5.Bölüm

40 8 36
                                    

Okadar okuyonuz bari oy moy verin Allah rızası için ayrıca yorum yaparsanız sevinirim yorumlarınızı okumak çok eğlenceli

Sabah olunca kalkıp banyoya girdim, elimi yüzümü yıkarken bir anda duraksayıp dün sarhoşken olan herşey bir anda parladı, of ben Alp yüzünden ağlamışmıydım hemde Ayaz'ın önünde bide o sinirli yüzü neden bir an sinirlendiki? Bide çocuk gibi önünde mızmızlandım, Hemen üstümü değişip aşağı indim babam ile annem hâlâ evde değildi, hemen kahvaltı yapıp çıktım bahçeye, Ayaz yine aynı yerde tam sigrasını yakarken yanına gittim beni görünce pakete geri koydu nerdeyse pakette olan bütün sigaraları içmişti.

"Hm ne sıktı canınıda okadar içtin?"

"Hiçbirşey sadece içesim vardı"

"Neyse ne, şoför hâlâ gelmedimi?"

"Gelmedi 1 hafta felan gelmiyecekmiş"

Nedense hava buz gibi gelmişti ondanmı kaynaklıydı? yoksa gerçekten hava soğukmuydu?

"..şey dün için özür dilerim"

"Ne için?"

"Hane dün sarhoş olup öyle-"

"Efendim size bakmak sizi korumak görevim bunun için para alıyorum zaten lütfen özür dilemeyin.."

Neydi bu resmiyet? dün okadar iyi anlaşıyorken hemde.

"Aman neyse hade okula gitmem lazım"

...

Yol boyunca ağzını bıçak bile açmadı ben sohbet açmaya çalışsamda bitmesi uzun sürmüyordu neyi vardı bu herifin?

Okula varınca arabadan iner inmez bana bakıp aralarında fısıldaşıyorlardı noluyordu yine...hemen sınıfa çıktım Pelin ve başkalarının sesini duydum kapının ardından dinlemeye başladım.

"Oha kızım harbimi diyorsun"

"Tabi..bir de her sevgilimle buluşmaya giderken yılışık hemen bir bahane ile geliyordu yanımıza Alp'ime sırnaşıyordu, meğer aşıkmış o na da habarim yokmuş"

"Ayy enişteciye bak"

"Dimi bayağa enisteciymiş"

"Nys herkese anlatığın şu partide olan olayı anlatsana onun için geldik meraktan çatlıyacağım"

"Tamam tamam..simdi neyse biz üçümüz bide tabi Eslem'in dibinden ayrılmayan şu korumalardan biri işte..abi 2 dakika tuvalete gidiyim dedim dudağına yapışmış sevgilimin"

"Ohaaa..kızı kendi halinde biri sanırdım da yanılmışım"

"Ee Alp naptı peki?"

"Napıcak..itti hemen"

Neydi duyduklarım..insanlara yalan söyleyip dedikodumumu çıkarmıştı?

"Ama korumasıda fena değil ha"

"Ay o onada yanaşıyodur"

"Kız belkide altına giriyordur"

Aralarında gülmeye başladılar bana..korkuyordum dizlerim titriyordu okul itibarım yükselemeden batmıştı..ne hayallerim vardı.

"Ama bir şey dicem ya bu kız neden hep özel korumayla, tamam anladık baban zengin bir sürü markası, mağzaları var ama koruma fazla değilmi sizcede, bir de hep aynı korumada değil"

Pelin hemen atladı ortaya.

"Bir şey diyimmi o nun babası da normal değil..her yeri yara bere içinde görüyorum bazen...birkere belinde de silah görmüştüm, bide evlerini görseniz her taraf koruma kaynıyor nerdeyse..acaba mafya felanmılar ha ne dersiniz?"

Kor AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin