6.Bölüm

35 6 25
                                    

O sapık orospu çocuğunu Ayaz sürükleyerek arabaya kadar getirdi müdür de tam okuldan çıkarken gördü bizi hemen yanımıza geldi.

"Napıyorsun? Öğrenciyi ne hâle getimişsin"

"Siz önce o öğrenci Eslem'e naptı diye sorun"

Müdür bana baktı o da biliyordu az çok okulda olanları.

"Odama çıkalımda anlatın bana olan biteni"

Ayaz iç çekti baygın sapığı sürükleyerek tekrar yukarı çıkarttı, müdüre olan biteni anlattım polis çağrmak istedi ama Ayaz "onun icabına biz bakacağız" dedi kadın ikna olamıyordu tabi en sonunda çağırdı polisi olan biteni özetledim sapığı aldılar biz de ev e doğru yol aldık.

Ayaz bir şey demek istercesine bana bakıyordu aynadan bazen, ama diyemiyordu.

"Bir şey diyecek gibisin sanki..diceksen de"

"..iyimisiniz diye sormak istedim ama..yüzünüze bakınca herkes anlar nasıl olduğunuzu"

"..okulda adımı orospuya çıkartı orospu Pelin, bir de tacize uğradım..nasıl olabilirimki"

Tutum göz yaşlarımı.

"Daha önce gelmeliydim..özür dilerim"

"Sorun değil..bilemezdin..ama yinede yetiştin teşekkür ederim..tabi nereye gidersem gideyim her zaman buluyorsun beni "

"..Herkes okuldan çıkmıştı siz çıkmayınca hemen girdim okula her katta baktım en üst katta kapıyı açmaya çalıştığımda kilitliydi eğer ses çıkarmasaydınız orda olduğunuzu anlamazdım.."

"..şey babama ve anneme bahsetme olurmu?"

"Ama..o sapık cezasızmı kalsın"

"O hapiste çekecek çekeceğini..sen bahsetme lütfen, müdürüde zar zor ikna ettim zaten"

"Zaten o müdür yüzünden o heriffi istediğim gibi de cazalandıramadım"

Bana o delici bakışları ile bakıyordu yine, öyle bir süre baktıktan sonra pes etti.

"Peki peki"

"Teşekkür ederim"

"Bide sürekli bunlarla uğraşmana gerek yok neden okulunu değiştirmiyorsunuz"

"..yani insanlarla tanışmak felan..bana bin tane soru sorup başıma toplanıcaklar biliyorum..düzenim bozulsun istemiyorum..gerçi böyle düzeninde içine sıçayım"

Eve gelmiştik arabadan inip hemen odama çıktım, kafamı dağıtmak için telefonu elime aldım, farkında olmadan gözlerimden damlalar akıyordu, instegramda uzun bir süre gezdim, bildirim geldi ne olduğuna baktığımda bir sayfa bana istek atmıştı sayfaya tıkladığımda itiraf sayfası olduğunu gördüm...bizim okulun itiraf sayfasıydı..nerden çıktı bu şimdi, paylaşımlara bakılırsa öncedende varmış..aklıma gelen şey ile hemen son paylaşımlara baktım neyseki düşündüğüm şey yoktu..ama ya paylaşsaydı..isteğini kabul etmedim ama silmedimde, birden mesaj geldi o hesaptan.

Mesajda; senin zaten okulda dedikodun çıkmış ama bende biraz okulun dışına datıcam dedikodunu, ama şimdi değil korkma üzüldüm sana oyüzden biraz bekliyeceğim.

Hemen yazdım "kimsin" diye, o da hemen cevap verdi "bende hemen söyliyecektim zaten oldu" of bıktım artık bunlardan.."bana acımana ihtiyacım yok yalan yanlış şeyler zaten umrumda değil" dedim, "umrunda olsun olmasın ha yalan ha doğru ben bunun için para aldım" dedi, kimden aldığı beliydi "Pelinmi?..niye soruyorsam ne olup bittiği beli zaten"  telefonu bir kenara fırlatıp uyumak istedim düşünmek istemedim uyuyup uyandığımda hepsi bir rüya olsun istedim.

Kor AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin