Hayley Forvord: Takže mám ti dať pokoj?! Fajn!
Odhlásila som z FB,a ľahla som si na posteľ..Do izby príde otec..."Čo si myslíš že si robila,k Jamesovi si sa správala zle!" Zavŕčal na mňa..."a čo teba je do toho? "Je to tvoj priateľ!" Zakričal a na tvári som pocítila jeho ruku...Hneď som si chytila lice..O-n mi dal facku?!"Teraz má počúvaj! Budeš sa k nemu správať slušne jasné? Prevrátim nad ním oči a otočím sa na druhú stranu..Ja ho tak neznášam! Neznášam Jamesa! Svoju rodinu! Prečo práve ja musím chodiť z tým feťakom?! Nikto si nevšíma toho že ja z ním nechcem chodiť a nemilujem ho.."Rozumela si?!" Zakričal na mňa.. "Fajn!" Zamumlala som a hlavu som si zaborila do vankúša a cítim ako mi po tvári tečú slzy.Ráno:"Vstávaj!" Zakričal otec a strhol zo mňa paplón..."Ešte pár minút!" Zamrmlala som a otočila som sa na druhú stranu..."Hneď!" Zakričal..Povzdychla som si a postavila som sa z posteľe...Oblečiem si džínsy,tričko a tenisky..Zídem dole schodmi a tam sú rodičia..."Vypadni do školy!" Povedal otec...Prevrátim nad ním oči a odídem do školy...**Prišla som do triedy,no James do školy neprišiel..Prihlásila som sa na Facebook a hneď mi tam pípla správa...Robert Ert: Ja som to tak nemyslel Hayley..
Ale štveš má!
Hayley Forvord: Ja ťa štvem?! a čo som také urobila?
Robert Ert: Ide o Emm...
Hayley Forvord: stále o Emm..Len a len o ňu!
Robert Ert: Čo ti zas je?!
Hayley Forvord: Nič mi není! Choď za ňou a prepáč že existujem! Že žijem!
Robert Ert: Ty si vážne divná! Ako keby si sa chcela zabiť!
Hayley Forvord: Nestaraj sa do mňa! Staraj sa o ňu!
Robert Ert: Si vážne sprostá! Ona je moje dievča a ty moje kamarátka!
Hayley Forvord: Musím ísť..Čau Odhlásila som sa a mobil som si dala do vrecka..Prečo sa toto musí diať práve mne?Pohadála som sa zo svojim kamarátom a musím predstierať vzťah z Jamesom,a každý deň vznášať noc z ním i keď nechcem...Nenávidím celý tento svet! Svojich rodičov,ktorý chcú aby som z tým feťakom chodila a robert má nechápe..Postavím sa,no zastaví ma učiteľka..."Kam ideš?!" "Preč!" Poviem a odídem domov..Prídem do izby,a ľahnem si na posteľ. Možno nebol tak dobrý nápad újsť zo školy....
A.P OD Ari_xx0: Nová časť:333 dúfam že sa páči..
YOU ARE READING
FaceBook /L.H. DOKONČENÉ /
FanfictionInšpirovali sme sa anglickou autorkou ktorú jedna tuším češka prekladá. čítala som tuším len Wattpad takže prosíííííím neriešte dobre? :) :) Thanks :)