarında ONLAR öne çıkmaya başladılar. Yüzlerce yıldır gölgelerde saklanan insanlar, yeteneklere sahip insanlar. Bazıları savaşı kazanma umuduyla bi...