ᴍᴀɪɴ ᴄʜᴀʀᴀᴄᴛᴇʀ ɪɴꜰᴏʀᴍᴀᴛɪᴏɴ

44 2 0
                                    

I: APPEARANCE INFORMATION

𝙽𝚊𝚖𝚎: 𝙴𝚕𝚒𝚣𝚊𝚋𝚎𝚝𝚑 𝙷𝚊𝚠𝚔𝚎   

𝙶𝚎𝚗𝚍𝚎𝚛: 𝙵𝚎𝚖𝚊𝚕𝚎

𝙰𝚐𝚎: 𝟷𝟽 𝚢𝚎𝚊𝚛𝚜

𝙱𝚒𝚛𝚝𝚑𝚍𝚊𝚢: 𝙰𝚞𝚐𝚞𝚜𝚝 𝟸𝟶

-

𝙴𝚢𝚎 𝚌𝚘𝚕𝚘𝚛 (𝙴/𝙲): 𝚂𝚕𝚊𝚝𝚎 𝚐𝚛𝚊𝚢

𝙷𝚊𝚒𝚛 𝚌𝚘𝚕𝚘𝚛 (𝙷/𝙲): 𝙱𝚕𝚊𝚌𝚔

𝚂𝚔𝚒𝚗 𝚌𝚘𝚕𝚘𝚛 (𝚂/𝙲): 𝙿𝚊𝚕𝚎

-

𝙷𝚎𝚒𝚐𝚑𝚝: 𝟻'𝟹''

𝚆𝚎𝚒𝚐𝚑𝚝: (𝟷𝟷𝟷)


II: GENERAL INFORMATION

𝚆𝙰𝚁𝙳𝙾𝙶 𝙲𝙾𝚁𝙿𝚂—

𝚆𝙰𝚁𝙷𝙾𝚄𝙽𝙳 𝚁𝙴𝙶𝙸𝙼𝙴𝙽𝚃: 𝚃𝚑𝚎 𝚌𝚘𝚖𝚋𝚊𝚝𝚊𝚗𝚝'𝚜 𝚒𝚗 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚛𝚎𝚐𝚒𝚖𝚎𝚗𝚝 𝚍𝚒𝚛𝚎𝚌𝚝𝚕𝚢 𝚏𝚒𝚐𝚑𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝙳𝚒𝚊𝚋𝚘𝚕𝚒𝚌𝚜 𝚠𝚑𝚒𝚌𝚑 𝚜𝚝𝚛𝚊𝚢 𝚘𝚞𝚝𝚜𝚒𝚍𝚎 𝚝𝚑𝚎 𝙳𝚘𝚖𝚎𝚜. 𝚃𝚑𝚎𝚢 𝚞𝚝𝚒𝚕𝚒𝚣𝚎 𝙰𝚛𝚛𝚘𝚠-𝚐𝚎𝚊𝚛 𝚝𝚘 𝚊𝚝𝚝𝚊𝚌𝚑 𝚝𝚑𝚎𝚖𝚜𝚎𝚕𝚟𝚎𝚜 𝚘𝚗 𝚝𝚛𝚎𝚎𝚜 𝚊𝚗𝚍 𝚝𝚎𝚛𝚛𝚊𝚒𝚗, 𝚊𝚜 𝚠𝚎𝚕𝚕 𝚊𝚜 𝚝𝚘 𝚜𝚕𝚊𝚢 𝙳𝚒𝚊𝚋𝚘𝚕𝚒𝚌𝚜. 𝚃𝚑𝚎 𝚖𝚘𝚛𝚝𝚊𝚕𝚒𝚝𝚢 𝚛𝚊𝚝𝚎 𝚏𝚘𝚛 𝚝𝚑𝚎𝚜𝚎 𝚠𝚊𝚛𝚛𝚒𝚘𝚛𝚜 𝚊𝚛𝚎 𝟿𝟶% 𝚎𝚟𝚎𝚛𝚢 𝚢𝚎𝚊𝚛.

𝙷𝙾𝚆𝙻𝙿𝙾𝙻𝙸𝙲𝙴 𝚁𝙴𝙶𝙸𝙼𝙴𝙽𝚃 (𝙼𝙿): 𝚃𝚑𝚎𝚜𝚎 𝚒𝚗𝚍𝚒𝚟𝚒𝚍𝚞𝚊𝚕𝚜 𝚛𝚎𝚐𝚞𝚕𝚊𝚝𝚎 𝚝𝚑𝚎 𝚌𝚛𝚒𝚖𝚎 𝚠𝚑𝚒𝚌𝚑 𝚘𝚌𝚌𝚞𝚛𝚜 𝚒𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝙳𝚘𝚖𝚎𝚜, 𝚛𝚊𝚛𝚎𝚕𝚢 𝚕𝚎𝚊𝚟𝚒𝚗𝚐 𝚒𝚝𝚜 𝚜𝚊𝚏𝚎𝚝𝚢. 𝚃𝚑𝚎𝚢 𝚛𝚊𝚛𝚎𝚕𝚢 𝚖𝚊𝚔𝚎 𝚊𝚗𝚢 𝚊𝚗𝚢 𝚌𝚘𝚗𝚝𝚊𝚌𝚝 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝙳𝚒𝚊𝚋𝚘𝚕𝚒𝚌𝚜 𝚊𝚗𝚍 𝚜𝚌𝚊𝚛𝚌𝚎𝚕𝚢 𝚕𝚎𝚊𝚟𝚎 𝚝𝚑𝚎𝚒𝚛 𝚊𝚜𝚜𝚒𝚐𝚗𝚎𝚍 𝙳𝚘𝚖𝚎. 𝚃𝚑𝚎 𝚖𝚘𝚛𝚝𝚊𝚕𝚒𝚝𝚢 𝚛𝚊𝚝𝚎 𝚒𝚗 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚛𝚎𝚐𝚒𝚖𝚎𝚗𝚝 𝚒𝚜 𝟿% 𝚎𝚟𝚎𝚛𝚢 𝚢𝚎𝚊𝚛.

𝙶𝚄𝙰𝚁𝙳𝙷𝙾𝚄𝙽𝙳 𝚁𝙴𝙶𝙸𝙼𝙴𝙽𝚃: 𝚃𝚑𝚒𝚜 𝚛𝚎𝚐𝚒𝚖𝚎𝚗𝚝 𝚌𝚘𝚗𝚜𝚒𝚜𝚝𝚜 𝚘𝚏 𝚠𝚊𝚛𝚛𝚒𝚘𝚛𝚜 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚑𝚒𝚐𝚑-𝚕𝚎𝚟𝚎𝚕 𝚠𝚎𝚊𝚙𝚘𝚗𝚛𝚢. 𝚃𝚑𝚎𝚢 𝚙𝚛𝚘𝚝𝚎𝚌𝚝 𝚝𝚑𝚎𝚒𝚛 𝚊𝚜𝚜𝚒𝚐𝚗𝚎𝚍 𝙳𝚘𝚖𝚎 𝚏𝚛𝚘𝚖 𝙳𝚒𝚊𝚋𝚘𝚕𝚒𝚌 𝚋𝚛𝚎𝚊𝚔-𝚒𝚗'𝚜, 𝚊𝚗𝚍 𝚐𝚞𝚊𝚛𝚍 𝚊𝚗𝚢 𝙳𝚒𝚊𝚋𝚘𝚕𝚒𝚌𝚜 𝚑𝚎𝚕𝚍 𝚑𝚘𝚜𝚝𝚊𝚐𝚎. 𝚃𝚑𝚎 𝚖𝚘𝚛𝚝𝚊𝚕𝚒𝚝𝚢 𝚛𝚊𝚝𝚎 𝚒𝚗 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚛𝚎𝚐𝚒𝚖𝚎𝚗𝚝 𝚒𝚜 𝟷𝟹% 𝚎𝚟𝚎𝚛𝚢 𝚢𝚎𝚊𝚛.

𝙿𝚄𝙿 (𝚁𝙴𝙲𝚁𝚄𝙸𝚃) 𝙲𝙾𝚁𝙿𝚂: 𝙽𝚎𝚠-𝚛𝚎𝚌𝚛𝚞𝚒𝚝'𝚜 𝚠𝚑𝚘 𝚎𝚗𝚝𝚎𝚛 𝚊 𝚜𝚒𝚡-𝚠𝚎𝚎𝚔 𝚝𝚛𝚊𝚒𝚗𝚒𝚗𝚐 𝚋𝚘𝚘𝚝𝚌𝚊𝚖𝚙, 𝚊𝚗𝚍 𝚍𝚎𝚌𝚒𝚍𝚎 𝚋𝚎𝚝𝚠𝚎𝚎𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚝𝚑𝚛𝚎𝚎 𝚛𝚎𝚐𝚒𝚖𝚎𝚗𝚝𝚜. 𝙼𝚘𝚜𝚝 𝚘𝚏 𝚝𝚑𝚎 𝚝𝚒𝚖𝚎 𝚝𝚑𝚎𝚜𝚎 𝚒𝚗𝚍𝚒𝚟𝚒𝚍𝚞𝚊𝚕𝚜 𝚊𝚛𝚎 𝚏𝚘𝚛𝚌𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚋𝚎 𝚊 𝚆𝙰𝚁𝙷𝙾𝚄𝙽𝙳, 𝚍𝚞𝚎 𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚎 𝚗𝚎𝚎𝚍 𝚏𝚘𝚛 𝚖𝚘𝚛𝚎 𝚠𝚊𝚛𝚛𝚒𝚘𝚛𝚜 𝚒𝚗 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚛𝚎𝚐𝚒𝚖𝚎𝚗𝚝.

-

𝙳𝙾𝙼𝙴𝚂—

𝙳𝚎𝚕𝚝𝚊𝙳𝚘𝚖𝚎: 𝚃𝚑𝚎 𝚒𝚛𝚘𝚗-𝚍𝚘𝚖𝚎 𝚒𝚜 𝚌𝚊𝚜𝚌𝚊𝚍𝚎𝚍 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚖𝚞𝚍𝚍𝚢 𝚠𝚊𝚝𝚎𝚛 𝚌𝚞𝚝𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚑𝚛𝚘𝚞𝚐𝚑 𝚝𝚠𝚘 𝚜𝚒𝚍𝚎𝚜 𝚘𝚏 𝚍𝚒𝚛𝚝𝚢, 𝚐𝚛𝚞𝚋𝚋𝚢 𝚜𝚕𝚞𝚖𝚜.

𝙸𝚗𝚏𝚎𝚛𝚗𝚘𝙳𝚘𝚖𝚎: 𝚃𝚑𝚎 𝚒𝚛𝚘𝚗-𝚍𝚘𝚖𝚎 𝚒𝚜 𝚊 𝚑𝚘𝚝 𝚙𝚊𝚝𝚌𝚑𝚢 𝚍𝚎𝚜𝚎𝚛𝚝-𝚊𝚛𝚎𝚊 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚕𝚊𝚛𝚐𝚎 𝚏𝚛𝚞𝚒𝚝𝚜 𝚊𝚗𝚍 𝚝𝚛𝚎𝚎𝚑𝚘𝚞𝚜𝚎-𝚜𝚕𝚞𝚖𝚜.

𝙰𝚒𝚛𝚎𝙳𝚘𝚖𝚎: 𝚃𝚑𝚎 𝚒𝚛𝚘𝚗-𝚍𝚘𝚖𝚎 𝚌𝚘𝚗𝚜𝚒𝚜𝚝𝚜 𝚘𝚏 𝚊𝚛𝚝𝚒𝚏𝚒𝚌𝚒𝚊𝚕 𝚛𝚊𝚒𝚗, 𝚊𝚜 𝚝𝚑𝚎 𝚐𝚛𝚒𝚖𝚢 𝚊𝚛𝚎𝚊 𝚒𝚜 𝚑𝚎𝚊𝚝-𝚜𝚝𝚛𝚒𝚌𝚔𝚎𝚗. 𝚂𝚕𝚞𝚖𝚜 𝚊𝚛𝚎 𝚞𝚗𝚍𝚎𝚛𝚐𝚛𝚘𝚞𝚗𝚍.

𝚃𝚎𝚛𝚛𝚊𝙳𝚘𝚖𝚎: 𝚃𝚑𝚎 𝚒𝚛𝚘𝚗-𝚍𝚘𝚖𝚎 𝚑𝚘𝚕𝚍𝚜 𝚖𝚊𝚗𝚢 𝚘𝚟𝚎𝚛𝚐𝚛𝚘𝚠𝚗 𝚝𝚛𝚎𝚎𝚜, 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚜𝚕𝚞𝚖𝚜 𝚕𝚎𝚊𝚗𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚌𝚛𝚘𝚜𝚜 𝚝𝚑𝚎𝚖. 𝙿𝚘𝚒𝚜𝚘𝚗𝚘𝚞𝚜 𝚒𝚗𝚜𝚎𝚌𝚝𝚜 𝚕𝚒𝚟𝚎 𝚊𝚖𝚘𝚗𝚐 𝚝𝚑𝚎 𝚝𝚛𝚎𝚎𝚜.

-

𝙶𝚎𝚊𝚛—

𝙰𝚛𝚛𝚘𝚠-𝙶𝚎𝚊𝚛: 𝙰𝚛𝚛𝚘𝚠𝚜 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚊 𝚝𝚑𝚒𝚗 𝚜𝚒𝚕𝚟𝚎𝚛-𝚌𝚘𝚛𝚍 𝚊𝚝𝚝𝚊𝚌𝚑𝚎𝚍. 𝚆𝚑𝚎𝚗 𝚏𝚒𝚛𝚎𝚍 𝚋𝚢 𝚊𝚗 𝚊𝚛𝚛𝚘𝚠, 𝚒𝚝 𝚜𝚑𝚘𝚘𝚝𝚜 𝚜𝚎𝚟𝚎𝚛𝚊𝚕 𝚏𝚎𝚎𝚝 𝚞𝚙𝚘𝚗 𝚒𝚝'𝚜 𝚘𝚋𝚓𝚎𝚌𝚝 𝚘𝚏 𝚒𝚗𝚏𝚕𝚒𝚌𝚝𝚒𝚘𝚗. 𝚆𝚊𝚛𝚛𝚒𝚘𝚛𝚜 𝚊𝚛𝚎 𝚊𝚋𝚕𝚎 𝚝𝚘 𝚙𝚑𝚢𝚜𝚒𝚌𝚊𝚕𝚕𝚢 𝚜𝚑𝚘𝚘𝚝 𝚝𝚑𝚎𝚖𝚜𝚎𝚕𝚟𝚎𝚜 𝚝𝚘𝚠𝚊𝚛𝚍𝚜 𝚝𝚑𝚎 𝚘𝚋𝚓𝚎𝚌𝚝 𝚏𝚒𝚛𝚎𝚍 𝚞𝚙𝚘𝚗 𝚋𝚢 𝚝𝚞𝚐𝚐𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚑𝚎 𝚜𝚒𝚕𝚟𝚎𝚛-𝚌𝚘𝚛𝚍.

-

III: /5 INFORMATION

𝙸𝚗𝚝𝚎𝚕𝚕𝚒𝚐𝚎𝚗𝚌𝚎: 𝟻/𝟻 

 𝙰𝚖𝚋𝚒𝚝𝚒𝚘𝚗 𝟻/𝟻 

 𝚂𝚙𝚎𝚎𝚍: 𝟺/𝟻

 𝚂𝚝𝚛𝚎𝚗𝚐𝚝𝚑: 𝟻/𝟻 

 𝙰𝚝𝚝𝚒𝚝𝚞𝚍𝚎: 𝟸/𝟻

-

✰ᴅɪᴀʙᴏʟɪᴄᴀʟ ᴋɪʟʟᴇʀꜱ ✰ // 𝙴𝚕𝚒𝚣𝚊𝚋𝚎𝚝𝚑 𝙷𝚊𝚠𝚔𝚎Where stories live. Discover now