BÖLÜM 21

112 19 24
                                    

Bölüme oy ve yorum gelmezse kriz çıkar krizzz

Bölüme oy ve yorum gelmezse kriz çıkar krizzz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Neden korkarsan o seni bulur. Arin'in başına gelen tam olarak böyle açıklanabilirdi. Yoongi ile yaşadığı ilişki öylece son bulmuştu.

Arin terk edilmekten, kırılmaktan korkuyordu ve korktuğu da başına gelmişti. Yoongi'nin kaçışı onu darmadağın etse de genç kız iyi bir oyunculuk sergilemiş ve kısa sürede toparlanmış gibi görünmüştü.

Şimdi otel odasının balkonuna çıkmış sigara içiyordu. Gün doğmak üzereydi. Bu gece uyumamıştı. Albüme gelen tepkileri incelemişlerdi. Herkes artık ona karşı büyük beklentiye sahipti. Şirket satışlardan ve etkileşimlerden çok memnundu.

Program teklifleri albüm yayınlandıktan bir saat sonra gelmişti. Onu programına çıkarmak isteyenler sabahı bile beklememişti.

Tabi ki albümde yaptığı göndermelerde çok fazla konuşulmuştu. Belki de aylarca konuşulmaya devam edecekti. Başta Yoongi'ye çok öfkeliydi ama şuan ona karşı başlatılmış olan linç kampanyası canını sıkmıştı. Bunu istemiyordu. Hislerini yaşadıklarını şarkılara dökmesinin sebebi bu değildi.

Sigarası bitince telefonunu eline aldı. Sosyal medyaya girdi her ne kadar bunu yapmaktan çekinse de.

Ona karşı olan hislerinin hala ölmemiş olması canını sıkıyordu. Onunla bir yolu yoktu. Yoongi korkakça davranıp ona açıklama yapma gereği bile duymadan terk etmişti onu.

Neden onu düşünüp canını sıkıyordu aklındaki soru buydu. Herkes yaptıklarının sorumluluğu alıp hayatına devam etmeliydi. O kimseye zarar vermemişti. Bu ilişki için her şeyi göze alıp elinde ne varsa vermeye hazırdı.

Üzgün olmak istemiyordu. Şuan kalbinde duyduğu acıdan kurtulmak istiyordu. onun adının, yüzünün fotoğraflarının kalbini acıtmasını istemiyordu.

Vazgeçmek neden bu kadar zordu. Bu denli zarar gördüğü birini neden unutamazdı insan.

"Beni uğruna savaşılacak bir insan olarak görmedi. Neden, neden hala adını kullanmak bile zor geliyor?" Bu soruyu sesli bir şekilde sordu kendine ama cevabı yoktu.

Bunu yaşayan ilk insan değildi. Son kişi de olmayacaktı. Dünya üzerinde bunu yaşayan o kadar çok insan vardı ki.

Sevildiği kadar sevilmeyen, değer verdiği kadar değer görmeyen, aşkına karşılık sadece kullanılan nice insan vardı. Fakat Arin'in hikayesi biraz farklıydı. Yoongi Arin'i çok seviyordu.

Onun için yapamayacağı şey yoktu. Yine de onu kapısında saniyeler içinde terk etmişti.

Bazen sevmek yetmiyordu. Şartlar kişilerden daha güçlü olabiliyordu.

Yoongi otel odasında şarkıları dinleyerek sabahlamıştı. Şimdi Arin'in albüm için yayınlanan fotoğraflarına bakıyordu.

Onu o kadar çok özlemişti ki. Parmağı telefondaki yüzde gezindi. Ona bir daha dokunamayacak olmanın verdiği acı ile baş edemiyordu. Şimdi olsa belki çok daha farklı davranırdı ama artık asla Arin'e yaklaşamayacağını biliyordu.

Black & Min YoongiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin