Otubus durmustu. Hepimiz heycanla otubusten indik. Ancak afişlerdeki gosterilen mega park yerine belediye parkina gelmistik. Mudur sirf biz anlamayalim diye servisciye uc kere tur attirmisti ve bunu sonradan anlamistik.
Nehir "ben demedim mi 50 tlye oyle gezi olmaz diye" dedi. Begum " hasiktir sen daha 50 tl ile izmir gezisi ypiyordun en son" diye artislendi. Liz "asil ben demistim. sizce corumda oyle park olabilir mi? hem afişte dinazor resmi bile vardi" dedi. Simay "ne yani dinazorlar yalan miydi?". Liz "dinozlar öleli binlerce yil gectiya"
Bunlar tartışması birden büyüyerek begümle simay birbirine girmeye başladı. Nehir haykirarak yerde sürünürken lizde ayirmaya calısıyordu.
Cagri "ya benim kızı gördünüz mü?" Diye sordu. Kimse cagrinin cevabini siklememisti tabikide, zavalli.
En son liderleri olarak kavgayi ayirdim ve düzgun bir piknik gecirmek icin pinterest tarzi bir sofra kurmaya calistik..
O sirada simayin elli kurusluk popkeki, nehirin sadece kendisine yaptigi izmir kumrusu, begümün "acıktik arabada tubayla getirdiklerimizi yedik" demesiylede cagri kafasini tasa vurmaya baslamisti bile. Ben zaten liderleri olarak yemek yapamazdim. Elimizde olanlar sadece lizin ve cagrinin yemegi tek vardi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Keep gooing on corum lise
General FictionCorumda normal bir lisenin anormal ogrencileri #sıkkolpayiokuyankopsun Bu bir basari hikayesidir Keep going ona selam catismaya devam