Zühre'den,
Belime sarılan kocamın el hareketleriyle mayışmıştım iyice. Oğlumuz babasının parmaklarını hissedince hemen hareketleniyor, tekmeliyor karnımı.
" Sancın geçti mi güzelim?"
" Geçti gibi, daha iki hafta var ama beyefendi babası gibi sabırsız"
" Bence annesi gibi yaramaz, durmuyor yerinde doğar doğmaz ağaçların tepesinde dolaşacak gibi"
Yüzümü ona dönerek konuşmaya başladım
" Ama sevgilim kirazlar çok lezzetliydi dayanamadım"
" Zührem beni armak yerine ağaca tırmanmak ne hemde bu halde"
" Ne varmış halim de?"
Ani bir sinirle kalkmaya yeltendim ama kalkamadım karnımdan dolayı.
" Hatırlattığın iyi oldu, sen ne demeye ağaca tırmanıyorsun yavrum, ya düşseydin ya size bir şey olsaydı"
" Ama dikkatliydim sevgilim"
" Büzme şu dudaklarını, böyle yaparak sıyrılamıcaksın"
" Ne yapıyorum ki"
Dudaklarımı dudaklarına yaklaştırarak onun aklını çelmeye başladım, büyülüyordum ama büyü bana işliyordu.
" Aklımı s*kiyorsun ben odaklanamıyorum, off bu da benim kirazım"
Öpmeye başlayınca sırt üstü uzandım, ağırlığını vermeden, karnımı okşayarak derinleşti öpüşümüz. Ben yine arsızlaşmıştım. Kasınlarımda ağrı olunca dudaklarımdan bir inleme firar etti. Kocam bunu yanlış anlamış olucak ki daha da hoyrat öpmeye devam etti. Bir acı sancı daha girince bu sefer acı dolu inleme çıkmıştı dudaklarımdan hatta nefesimin kesildiğini hissetmiştim.
" Zührem?"
Karan çekilerek yüzümü ellerinin arasına aldı, beni yoklamaya çalıştı
" Hastahaneye gidiyoruz hemen!"
Kıvranınca itiraz edemedim, akşam yaptığımız yürüyüşren sonra yavaş yavaş sancılar yoklamaya başlamıştı beni.
" Se..sevgilim gaz.. gazdan olabilir.. Ahh"
" Cihan, arabayı hazırlayın!"
Gömleğini alelacele giyerek eline pantolonunu aldı, dişlerimi sıkıyordum çok acı veriyordu bu seferki sanki doğum sancısıydı. Yatak da doğrulmaya çalışınca bir ıslaklık fark ettim. Karan elini belime atarak beni oturur hâle getirdi ama gözleri bacaklarımdan yere damlayan suydaydı.
" Ahh çok acıyor dayanamıyorum"
" Yavrum?"
" Karan, ahh... geliyor lütfen yardım et"
Karan donmuş gibi beni izliyordu,
" Tamam fıstığım doktorunu arıyorum şimdi"
Bir çığlık basınca kapı sesi geldi, doktorumun dediği gibi derin nefesler alıp veriyordum
" A...acıyor Karan.. Geliyor anneme haber ver"
Karan, telaş içinde odada koşturuyordu. "Ambulans ne zaman gelecek?" diye soruyordu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Küllerin içinde ( Aşk serisi I)
Spiritual" Kollarının arasında olmayı ne çok diledim" " Artık benimsin kadınım" Onu kendine daha da bastırdı kimse artık onları ayıramazdı gelecek onlar için güzel olacaktı bitmişti herşey geride kaldı tüm acılar son buldu kadını sardığında " Senin yaraların...