Ez egy születésnapi ajándék Ami-chan1 számára.
Remélem tetszeni fog♥️♥️🥳🥳*
Szokásosan ültem a buszon mint minden reggel hétfőtől péntekig és tartottam abba az àtokverte gimnáziumba ahol tanulok,és a sok marha osztálytársamhoz.
Komolyan annyira nincs kedvem ott lenni de hát ha ezt dobta a gép akkor nem tudunk vele mit kezdeni nem?
Miközben megint magamat àtkoztam hogy minden öregasszony az én helyemre akar le ülni inkább be dugtam a fülemet és az üvegnek döntöttem a fejem figyelve az éppen lehulló eső cseppeket.
Sokszor gondolkodtam milyen jó lenne az esőben sétálni de tudom hogy anyum meg ölne ha meg tudná hogy nem csak el aztán de még meg is faztam, vagy ami rosszabb lenni tüdőgyulladást kaptam volna. Hát igen ilyen az én formám. Magamat ismerve mindegyiket öt perc alatt meg szerezném.
Miközben ezen agyaltam megint, a busz meg ált és hirtelen puffanàst hallottam és hogy néhány ember fel síkit.
Igen sajnos nem húztam fel a fülesem max hangerőre de lehet most ez nem is olyan nagy gond.
Ki véve a fülesem a padlóra pillantok ahol vörös színt pillanatok meg majd az ember tömegre fel pillantva látom hogy mindenki az ajtókat próbálja ki nyitni szabadulás reményében.
Előre nézve három fickót veszek észre masszív testalkat csuklya a fejükön és csak a szemük látszódik ki.
Minden mást takarnak.
Úgy tűnik nem ez az első ilyen kis akciójuk mivel mindent elkövetnek hogy ne hagyjanak maguk után bizonyítékot vagy dns-t.
Mivel leghàtul ülök úgy könnyen össze tudom magam húzni hogy ne vegyenek észre, habár ha az eggyik hátra jön így is úgy is végem lesz de mindegy..
Halgatom a kiállításokat a síkitàsokat majd hirtelen az összes abba marad.
A fejem ki dugva látok meg magam előtt egy cipőt majd fel nézve eggyik nagy gorillát veszem észre aki a táskámnàl fogva fel emel.
Halkan mormogom hogy bassza meg de úgy tűnik a férfit nem nagyon zavarta mert meg fogott fel emelt s a vállára véve kezdett el ki cammogni velem a belülről vörösre festett buszból.
A férfi egy fekete Mercedesbe ültetett majd a másik kettő is be ült előre.
Nem értem mit akarnak tőlem hiszem nem csináltam semmit és a szüleim is tiszták voltak.
Így hát ki néztem az ablakon és láttam hogy el indultunk.
Eggyik férfi hátra nyújt a társának egy kendőt amivel aasik férfi be kotozi a szám majd az ulleshez szorítva egy másikkal a kezemet is hátul.
A következő kendő a szemeim re meg majd egy szokatlanul büdös szagot kezdek el érezni ami furcsán szédítő hatással alatt el engem.Nem tudom mennyi idő telhettett el az óta mióta el raboltak de azt tudom hogy már nem a kocsiban vagyok mivel nem mozog alattam semmi.
Valami puhát érzek úgyhogy gondolom egy ágyban vagyok.
Ide oda mocorog a próbálom le szedni a kezeimről ezt a nyavalyás kendőt kevés sikerrel.
Komolyan mondom ki találta ki ezeket a szarokat!?
Mindegy csak ki találok valamit.
Gondoltam majd annyit hallok hogy valaki ki nyissa az ajtót majd a kezemnél fogva fel húz így már a lábamon állok és várok mit akar az idegen alak.
Érzem hogy a csuklómról lekerülő anyag le esik és helyette valaki sokkal hidegebb de masszívabb anyag kerül rám.
Ez egy bilincs?
Furán nézhettem ki de igazából mindegy mert ugyse látta a fickó mivel a szám és a szemem is el volt takarva.
Egy kattanàst halva hallom hogy a férfi el indul.
Nem értem minek jött le cserélni ha az elsőt sem tudtam le szedni magamról.
Hàhà hát én csak gondoltam hogy ilyen szépen meg úszom.
Miközben a férfi ment én nem észleltem de később rá jöttem mikor el kezdett húzni maga után hogy egy láncot erősített a bilincsnek a közepére ezzel maga után tud húzni.
Hogy én mennyire utálom az ilyesfajta szituációt komolyan
Nem értem minek engem raboltak el semmi nincs ami miatt még értem volna ezt a nagy hajcihőt de mindegy.
Nemsokára a férfi meg szólalt és el magyarázta, hogy csak akkor beszéljek ha a főnök kérdez máskülönben meg bánom. Ez után pedig le vette a számról a kendőt. Hehe.. köszi gorilla bácsi
Nem tudom mennyi ideje állhattam itt de vagy 20 perce az fix. Ez után lépéseket hallottam majd egy számomra ismerős és eléggé kedvelt hangot.
Levi. Az első szerelem már középiskola első osztálya óta.
Nem értem mit keres itt de van egy sejtésem.
Egy rideg érdes kéz ért a nyakamhoz mély erős szorítással a hajamba markolat majd hátra húzta a fejem.
Nem értem miért csinálja ezt, vagy ez nem is ő?
Nem ez biztos hogy ő! Még ismerem a szerelmem hangját.
És a szokásos kesztyűjét is.
Sose értettem miért van rajta még nyáron is most komolyan nincs abba meleg?
De vissza a lényeghez.
Éreztem, hogy a nyakam roppant kicsit majd a fiú meleg lehete csapata meg a nyakam. Mit akar?"Levi..?" Kérdeztem tőlem szokàsosnàl halkabb hangon mire néhány fogat éreztem a nyakamba mire akaratlanul is fel szisszentem.
Egy hümmögésnél nem kaptam többet tőle de legalább még tudtam hogy nem tévedtem vele kapcsolatban.
Ez tényleg ő."Miért csinálod ez?
Miért öltétek meg az utasokat a buszon? "
Kérdem tőle de választ nem kapok.
Jaj az istenit az oké hogy órákon halgat de legalább most nyissa ki a száját! Megelődtem magamban mikor a fiú végre megszólalt."Kellesz."
Kellek? Hogy érti hogy kellek? Nem értem. De érteni akarom! Muszáj meg értenem.
"Hogy érted hogy kellek..? " Kérdeztem tőle óvatosan de egy kis kíváncsisággal a hangomban. Végülis nem minden nap rabol el az akit már vagy három éve szeretek nem?"Akarlak. Meg rontani, el lopni magamnak. A szíved..a tested.. Össze foglak törli és ez ellen nem tehetsz semmit. "
Mondja majd mire kérdeznék tőle még valamit meg csókolt.
Levi Ackerman meg csókolt.
Őszintén nem tudtam hogy reagàljak de bassza meg hülye leszek nem viszonozni! Rohadtul régen akartam már ezt a fiút.
Így hát lassan, de viszonoztam a csókjàt.
Amivel igazából nem mentem sokra mert olyan szinten csókolt meg, olyan szenvedéllyel hogy lassan a lábamat nem éreztem tőle.
Lassan éreztem hogy el engedi a hajam és el húzódik tőlem majd egy kattanàs és volt bilincs nincs bilincs.
Le veszem a szememről a kendőt majd lassan ki nyitom a szemem és a fiúra nézek aki előttem állajd lassan közelít újra hozzám.
Miért vagyok ilyen izgatott a jelenlétében?
Mármint hahó! Ő egy veszélyes bér nem kéne vele legyen hiszen el rabolt.
Mondaná jobb esetben a kis vész csengő a fejemben de most mintha csak le nemitottam volna mint oly sok éve a telefonom nem jelez ki semmit.
Csak állok és a fiút nézem.
Felesleges beszélnem. Látom mit akar. És el is mondta. Meg rontani. El venni amit akar. Engem akar.. engem? Engem. Vicces erre vissza gondolni de ez a fiú veszélyesen komolyan játszik. Istenem annyira akarom őt. Végig húzni kezem az arcán..a nyakán.. a melkasàn.. majd ismét az arcára tenni a kezem és meg csókolni őt.
Túl sok gondolat emészt fel amit ő okoz.
Lassan közelít majd bal kezével lök neki egy falnak ami eddig mögöttem volt.
Lassan hajol közelebb jobb keze a csípőmön A bal pedig a fejem mellett a falnàl. A fiúra nézve érzem azt a veszélyes auràt amely a suliban is körbe lengi. És mégis minden lány odáig van érte.
Miért nem kerülik a veszélyt? Habár hülye vagyok mert én még élvezem is.
A szemeibe nézek, tipikus átható tekintet mely az ember lelkét is ki nézi. De mégis annyira hív. Mintha a kezeim maguktól cselekedve karolnàk át a nyakát és húznàk magam felé közelebb."Levi.? " *Kérdem tőlem halkan
"Hm?" *Válaszolja
"Semmi"*mosolyodom el majd meg csókolom.
Olyan jó érzés ahogy tudom hogy annak a fiúnak az ajkai érnek hozzám akit szeretek. Akit rengetegen szeretnek mégis velem van. Most. Ebben a pillanatban.
Ő csak az enyém. És tudom amíg velem van, rám szenteli a figyelmét addig nem lesz neki senki más fontosabb nálam. Hiába is tegyen velem bármit. Bántson, üssön meg kínozzon meg akár, de velem legyen.
YOU ARE READING
Jégbe dermedve
RomanceEgy lány élete mely eggyik nap veszi igazán csak kezdetét. Amy egy átlagos,csöndes, viszonylag visszahúzódó lány. Mi lesz akkor ha ez a lány egy olyan fiúba szeret bele aki el rabolja és meg kínozza? Sőt meg akarja erőszakolni? Mi lesz akkor, ha a...